بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

این چیست این ؟

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ق.ظ

این چیست که تا در جواب ِ چطوری ؟ میخواهیم بگوییم  عااالی :) ، جلوی چشممان رژه میرود و به جداره ی ذهنمان میکوبد و ناگه کیبورد تایپ میکند : خوبم .

نظرات  (۲۲)

نمی دونم !!ً!حتی در بین حس خوبمان هم احتیاط می کنیم!!


شب زنده داران!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
شاید اره شایدم واقعا یه عامل وجود داره که باعث میشه نتونیم بگیم عالی !
عادت :|
پاسخ:
ترک عادت موجب مرض است ؟؟


ماشالا هرچی هست حضور فعالم داره :|
پاسخ:
:))) ای بابا 
واقعا چیست این؟
پاسخ:
تو هم نمیدونی ؟
واقعا ، چیست؟
پاسخ:
نمیدونم ... اگه فهمیدی به منم بگو 
غرغروی درون
پاسخ:
نه نه این نمیتونه باشه :(
حالا من خوب نیستم ولی سریع یه چی پیش دستی می کنه و زودی میگه خوبم :| 
مرض من این مدلیه :دی
پاسخ:
اونم یه مرضیه :)))
ریشه کن شه هر چی هست !
مثلا الان من میخوام بپرسم شما چطوری ؟
بعد جوابش باشه عالی
امیدوارم
پاسخ:
آمین 

من 
عالی :)))
سخت بود گفتنش :)))
شاید کمالگرا بودن! که نه،این عالی نیست.
پاسخ:
نمیدونم
اخه کمالگرا بودن انقد ادمو اذیت نمیکنه که بخاطرش  حال خوبو دریغ کنیم گاهی
ترس از خود چشم زنی نیست؟
پاسخ:
نمیدونم
اخه همیشه میگردیم دنبال روزا و دقایقی که عالی هستیم 
اما به زبون نمیاریمش 
نمیدونم شاید عادت یا شاید هم دنیای دیگری از واژه ها وکلمات که جایگزین حال اصلی خودمان شده اند!

پاسخ:
شاید
یه ابرِ سیاه
پاسخ:
شاید سیاهی ِ ترسامون
سیاهی ِ همون ابر سیاه
  • فاطمه(دوستت دارم خدای من)
  • سلام بر نگین فیروزه عشق. آیا ممکنه مرا ب خاطر داشته باشی :)
    پاسخ:
    بله که یادمه :)

    خوبی عزیزم ؟؟
    یه حس درونی که بهمون میگه برای عالی بودن باید خیلی ایده‌آل باشی
    که اشتباهه خب:/
    پاسخ:
    شاید اینم باشه
    اما ته تهش یه درد ِ دیگه ست

    سلام

    انتخاب وبلاگ شما رو به عنوان وب برتر تبریک عرض می کنم .

    پاسخ:
    سلام ممنون و متشکر :)
  • علی رضا عظیمی راد
  • سلام
    عرض 2 تبریک ویژه خدمت شما وبلاگ نویس محترم و همچنین بنده حقیر

    1- تبریک به مناسبت بزرگ عید غدیر خم، عید ولایت

    2- تبریک به مناسبت قرار گرفتن وبلاگ شما و بنده حقیر در لیست 100 وبلاگ برتر بیان در سال 95

    موفق و منصور باشید در سایه حق تعالی
    پاسخ:
    سلام . ممنون و متشکر از شما :)
    فهکیدید به منم بگید
    پاسخ:
    چش چش :))
  • سایت تفریحی چفچفک
  • تبریگ میگم بابت این که وبلاگ شما به عنوان وبلاگ برتر شناخته شده بنده هم سایت تفریحی دارم امیدوارم مثل وبلاگ شما برتر شناخته بشه.


     سلام

     این ک جوابش خیلی راحته

     "عالی نبودن"

     به همین سادگی

     امیدوارم همیشه عالی باشی نگین

    :))


    پاسخ:
    سلام 
    نمیدونم هر کیسه نظری داره خلاصه 

    ممنون ان شا الله همه عالی باشن
    من فکر میکنم بیشتر مردم خجالت میکشن! یه خورده که تمرین کنن قبحش برا همه ریخته میشه...
    پاسخ:
    هوم ؟ ینی چی قبحش ریخته
    با سلام و وقت به خیر
    یک مقاله نوشته م که خوشحال میشم اگر بخونیدش و نظرتون رو راجع بهش برام بنویسید. و سوالی دارید هم مطرح کنید
    با تشکر
  • حاجی لند | HajiLand
  • سلام تبریک بایت انتخاب وبلاگتون به عنوان وب برتر سال 

    اگه موافقید تبادل لینک و یکدیگرو دنبال کنیم؟؟؟

    منتظر جوابتون هستیم...

    http://hajiland.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">