بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

تنهآ در زیر ِ شیروانی

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۳ ب.ظ

شمارو نمیدونم اما من یه دوره از طفولیتمو بیش از حد درگیر بودم با سریالا و کارتن هاش که شاید غیر قابل انکار ترین  فکر و خیالم اون دوره داشتن یه اتاق ِ زیر شیروونی بود - که توش یه خرس ِ قهوه ای یا یه چیزی مث موجود فضایی داشته باشم و شبا دم ِ پنجره براش حرف بزنم .

ازون روزا نمیدونم چندین سال گذشته ؟ اما اینو خوب میدونم که خیال بافی ها جزیی از ارزوهای ادمه و ارزو هامون هم یه روزی براورده میشه .

اما اینکه من الان تو یه اتاق ِ سه  نفره ی زیر شیروونی نشستم کنار پنجره و صدای ِ دعای ِ قبل اذون میاد  _ اون طرف تر بخارای چایی ِ داغ کنار شیرینی نارگیلی داره دلبری میکنه بماند -

اخه با صدای خوشگل پرنده ها و این پنجره ی باز چه کنم ؟؟؟ :)


 تنها که باشی اصلا حالیت نیست چی میپزی,یا ساعت چنده که داری نهار میخوری ؟چه برسه به این که بفهمی چی میخوری _ خوابگاه


نظرات  (۲۳)

  • آقای ژاندارم
  • اعتراف میکنم که منم خیلی خیالی بودم :| البته بچگی هام :)
    عکس غذا نزارید :/
    پاسخ:
    چشم :)))
  • .: جیرجیرک :.
  • آه اتاق زیر شیروانی من too ! 
    http://white-shadow.blog.ir/1395/03/20/%D8%A2%D9%87-%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%85%D9%86
    پاسخ:
    عشقه عشق :)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • این عدس پلوعه یا لوبیا پلو ؟ :))
    .
    فانتزی هایی داشتین انصافا.

    پاسخ:
    انصافا هیچکدومشه!!!! هیچکدوم!!!!!!
    دیر بیدار شدم عدس نداشتم قاطی پلو درست کردم کلی هم اضافه اومد
    والا :)))
  • بانوچـ ـه
  • من خییییییییییییلی خیال پرداز بودم :دی


    اسم اختراع کن برا غذات :دی
    پاسخ:
    قاطی پلو خوبه :)))))
  • منِ مجازی
  • تو شهر ما کم شیروانی میسازن :((

    + اولا هدرِ ـتون دلمون رو برد 
    + دوما من الان بد جوری گرسنه ـم بود با این عکس هم گرسنگی تشدید شد :| شما مسئولیتِ این گرسنگی رو قبول میکنین که عکس میزارین عاغه ؟ -___-
    پاسخ:
    اره خب همه جا نیست اینجاهم خیلی کم .... خیلی 

    + :)
    +ببخشید :)))
    من همچنان آرزومه خونه درختی داشته باشم که بالاخره هم بهش میرسم ولی زیرشیروونی هم دوس دارم:)
    پاسخ:
    خونه درختی واااهااای
  • ماهی قرمز
  • خوش به حالت پس ، من که به عمرم اتاق زیر شیرونی ندیدم فقط اسمشو از همون کارتونای اون موقع شنیدم :)))

    اون کدو ها رو عاشقم :))
    نوش جانت رفیق 
    پاسخ:
    فدات عزیزم از کجا فمیدی کدوعه :))))



    تو هم برسی به یکی ازون اروزهای خووووب به زودی
    منم زمان بچگی زیاد تو سرزمین خیال قدم می زدم :)

    :: نوش جانت نگین عزیزم :)

    :: هدرت رو عاشقم بانو...خیلی خوشگله :))
    پاسخ:
    آره دیگه بچه ها خیال پردازن کلا 
    مرسی جآنم
     به کمک آقا مجید عکس ما شد هدر وبلاگ مون :)
  • رفیعه رجعتی
  • چقدر همه خوابگاهی ها ،همه چیشون مثل همه!!احساس همزاد پنداری شدیدی دارم باهات:)))
    پاسخ:
    ژان ژان بزن قدش
    نفرماااایید دوست عزیز مگه میشه اون کدوهای دلبرو تشخیص نداد ؟؟!:))))
    پاسخ:
    شیکمو ها اینطوری تشخیصشون خوبه ها
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • عجب جایی زیر شیرونی;))))
    ولیکن اما
    اون دلستر حضورش واجبه واجبگفتم بگم نگفته نمونه
    پاسخ:
    اره باید بشوره ببره :)))
    حالا شیکمو نه اما عاشق غذا :)))))
    پاسخ:
    :)))) باشه :)))
    زیر شیروونی؟ شبیه اتاق هایدی؟ چه هیجان انگیزززز
    پاسخ:
    اوهوم زیر شیروونی:)
  • پیمان کرامتی
  • برنجش شفته شده
    یکم رو اشپزی کار شود لطفا
    نقطه
    پاسخ:
    برنج دمی نیست و کته ست اتفاقا خوب دونه وا کرد و شفته هم نشد برنج شمالی بود 
    اشپزی هم مشکلی ندارم که روش کار کنم خداروشکر 
    منم دوست داشتم اتاق زیر شیروونی مال من باشه . البته ما خونمون شیروونی نداشت ،حیف ...
    پاسخ:
    حیف شد ؟)
  • مستر نیمــا
  • واقعا منم نمیتونم تشخیص بدم چی پختی!!!کدو هم شد غذا:)))
    پاسخ:
    گوشت چرخ شده سیبزکینی پیاز ادویه 
    کنارش هم کدو سرخ کردم :)
    قاطی پلوعه
  • گمـــــــشده :)
  • می تونم بگم فقط ازش لذت ببر
    :))
    پاسخ:
    چش چش :))))

    بچه گیهام همیشه به آنشرلی حسودیم میشد به خاطر اتاق زیر شیروونی ...

    پاسخ:
    اخی :)
  • بلاگر کبیر ^_^
  • ای جان دیگه :)
    اون چیه کدوئه؟؟؟
    پاسخ:
    کدو هم هست
    از یکی شنیدم ما به دنیا اومدیم تا به همه آرزوهامون برسیم
    پاسخ:
    خوبه اینم :)
    واااای عاشق زندگی تو‌خوابگاه بودم و هستم با وجود همه سختی هاش
    پاسخ:
    عزیزم :) اره خب خوبی ها و بدی های خودشم داره
  • شیمیست خط خطی
  • توصیفت عالی بود
    امیدوارم همه فانتزیات واقعی بشه :)
    پاسخ:
    فدای شما :)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • شما قاطی پلو هاتون رو جدا جدا می پزین؟ یعنی مثلا عدس پلو رو هم عدسش رو میریزی تو بشقاب جدا؟ پلو جدا؟ 
    مگه نباید اینجوری باشه که موقعی که برنج رو آب کش کردی یک لایه برنج بریزی یک لایه از اون؟ 
    جلل خالق!:دی

    پاسخ:
    اره همینه برا ما هم 
    این غذای من درآوردیه ازین غذاهایی که همینطوری میپزیم تو خوابگاه :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">