بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

به یک سبز ملایم مگر نمیشود دل بست ؟؟

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۵۲ ب.ظ


 بعد از بازگشت ِ دوروز ُ نیم حالا میشود به دوراهی ِ تعطیلات ِ موقت فکر کرد .  فیلم یا کتاب ؟؟

هر چند این بین:  ترجمه ,تفریح ,خواب و خوردن هم جایگاه خودشان راحفظ کردند  !!!



+ پیشنهاد های فیلم و کتاب را میپذیریم :)

+ ادرس های اینستاگرام خود را در صورت میل با ما به اشتراک بگذارید 

+ خونه خوبه خونه خوبه :)


نظرات  (۲۴)

  • حاج شهریار سلیم زاده
  • کتاب معاد شهید دستغیب
    کتاب انسان شناسی جلال الدین فارسی
    فیلم فرشته ها با هم می ایند
    فیلم طلاو مس

    ***
    موفق باشید
    من که در حال دیوانه شدن هستم :|

    پاسخ:
    فردا امتحان داری :) میدونم از پسش برمیااای
    اینستا ندارم.
    آره خونه خوبه.
    پاسخ:
    :)
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :)
    فیلم بازی تقلید رو اگه ندیدی ببین:)))
    پاسخ:
    ایرانیه ؟؟
  • دکتر میم
  • من همیشه گزینه هام روی میزه :-) 
    وبلاگم و پیشنهادات فیلم
    .
    هولدن کالفیلد هم توی وبلاگش پیشنهادای کتاب خوبی گذاشته اگه نخونده باشی
    پاسخ:
    اره اما یه موقع هایی میرسه که مجبوری یسری گزینه هارو برای زنده موندن حذف کنی 
    عاو راست میگید !!
    اام ترجیه میدم فعلا فیلم ببینم ! ینی دانلود کنم و ببینم ! چون که کتاب دارم برا خوندن پیشنهاد هم بشه میره تو لیست خرید :)
  • خانومی ...
  • برگشتنت مبارک 😊
    پاسخ:
    ممنونممم
  • مترسک ‌‌
  • عکس مطلب در عین سادگی خیلی جذابه، آفرین ;)
    پاسخ:
    :)

    خوب هستید؟
    لپ تاپمون یه شکله :)

    ghazal.azadi90
    پاسخ:
    :) عه
  • کبوتر خاتون
  • هیچی دیگه 
    خونه خوبه :]
    ورزشم میشه روش فکر کرد
    پاسخ:
    از فردا ورزش اومد تو برنامم ! مجبورم به دلایل مهمیییی :))
  • گمـــــــشده :)
  • فیلم فیلم فیلم.چند سال پیش یه سریال می داد تی وی ...سریال متشکرم. کره ای بود. الان دارم اونو دانلود می کنم نقاط مجهول ذهنم که ایران سانسورش کرده بود رو می بینم. ناکام از دنیا نرم...:))
    پاسخ:
    :))))))))))))))) وای یسرااا
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :)
    نه ایرانی نیست:)))
    ایرانی اگه میخوای فک کنم در دنیای تو ساعت چند است خوب باشه:))
    پاسخ:
    دارم:)
  • یکی دیگر
  • اینستام گوشه وبلاگ هست. فیلم:devils advocate کتاب:جای خالی سلوچ از دولت ابادی
    پاسخ:
    بریم ببینیم :) ممنون
    هردوووووووووووو
    وای کی میشه تموم شه من بشنم فقطط فیلم ببینمو کتاب بخونم بااز>.<
    پاسخ:
    تموم میشه تموم میشه :)
    خوش بگذره..
    پاسخ:
    ممنون
  • آوو کادو
  • کتاب: رویای تبت/فریبا وفی
    فیلم: Gone Girl 2014/David Fincher
    پاسخ:
    کتاب در لیست خرید هست چند ماهی:)
    مرسی
  • کرگدن آبی
  • ترجمه چرا خط خورده آخهههههه؟! =))))
    پاسخ:
    یجور بولده:|

    Nightcrawler (2014)
    Predestination 2014
    I.Origins.2014

    دیدهای یک ماه گذشته
    فعلا همین

    شادزی
    پاسخ:
    مرسییی
  • مترسک ‌‌
  • قربون شما؛ شما خوبید؟
    پاسخ:
    شکر دی: زنده ایم فعلا :)))
  • حاج شهریار سلیم زاده
  • یعنی نظر ما برای شما اهمیت نداشت
    ممنونم از لطفتون
    پاسخ:
    چطور؟
  • گلسا راد
  • کتاب بیوه کشی از یوسف علیخانی.
    نگین وسط هاشم ولی تا اینجاشو یک نفس خوندم...خیلی دوسش دارم:)
    پاسخ:
    هوم خیلی شنیدمش :)

    عاااا :)
    پیشنهاد من فقط شیر کاکائو و خوابه. اونم کنار بخاری :))
    پاسخ:
    افرین :)))) پیشرفت داری :)))
  • ساحل آرام
  • من که کلی برنامه داشتم برای تعطبلات ولی هنوز هیچکدومو انجام ندادم :(
    فیلم کره ای میبینی بگم بهت؟
    فیلم 21 ،just like heaven رو من دوست داشتم.اینا سینمایی هستن بازم یادم اومد پیشنهاد میدم :دی
    خودتم معرفی کن :)
    پاسخ:
    باشه عزیزممن هرچند وقت یکبار چشممم :))

    کره ای اخه؟؟ :)) یادش بخیر کره ای !! :))
    نگین دلم یه لحظه واسه حس فراغت بعد از امتحانا تنگ شد
    ...
    خداحافظ گاری کوپرو!
    من باید واسه جفتش بیام اینجا کامنتارو بخونم فکر کنم :|
    ...
    تعطیلاتت به خوشی دخترک :*
    پاسخ:
    عزیزم :)))
    مرسیی
    شاید پیشنهاد مناسبی نباشد اما همیشه «در جست‌وجوی زمان از دست رفته» مارسل پروست را پیشنهاد می‌کنم. هیچ‌وقت برای خواندنش دیر نیست.
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">