بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

تو کجا هستی که شوم من چاکرت ؟؟؟؟

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ب.ظ

 میگم اینکه این جلسه سر کلاس ناراحت بودی که هی به ساعتم نگاه کردم و حواس پرت بودم بیا ببین نمودار حال منو- چه پیچشی داره لامصب (!) تو این تایم, درجه چند میشه سهمیش ؟؟ تند شونده س یا کند شونده ؟

 اصلا هر وقت میام قبل کلاس یه دل سیر غر بزنم برای کسی که قبل از استاد بودن آدم  ِ ، نمیشه - حالم عجیب میشه از شنیدن حرفای عجیب تر ِ سر کلاس .


میگه سلام ، در نفیرم مرد و زن نالیده اند ....


میگم ناله که خوب نیست -اما با دنیا عوضش نمیکنم من این حالو - 

همین حال، خود ِ بی قرینگی و بی نظمیه و من عقیده دارم اتفاقای قشنگ تو همین بی نظمی میفته-

ولی چیکارش کنم ؟ چطوری دیزاین کنم این مجهول رو ؟



میگه درون را دریاب ...



این در ِ درون ِ شلوغ پلوغمون کجا میتونه باشه ؟؟


+ندیدی جانم از غم ناشکیباست ؟؟؟؟؟

+کجا بزارم  ِ ش اخه ؟ تاج سر کم نیست ؟


نظرات  (۴)

  • ادمین خانه سلامتی
  • همه می خواهند بشریت را تغییر دهند،اما هیچکس به تغییر دادن خودش نمی اندیشد.
    لئو تولستوی 
    بقیه به اندازه کافی چاکرت هستن تو فقط سروری کن :*
    پاسخ:
    من چاکرشم
  • رفیعه رجعتی
  • نفمیدم:|
    پاسخ:
    مکالمه بین من و استادم بود 
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • این عکس هاتون خیلی خوبه. 
    .
    بین این همه میگم میگم ها خب منم میخوام بگم این انصافه؟ چند روز ما رفتیم کربلا شما این همه پست منتشر کردید؟ بعد حالا که ما هستیم امان از یک پست؟ بعد میگی کم رنگ شدم. خب ما هم به این کم رنگی اعتراض داریم اصلا! :)
    خونه خوبه الان؟ خوش میگذره؟ :دی
    پاسخ:
    نه شما زیادی طرفای ما نیومدی آقا گل :)
    حرفه دیگه 
    میاد میاد دیگه نمیاد
    خوبه ! خونه همیشه خوبه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">