بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

family is all

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۹ ب.ظ


1.خونه همیشه خوبه و در جواب ِ هر کسی که میدونه تعطیلاتم و خبری ازم نیست و میپرسه خونه خوش میگذره? میگم خب خونه همیشه خوبه:)

2.از اون جایی که من همیشه دقیقه نودی بودم  حالا که دارم به پایان تعطیلات نزدیک میشم به تکاپو افتادم و همه ی کارهامو خود به خود انجام میدم بعد از نهار نمیخوابم و شب ها به این فکر نمیکنم فردا باید چیکار کنم ؟ 

3. ایا این همه فشار برای ِ اخر ِ تعطیلات نیازه ؟ روز هایی که گذشت چی پس؟ (داریم نزدیک میشیم به ایام الله ِ غر زدن های خانواده که :( "این همه وقت اینجا بودی الان یادت اومد "؟؟ :|)

3.در کنار ِ تمامی ِ مسایل موجود ، تنها یک چیز من رو زیادی نگران کرد ، این حجم خواب آلودگی و خوابیدن از روزی که پام به اتاقم رسید تا همین الان که پست رو مینویسم از کجا اومده ؟که حتی برای شماها قابل تصور نیست ؟؟ (دکترای جمع ؟ میگم این مریضی ِ نادر نیست ؟ ازین ویروس جدیدا) 

نظرات  (۱۳)

الان که تو تعمییرات خانه هستیم  و آواره 
تمرکز ندارم روی کارام 
تازه میفهمم ، نگین راست میگه خونه خوبه :)
پاسخ:
عزیزم:)
کلا این یه بیماریه که وقتی خیلی کار داری عود میکنه:دی
پاسخ:
:))))))))) ببین من از پنج شنبه تا الان همش خواب بودم :)))
منم بهش دچار شدم...اسمش هست بیماری خرسیسم(برگرفته از خرس)
پاسخ:
خرسیسم :))))))
منم خوابالوم و این آخرشم منو بدبخت میکنه ببین کی گوفتم .... 
پاسخ:
من الان حس پشیمانی دارم 😂😂😂
  • پـامـ ـوک
  • با اینکه دیگه همیشه خونمونم و الان توی اتاقمم اما همین الان دلم واسه خونه تنگ شد. مرسی تلنگر یادم رفته بود چه نعمتی رو دارم.
    پاسخ:
    خواهش :) 
    منطقه ی امن ! :)
    نه، برای شما نشونه خوبیه :-) زمستونه دیگه ... مثلا... پانداها رو ندیدی؟
    برداشت بد نکنی :-)) منظورم شباهت های سیستم های بدنی هممونه ;-)
    پاسخ:
    😂😂😂😂😂😂😂آخه چرا! دکتر پاندا؟ :))))
    نه پاندا ندیدم اما به عنوان یک پاندای گوگولی ایفای نقش داشتم و احتمالا دارم  :))))
  • سپیده برون
  • منم اگه همچین منظره ای روبروم بود تمام عمر میخوابیدم، فقط ساعت سه ظهر یکم پلکامو بازمیکردم ببینم ساختمونه و پیچکاش سرجاشون هستن یا نه و دوباره خواب!
    پاسخ:
    ما هرچی منظره باشه جلومون حتا اگر نباشد کلا می خوابیم😂😂😂😂
    ویروس آرامشه :دی
    دوست داری فقط لشششش کنی توی یه حالت نیمه سکون لذت ببری :دی
    پاسخ:
    والا ویروس داعمیه؟ 
    ما کلا لشیم😂😂😂😂
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • نه این از همین ویروس قدیمیاست. موقع ما هم بود. خب تعطیلی اسمش روشه دیگه! تعطیلی! اگه قرار باشه آدم نخوابه و بیرون نره و استراحت هم نکنه که خب همون خوابگاه میموند اصن:دی
    والا!
    خیالت راحت اگه تو مشقاتو ننوشتی هیشکی دیگه هم ننوشته اینو تجربه ثابت کرده.  :))

    پاسخ:
    اصلا استرس داغانی دارم اقا گل:)))
  • قاسم صفایی نژاد
  • در نظریه‌های مدیریت یه قانون هست به نام «پارکینسون» که میگه کارکنان تا جایی که میتونند کارشون رو عقب میندازن.
    پاسخ:
    اها :)))
  • رفیعه رجعتی
  • دوای دردت پیژه خودمه رفیق!بژن روژن ژی آجی!:)))
    پاسخ:
    :))))) رفیعه تو روحت :))))
  • دختر خاکستری
  • منم وقتی بهش فکر میکنم ربطش میدم به تناسخ!
    با ذکر این دلیل که حتما توی زندگی قبلیم خیلی کار کردم و الان خسته ام -__-
    پاسخ:
    ای بابا تناسخ چیه:|
    :)))))))))))
    برای من که دائمیه :)))
    پاسخ:
    :)))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">