بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

اولین شب ِ آرامش

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ق.ظ

گم شدن مانتو ( یا چی ؟) , افتادن رو پله های دانشگاه , بلاتکلیفی, نخوابیدن ها,شبهای سرد , سرفه های وحشتناک ِ نصفه شبی , کاغذ بازی ها , سوال های بی جواب , ای خراب بشی خب !!! ,دویدن بین مثلث ِ ساختمون  مرکزی و امور خوابگاه ها و آموزش با یه کوله ی سنگین , نشستن رو رو نیمکتای پشت ساختمون مدیریت تحصیلات تکمیلی و یواشکی یه قطره اشک ریختن , انتظار پشت در اتاق معاونت دانشجویی , هی زنگ بزن سید , هی برو,  هی بیا , هی بشین ...



گذشت -

همشون-

 اینا قد ِ بزرگ شدن رو مشخص میکنن . یه مشت اتفاقای پشت سر هم که نمیشه گفت بد - که نمیشه گفت اَه - نمیشه گفت تجربه-در اصل هیچی نمیشه گفت جز این که همین چیزاس که آدمو آدم میکنه بزرگ میکنه .

بابا خوب ِ ،من خوبم ، اونایی که نگرانم بودن خوبن، ازون دوازده تا دیگ ِ حلیم ِجلو خوابگاه تو اون شبی گه گریه میکردم و با همون کوله میرفتم خونه ی دوستم یه ظرف برام اوردن, فرداش نامه رو گرفتم , حالا من تو اتاق ِ خودم عسل زنجبیل میخورم , یکی داره ویولون میزنه دم گوشم و به نهار ِ فردا فکر میکنم !-  

عدس پلو ؟ یا لوبیا پلو ؟؟ - با گوشت ِ مرغ؟ یا گوشت ِ قرمز ؟

اینا هم ، قدِ بزرگ شدنه - نه میشه گفت خوب-  نه میشه گفت بَه -

هیچ وقت این حال یکسال نیست .

فقط میتونم بگم الهی هممون بزرگ شیم :)


نظرات  (۱۵)

الهی هممون بزرگ شیم :)
پاسخ:
الهی:)
  • ماهی قرمز
  • برای حال نمیشه گفت خوب_نه مییشه گفت بَه ت شکر :)
    پاسخ:
    الهام ؟ :)
    خوبم ... تو هم خوب باش
    ای همراه ِ خوب ِ همیشگی
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • از این دویدنای بین اتاق مسئولین دانشگاه هرچی بدم میومد سرم میومد! یعنی نمیشد یک کاری بخوام بکنم و مثل بچه آدم پیش بره. مثل توپ پاس کاری میشدیم تو این اتاق تو اون ساختمون و ...!
    و البته معتقدم این ملاک بزرگ شدن آدم نیست! این بیشتر ملاک مسخرگی کارهای اداریه :/
    .
    عسل زنجبیل رو نمیدونم ولی یک استاد طب سنتی داشتیم میگفت عسل رو با فلفل بخوری مثل قرص اکستازی میمونه!:دی
    .
    یاد جمعه های خوابگاه که غذا میپختیم بخیر :)

    پاسخ:
    این دویدنا سخت ِ , خب ؟ سختی هم آدمو بزرگ میکنه خب ؟؟ این بالا پایینا 
    میفهمم کاغذ بازی مسخره س ...
    اما این بیست و چند روزی که اینطوری گذشت 
    از همون روز اولم , تولدم و تا دیروزی که نامه رو گرفتم خیلی اتفاقا افتاد ...
    نوسان زندگی ِ که آدمو بزرگ میکنه
    ایشالا
    شانس اوردی بین مثلث گیر کردی اگر شیش ضلعی بود چه میکردی؟
    پاسخ:
    هیچی خودمو پرت میکردم تو حوض :)))
  • رفیعه رجعتی
  • همه رو تجربه دارم!غیر از گم شدن مانتو:))) گمونم خیلی واست درد آوره که هنوزم فراموشش نکردی!
    پاسخ:
    درد اورتر از اینا برام دلیل دزدیده شدنشه!! که چی ب سر ما اومده که به وسایل هم دیگه دستبرد میزنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اونم قشر ِ دانشجو !!!
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • مگه دلیل دزدیده شدنش چی بود؟
    .
    پس با این حساب بزرگ تر شدنتون رو تبریک میگیم:دی

    پاسخ:
    نمیدونم !!! برای منم جالبه که بدونم


    همه ی ما هر روز که میگذره 
    اتفاقایی که میگذرونیم بزرگمون میکنه 
    و قد ِ بزرگ شدنمونه
     اما عادت کردیم 
    یا اینکه دیگه غرق شدیم و حالیمون نیست ....
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • ممنونم.
    ارادنمندیم :))

    پاسخ:
    :)
    :-)) من که استوری همشو دیده بودم :-)
    هیچی دیگه، یه تولد هم سر این تاریخ بگیر :-) شما که پایه شیرینی گرفتنی :-) مبارک باشه
    پاسخ:
    شیرینی گرفتن یا شیرینی دادن دکتر ؟؟
    من شما رو بلاک کنم خبرا براتون جذابیت داشته باشه ؟ :)))))
    به تاریخ  27 مهر ؟؟؟
    15 مهر هم تولدمه
    اما من عقیده دارم  مهر که هیچ کل پاییز از آن من است میتونید تا اخر اذر کادوهاتونو به ادرسی که  میگم بفرستید :)))))

    ممنونم :) خصوصا از همراهی :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • میگن آدما توی شرایط سخت پخته میشن ....
    نگین قشنگ مغز پخت شدی ؛)
    پاسخ:
    اره ته گرفت حتا مغزم :)))
    بزرگ شدن سخته...
    پاسخ:
    آدم ِ بزرگی شدنم سخته 
    کاش اگه بزرگ میشیم اولش ادم بشیم و بعد آدم وار بزرگ بشیم
  • مترسک ‌‌
  • الهی آمین :)
    پاسخ:
    الهی آمین :)
  • فاطیما کیان
  • منو یاد دوره ی دانشجویی خودم انداختی , یه جوری شدم , دلم گریه خواست ولی از اینورم بهت دلداری میدم و میگم که بالاخره تموم میشه دختر ...برای منم تموم شد ....
    پاسخ:
    تموم شد :) نه خوب بود نه بد گذشت این بیست و چند روز ِ سخت 
  • آقای ژاندارم
  • بزرگ شیم یا آدم شیم !؟
    پاسخ:
    آدم  ِ بزرگی بشیم 
  • خانم لبخند :)
  • کی واسه ما میگذره این روزا..
    پاسخ:
    میگذره:)
    خوب بزرگ شیم... 
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">