بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

گیج و ویج

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ق.ظ

گیج و ویج بودنم را وسط تخت ِ ابی و پتوی ِ مچاله شده و حلیم ِ داغ ِ مشتی ِ صبحانه ای که مریم برایم اورده دوست دارم .

-یک دست به لپتاب و اما یک دست به نوت های روی دیوار و زدن تیک های انجامشان , دویدن به طبقه ی بالا و اشپزخانه و شماره گیری ِ پیاپی برای راست و ریست کردن کارها . 

برداشته شدن ِ کوهی که روی شانه ام بود  و سنگینم کرده بود را دوست دارم .

 تمام شدن سه سمینارم به خیر و خوشی , تکمیل قالب سرامیک و کَم کَمَک پیش رفتن کارها و رزرو افطار و سحر , سروکله زدن با اساتید و خسته و عرق ربزان توی افتاب ِ جلوی کارگاه و برق ِ شیطنت ِ دوباره روشن شده ی توی چشمهایم را دوست تر میدارم حتا .....

کوچه پس کوچه های خوشبختی - چند جمعه پیش-پر از لبخند 


-کاش دلخوشی هم خانه ای داشته باشد با در ِ زرد بین درخت های آلو و توت , کنار ِ یک بن بست که به سبز آبی ها ختم میشد  و هیچ وقت بسته نبود ,

که هر وقت ناخوشی ها کوه شد روی شانه هایمان در بزنیم و برویم تو و بار ِ ناخوشی را خالی کنیم و بخندیم و بادبادک هوا کنیم وبستنی شکلاتی لیس بزنیم کنار ِ فواره های آبی   :)


+و لذت ِ یه خواب ِ مشتی در حد بیهوش شدن بعد از سه روز

+ در ِ خانه ی دلخوشی های شما چه رنگیست ؟


نظرات  (۱۴)

دلخوشی های من بی سروسامونه... خونه نداره که در داشته باشه که رنگ درش رو بگم خب!
پاسخ:
:) براش یه خونه پیدا کن 
سبزه :))
خدارو شکر که همه چی به خوبی گرشت و حالت خوبه 
پاسخ:
چه رنگ خوبیییی
بیا این سختی هام تموم شد رفت..
چه این دره خوشگله :)
پاسخ:
خوشی ها میره غم میاد . غما میره خوبیا و خوشیا میاد 

نخسسسسته نگینی ^__^ 


پاسخ:
فدات مننننن
موفق و سلامت باشی نگین جآن :) 
بستنی شکلاتی :)
بادبادک :) 
چه عکس خوبی ^ـ^ 
من فکر میکنم دره خانه ی دلخوشی من سبز :)
پاسخ:
مرسی عزیز دلم 
چه خوبه که سبزه
اون طرح روی در خونه مثل رقصیدن می‌مونه، نیگا :))
خسته نباشی رفیق ;)
پاسخ:
واقعا ؟ :))))



مرسییی
آبی
شایدم
همون آبی :))
پاسخ:
خوبه :)
  • پیمان کرامتی
  • آبی آسمانی
    پاسخ:
    هوم
  • احسان خواجه مرادی
  • حالا چرا زرد؟؟!
    پاسخ:
    نمیدونم شاید چون حال دلمو خوب میکنه :)
    نگین :( 
    این عکسه ...دقیقا دلم خواست اینجا رو ، این کوچه و اون درو :|
    خیلی قشنگه خیلییییییی :(
    کاش شبیه این زرد بود ...

    نخسته رفیق :)
    پاسخ:
    عزیزمممم
    میدونم
    منم


    ممنونمممممم
  • کبوتر خاتون
  • در  خونه ی دلخوشی زرد نباشه
    آخه میگن زرد رنگ حسوده :|
    سبز باشه که مهربون باشه و با وفا
    آبی باشه که همیشه باشه ... آروم باشه ولی بودنش قوت قلب باشه با یه لبخند
    نارنجی باشه که شیطونیاش دل ببره
    سفید باشه که مثل یه عروس بیاد توی حجله و با کفن سفیدم بیرون برو نباشه ...
    حتی سیاه باشه ... سیاه باشه که هرکی بهش رسید نگاش نکنه ... که چشم نخوره ... که دل نبره ... که فقط مال خودم باشه ...
    هرچی باشه ... ولی زرد نباشه ... زرد حسوده ... میذاره و میره پیش از ما بهترون :|
    پاسخ:
    نمیدونم کی میگه زرد حسوده 
    میدونم سبز خوبه ابی خوبه همه چی خوبه
    من خودم ساکن فیروزه ایهام میدونی که 
    اما اینبار دوست داشتم زرد باشه چون زرد حالمو خوب میکرد همین :)
    شاید دفه ی بعد نیلی باشه :)
    حتی اگه دلخوش هم نباشی با دیدن این در و این قاب تصویر دلخوشی میاد سمتت :))
    در خونه دلخوشیه من احتمالا باید فیروزه ای باشه :)
    پاسخ:
    :)
  • بلاگر کبیر ^_^
  • قربون اون چشمات با برق شیطنتشون حتی :))

    عاشق اون در زرد شدم.. کلا از رنگهای مورد علاقمه :)
    پاسخ:
    خدا نکنهههه
    منم دوسش دارم
  • آکولاد کوچک
  • چه عکس قشنگی
    پاسخ:
    ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">