بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

من میروم من میروم پیدا کنم آن را ...

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

گاهی اوقات هر چه فکر میکنیم نمی فهمیم این حجم توقع ِ خوب بودن از خودمان، از کجا پناه می اورد  به ما ؟ و چرا ما ؟ و چرا شب ها ؟ و چرا جز سرگیجه و استرس چیزی را برای صبح ها جای نمیگذارند ؟


نظرات  (۱۰)

  • پایگاه گفتمان اندیشه های نوین
  • سلام
    دوست عزیز وب زیبایی دارید
     انشاءالله همیشه پرمحتوا و پر کاربر باشه

  • -دایناسو ر-
  • و چرا شب ها؟! ...
    پاسخ:
    و چرا ؟
    اصلا جنس شب فرق میکنه، انگار همه حس ها شب زنده میشن ...همه ش 
    پاسخ:
    اوهوم :)
    من توقع عاقل بووووووودن خیلی زیادی از خودم دارم حالا :| که همیشه هم خودمو سرافکنده می کنم در نهایت :/
    پاسخ:
    نکن این کارو خب !!!
    شاید چون توقعمون از خودمون زیاده
    پاسخ:
    نه اینطور فکر نمیکنم
    روز
    با کلمات روشن حرف میزند
    عصر
    با کلمات مبهم
    شب
    سخن نمی گوید
    حکم می کند...

    شمس لنگرودی

    :)
    پاسخ:
    خود خودشه
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • دقیقا چرا شب ها 
    پاسخ:
    هوم چرا.
    یه بارم توقع بقیه مارو نپکونه خودمون خودمونو میپکونیم:/
    پاسخ:
    اره دیگه این وسط تقصیر ما هم هست

    دوست عزیز سلام.

    تیم مدیریت محتوای موضوع آزاد به دنبال نویسندگان و به صورت تخصصی وبلاگ نویسان برتر میگرده تا با بازنشر مطالب خوب و مفیدشون در موضوع آزاد مخاطبین بیشتری پیدا کنند. خوشحال میشیم از سایت دیدن بفرمائید و درصورت علاقه مندی مطالب خوبتون رو در موضوع آزاد منتشر کنید.

    موضوع آزاد یک لینک مستقیم به مطلب شما ایجاد میکنه و علاقمندان به مطلبتون رو به سمت شما روانه میکنه.

    از اینکه با تولید محتوای خوب و مفید به ارتقای وب فارسی کمک میکنید ممنونیم :)

    تیم مدیریت محتوای موضوع آزاد

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • تازه شب ها نمیدونم چرا اینجوریه که دندون آدم یادش میفته باید درد بگیره! :/

    پاسخ:
    آره ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">