بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

به من نخند عزیزم تا نمونه غم هام

شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۳ ق.ظ

صدای تقّ ریزی اومد. فهمیدم که بله، پایی خورده بهش و اونم رفته تو دیوار و یه لکه نم دار کاشته روش . و شکسته...

داشتم کیف میدوختم و خندوانه می‌دیدم و خوشحال بودم که «حالا برنامه هام رو رواله...» اما یهو قلبم از جا کنده شد. حتی کوک ها رو اشتباه زدم و دوبار با سوزن دستمو سوراخ کردم. اونطرف مهیار - برادر زاده ی شش ماه م - داره سروصدا می‌کنه و بهزاد عمرانی که خیلیم لاغرتر شده تو تلویزیون میخونه، اما روحم! نمی‌دونم کجا داره سیر می‌کنه!

شایدم میدونم ؟ نه، نه چون آدم خاطره بازی هستم، البته بهتره بگم آدم خاطره سازیم که بعدش شور خاطره بازی رو درمیارم پهن میکنم جلو‌ آفتاب خشک شه و پودرش میکنم و میریزم تو فکرم که مزّش... تلخ شه.

حالا شاید بگین دارم از چی حرف میزنم؟ جوابش ساده ست؛ ماگ. ماگِ سفیدِ ساده با نقش دوازده تا دایره و مربع، که‌ توشو نگاه کنی انگار به یه چاه هویجی زل زدی. اومدنش تو زندگیم برمیگرده به سالی که اول راهنمایی بودم و یهو به‌ خودم اومدم دیدم اینو با یه جا حوله ای گذاشتن تو بغلم گفتن مواظبش باش، این جایزته. اولین ماگی بود که وارد وسایل شخصی من شد. همیشه توی کتابخونه ام بود و بیشتر از چشام مراقب بودم که نشکنه. حتی تا همین چند لحظه پیش هن تو خونه و گوشه ی دیوار کنار تلویزیون بود. اما حالا دیگه ماگی در کار نیست، یه کالبد رنگ پریده که از بالا تا پایین ترک خورده و یه تیکه سرامیکی از لبه اش، مثل دندون شیری یه بچه ی شرّ، پریده و معلوم نیست کجا و چطوری افتاده. الان انگار از اول هیچ ماگی وجود نداشته، فقط خاطراتی مبهم دارم از چیزی ارزشمند و شکننده که همه این سالها لبه پرتگاه کتاب خونه ام نشسته بوده و هی نگاهش کردم و هی جلوی چشمم مرور شدن، و رنگ باختن...

نظرات  (۵)

سلام
خدا خودش و صاحبش رو بیامرزه
پاسخ:
سلام ممنون 
از سه تا ماگی که دارم یکیش‌و یه روز به عشق مورینیو با آرم چلسی خریدم، همون سال مورینیو از چلسی اخراج شد و بعد اون شومصد نفر اومدن جاش نشستن ولی هنوزم چلسی برای من یادآور مورینیوئه، مثل ماگه که خیلی وقت پیش آوردمش تو زندگی ولی برام یادآور و یادگار روزای سخت کنکور و داستاناشه
پاسخ:
پوف بابا 
پوووف
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • اتفاقی اینو امروز خوندم:
    http://hessamous.blogfa.com/post/66
    پاسخ:
    اره همینطوره
    بند نزدم اما رفتم گذاشتم تو کتابخونه م باز ؛(
    عمیقأ هنوز ناراحتم
    کاش یکی پیدا می‌شد همینقدر که تو هوای ماگت رو داشتی هوای مارو می‌داشت :))

    پاسخ:
    ایضا هوای خودمو :)))
    عاخی :)
    گفتی ماگ، یادم اومد با اولین حقوقم برای تولد "صاد" ماگ گرفتم :)) هنوز عشقمونو بروز نداده بودیم البته:دی
    پاسخ:
    خیلیم عااالی 
    نمیشناسم صاد رو :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">