بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

بهار دلکش رسیده دل به جا نباشد انصافانه ست ؟

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ب.ظ

یه وقتاییم برای توصیف وضعیتی که توش قرار داری کلمه کم میاری !

نظرات  (۱۵)

  • گمـــــــشده :)
  • چرااااااااااااا؟
    :/
    پاسخ:
    اوم ...
    نمیدونم
    از پیچیدگیه؟
    اره والا
    پاسخ:
    اره :)
    رادیو چهرازی عشق :)
    آخ گفتی نگین  خیلی وقتا تمرکز نیست ، کلمات توی ذهن محو میشین ،خوشگل چیده نمیشن ،ده بار مینویسم پاک میکنم ، به شدت باهات موافقم 
    پاسخ:
    پست که هیچی 
    من از حال میگم فاطمه 
    حال :)

    توجه نمودم دلبندم:)
    البت کامنتم به حالم ربط داره از یه زوایه دیگه هم بهش فکر کن :)
    پاسخ:
    من ِ خنگ ای وای
    راست میگی
    و ترجیح میدی هیچی نگی! :(
    پاسخ:
    احتمالا
    چقدر حق داری:/
    پاسخ:
    :)
    دوررر از جآنت 
    بلا تشبیه 
    دفعه آخرت باشه به نگین نازم از این کلمه های بار منفی دار بگی هاااا گفته باشم:)
    پاسخ:
    :))) عزیز جانم
    میگم شما قدتون درازه ببینین باهار کدوم وریه :)
    کلمه! من زیاد دارم ولی نمیدونم چرا کنار هم نمیشینن لامصبا. 
    میخواید نصفش برا شما. :d

    پاسخ:
    از کجا میدونی درازم ؟ :)))) حس شیشم ؟ :)))
    نه سکوت میکنم که این سکوت منطقی تره :)))
    من کلا همیشه برای توصیف وضعیت و احساسم کلمه کم میارم:)))
    پاسخ:
    درد بی درمونیه

  • آقای سر به هوا ...
  • وضعیت خوب یا بد ؟
    پاسخ:
    نمیدونم .. وضعیت ِ نمیدونم !
    میشه سه تا نقطه بذاری؟
    پاسخ:
    اره ...
    نه از محاسبه سینوس زاویه عکس هایی که قبلا گذاشتید حساب کردم! :d

    پاسخ:
    اوه چه درس خون :))) شریفی هستید ؟ :)))
    آخ گفتی
    پاسخ:
    :)
    جالبش اینه همین وضیعتی رو که داری تلاش می کنی توصیف کنی،یکی دیگه تو همون زمان توصیفش کنه!
    پاسخ:
    اره والا
    نه ارادتمندم.
    آقاگل هستم. ^_^

    پاسخ:
    نه نه .... شریف دانشگاه شریف :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">