بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

موردات ِ معضل دار ِ یک خوابگاهی (3)

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۳۸ ق.ظ
از چهره های زشت و کریه خوابگاه هم میتوانم به این اشاره کنم  که :
 بعد از 9 ماه نامزدی با وحید ساعت 3 ظهر کات میکند و ساعت 10:30 فردا صبح با حسین نامزد کرده و تصمیم به ازدواج میگیرد.

نظرات  (۱۸)

خدای بزرگ!!!!!!
پاسخ:
واقعا نمیدونم چی بگم
⁦:-|⁩
پاسخ:
😢😢😢
  • قاسم صفایی نژاد
  • !!!!
    پاسخ:
    😩
    زیادن این موردا... شاید بخاطر لج و لجبازی، شاید هم از روی عقل!! کسی چه میداند؟!
    فقط امیدوارم خاطرات وحید رو فراموش کنه و زمانیکه با حسین هست، با حسین باشه واقعا!! نره دوباره با وحید :|
    پاسخ:
    با خاطرات قبل وحید چه کنه؟
    زیادن که خوبه؟ لج ولج بازی؟بعید میدونم !کاش کمی تعقل بود
    سلام.
    خوبید؟
    من سکوت میکنم به ثواب نزدیک تره :)

    پاسخ:
    سلام .شکر خوبم شما چطورید؟

    منم سکوت بودم اما دیگه نمیشد
    :||||||
    پاسخ:
    اروم باش خواهر
    |:
    پاسخ:
    همه پوکر شدن😂😂
  • یا فاطمة الزهراء
  • ماشالله سرعت عمل
    من با این سرعت کفشمم عوض نمیکنم :))) 
    پاسخ:
    :))
  • پیمان کرامتی
  • درود بر تو دلاور
    ماشالا قهرمان
    خسته نباشی
    پاسخ:
    ممنون
  • صمدآقا (یونس)
  • رد داده :l
    پاسخ:
    ههه
    چار روز دیگه هم حسینش میشه ممدعلی لابد :/
    پاسخ:
    :)))
    O-o
    پاسخ:
    :/
  • آقای سر به هوا ...
  • من برم شب بخیر :|
    پاسخ:
    :)))
    عجب :|
    پاسخ:
    :|
    پیدا نمیشه اینقدر سریع؟:|
    پاسخ:
    تواناییاشون بالاس
    چطوری میتونه واقعا؟ :) 
    پاسخ:
    واقعا نمیدونه :|
  • ظَـــحرآ :)
  • خوش اشتها طور ..
    پاسخ:
    :)) هه
    دِ نمیدونم خواهر:دی
    پاسخ:
    :)) باشه باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">