بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

روز شمار نهم _ یادداشت سوم

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰ ق.ظ

1. ما به این صورت صبحهای جمعه میریم کوه : ۴صبح بیدار باش  ،۴/۳۰ میزنیم بیرون و ۵ میرسیم و میریم بالا ، ۸ سر قله ایم و جیگر سیخ میکشیم ، املت و چایی رو میزنیم بر بدن و عکسامونو میگیریم و تا حد مرگ میخندیم و همه روبیدار میکنیم ، میایم پایین و تا ۹-۹/۳۰ میرسیم خونه، اونوقت میخوابیم تاااااا روز بعد 😁😂😂 هیچکسیم نمیتونه بیدارمون کنه . این چنین بود ما بار دیگر ثابت کردیم خواب جزو لاینفک زندگیه.

2.ما تو دنیایی زندگی میکنیم، عذاب میکشیم یا احساس خوشبختی میکنیم که خودمون سازنده ی اون بودیم .

3.تازه دارم طعم واقعی تابستون رو میچشم 

4. اگر در حقیقت ِ دنیای ِ الانتون معلق و بلاتکلیف و با اندکی غم امیخته اید شاید پیشنهاد فیلم : The Space Between Us 2017 بد نباشه. هر چند من اعتقاد دارم مطلوب بودن یا نبودن یک فیلم کاملا سلیقه ایه و به حالت و وضعیت هر فرد در اون زمان بستگی داره .و شاید این خاصیت فیلمهای تخیلی باشه که بتونه حداقل ذهن من یکیو بعد از یک پیچش و چالش نه چندان طولانی ریست فکتوری بکنه از اون چه مشغولش کرده. و اما نمره ی من از 10 به این فیلم 7 می باشد . 

5.دریافت  _ بشنویم :)


نظرات  (۱۲)

  • פـریـر بانو
  • چقدرم همۀ بلاگرا کوهنوردن! به و به و به :))

    :: ایشالله تابستونای بعدی برات قشنگ تر تر تر تر هم بشه ^_^

    :: مرسی بابت پیشنهاد فیلم ;)
    پاسخ:
    کونورد که نیستم من  تفریحه بیشتر

    ایشالااا

    خواهش میکنم

     سلام

     به کوه

     چه عالی

     ولی اون کوهی ک میگی ک سه ساعته میرسی نوک قلش احتمالا تپس نگین

    خخخخخ


    پاسخ:
    سلام
    بهرحال من کوهنورد نیستم برا تفریح صبحا بریم همونم کافیه  و خوش میگذره هدف فتح ندارم 
    برا ماکوهه برا شما تپه :)) اینا ژن خوبه

    ژن خوب

    :))
    خخخخخخخخ


    پاسخ:
    :))

    البته صبح جمعه بالای کوه فقط کلبچ میچسبه

     امتحان کنید

     لذت میبرید


     

    پاسخ:
    نه دست شما درد نکنه ترجیح میدم  نخورم 
    میگم ما که غریبه نیستیم پس بیا بگو این شمارشگر چیه :d

    پاسخ:
    یکم دیگه صبر کنید 
    هر چند اینو برا خودم میزنم ولی خب نمیتونم انکار کنم که بقیه هم میبینن :)))
    چشم :))
    فقط خواب :))
    پاسخ:
    فقط خواااب :))
    بدتر دیگه شدم سوژه ی شما 
    جدا از این چه کوه مختصر و مفیدی میرین. :)
    بعد تکلیف جیگرا که به سیخ کشیده شدن هم مشخص نشد. ریختینش رفت؟ :D
    .
    مقصر من نیستما. از بچگی روزشمار میبینم استرس میگیرم. الان استرس دارم زودتر تموم بشه. :)
     .
    فیلم را دانلود نمودیدیدم. و خواهیم دید شب های بعد. به قول رفیقمون چارپاسگذاریم.
    پاسخ:
    مختصر ؟؟؟ کمه بیشتر بریم ؟

    جیگرارو خوردیم دیگه :)))) من خیلی نمیخورم قاطی پاتی

    اره اره حق دارید :)))
    به سلامتی امیدوارم خوشتون بیاد 
  • 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
  • کتاب ها و فیلم های تخیلی هم برای من همین حکمو دارند. کلا از زمان و مکان میکشنم بیرون و وارد یه دنیای دیگه میشم :))

    مرسی بابت معرفی :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم جانا:)
    آخآخآخ شما ازینایین که امثال ما که دارن میرن تو راه برگشتین و خسته نباشید حواله میدین:)))) 
    من ترجیح میدم تا سه صب بیدار باشم تا اینکه یکی سه صب بیدارم کنه:|
    پاسخ:
    خسته نباشید؟؟ ما خودمون خسته س عالمیم 
    بعد من اگه نخوام هیچکییی نمیتونه بیدارم کنه :))
    موفق باشی!
    پاسخ:
    مرسی
    فیلم رو دیدم.
    خییلی خوب بود. خیلی.
    من نمیدونم چی تو غذاهای این خارجیا میریزن که همچین اایده هایی به ذهنشون میاد :/

    پاسخ:
    خب خداروشکر :)
  • خانه هوشمند
  • به نکته خیلی خوبی اشاره کردی. افرین. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">