بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

در حاشیه ی ِ بودن ها

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ق.ظ

به ثانیه نکشید بودنم و بودنش . نشستنمون و حرفی برای گفتن نداشتنمون . انگار منتظر بودیم لپتاپشو باز کنه و عکسارو از پنج شیش سال پیش بزاره تا همین الان! که من عین چند روز پیشا با مخ برم توی گذشته !! اون جا بشینم به خاک سیاه و دست و پا بزنم ! تنها حرفیم که میمونه برای زدن   اینکه چقدر زود گذشت !!! ما چقدر زود بزرگ شدیم چقدر زود فاصله گرفتیم و غریبه شدیم ! چقدر ادما زود اومدن و نموندن و زود رفتن ! اینا دیگه حرف نبود  ته دلم زجه میزدم  اما تو چشاش میخندیدم و خوشحال بودم  کنارشم !! الان اما نشستم وسط گذشته !همون وسط ِ وسطش. روزایی که حالا خاکسترین ,انقد که واسم غم داره یاداوریشون. اما یادمه اون روزا آّبی بودن .ابی ِ خوشحال ! شاید ابی نارنجی :)


نظرات  (۱۵)

  • دختری درمِه
  • ایول رژیم :-) :-)
    پاسخ:
    :))))))))))))
    کلا گذشته ها رو دوست ندارم حتی اگه شیرین هم باشن ...
    پاسخ:
    نم 
    باید فکر کنم به حرفت
  • مهدی ابوفاطمه
  • :)
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنونم
    یه دونه از اون کیوی‌ها بده من :|
    خب دلم خواست، چیه عه؟ :|
    پاسخ:
    بیاه :))))
    کاش میشد خاطره هار رو زد ترکوند.
    :-|
    پاسخ:
    نه همشونو :)
    سلام نگین جان. چطوری بانو؟
    چقدر این تصویر حرف برای گفتن داشت!
    مثه همه تصویرهایی که می زارین.
    دلم برای این گپ خودمانی با دوستان گذشته تنگیده خیلی...
    بدجور درگیر روزگار شدیم و از گذشته فارغ
    گذشته و دوستانی که خیلی عزیز بودن:(
    پاسخ:
    سلام :)
    ما هم دلتنگ همه ی دوستامون هستیم
    شما خوبید؟
    دیدی
    من هی میگم عید شده
    هی شما ها مقاومت کنید
    بفرما
    اینام ایجلاشونو برا کردن
    ^___^

    بیخی باو
    شادزی
    پاسخ:
    هااا :))))
    عروس نوعه :))))
    باید داشته باشه ااا
  • ریحانه .الف
  • نمی دونم چرا احساس کردم با دوست دوره ی دانشجویتون دور هم بودین :)
    پاسخ:
    با یکی از دوستای دوران بچگی که از اقوام دور هم بودن :)
  • بلاگر کبیر ^_^
  • دخترم هرزنامه تو چک کن
    پاسخ:
    چشم
    خانوم اجازه...ما عَ اون شکلاتا میخوایم -__-
    پاسخ:
    :)))))))))) من نخوردم ! باشه واسه خودت :)))
  • عرفـــــ ـــان
  • چه عکس رنگ و وارنگ و خوبی :)
    پاسخ:
    :) مرسی
  • نرجســـ ـــــَم
  • ملت اینهمه چیز میز میخورن باز حالشون بده؟ بابا بخند :)))
    پاسخ:
    :)))))))
    چه همه خوراکییییی!:/
    پاسخ:
    چقد؟ :)))
  • میچکا بانو
  • به گذشته فکر کردن یه جور تاوان دادنه ..
    پاسخ:
    ممممم نمیدونم !
  • راحنا رهایی
  • عکس هاتون با روح و روان ما بازی میکنه :))
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">