بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

از دیروزی که بی اتفاق ترین روز ِ عمرم بود

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۹ ب.ظ
و شَبَ_ش...


در  هیاهوی اولین روز ِ بیست و چندمین بودن :)


سر صپی بود که داشتم براش میگفتم- آخه افتاب زده بود تو چشَ م  ! عینهو سر ظهر ! عقربه ها ولی 7 رو نشون میداد. الان که بهش فکر میکنم میبینم خیال کرده بود  همین افتاب روانمو پاک کرده که مث وِروِره جادو دارم براش کلمه میبافم.
همینطوری که پتو رو از روش میکشیدم ، راه افتادم سمت آشپزخونه ، درحالی که با دمپاییم سعی داشتم  یه تیکه اشغالو بدم سمت کارتن های وا نشده و شیشه ی مربا رو از ته یخچال بکشم بیرون یهو  نطقم واشد .
 که :
ولی خاصیت ِ بزرگ شدنه !
 انگار که هر چی بزرگ تر میشی , بیشتر از قبل به اطرافت بی توجه میشی ، نه؟
هر سالی که میگذره ، خیلی خاص تر از سال های قبل، خنثی میشی - خیلی خنثی تر از چیزی که انتظارشو داری , نه؟
گاهی بزرگ تر شدنِ که آدمو بی رحم میکنه -
شاید هم برا همین حس انزجار  از خود ِ بی رحممون ِ که  آرزوی برگشت به بچگی برامون همیشگیه. که برگردیم به روزایی که خیلی چیزا برامون خاص بود بزرگ بود
 رنگی بود 
خوشمزه و گنده بود. 
بود ....
بود ...
بود....

ازون طرف تو انعکاس این همه "بود" , بالشتو انداخت همونجایی که افتاب زده بود تو چشمم.


نظرات  (۱۷)

شما میتونید یه نویسنده رمان بشین



http://daynasor.ir/
پاسخ:
لطف دارید :)
تولدته یعنی؟ مبارکه انشاءالله روزهای شادِ شادِ شاد در پیش باشه امسال:))
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
تولدت مبارک بیست و چندساله :*
پاسخ:
مرسی جانم
  • مترسک ‌‌
  • مجدداً تبریک میگم ;)
    پاسخ:
    سپاس مجدد
  • ماهی قرمز
  • بیست و چند ساله ی عزیز من ...
    :*
    بزرگ شدن همینه ، بی توجه تر به اطراف ، خنثی و هی تجربه پشت تجربه 
    پاسخ:
    آی آی آی 
    مبارک باشه تولدت ....
    پاسخ:
    مرسی جانا
    من نمیدونستم تولدتونه...الان دیدم از کامنتا...مبارک باشه خیلی :)
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم :)

  • پـامـ ـوک
  • من هر چقدر می رم جلو میبینم زندگی مسخره تر و فان تر از اون چیزیه که قبلا فکر می کردم.
    پاسخ:
    آره احتمالا
  • پـامـ ـوک
  • منم الان متوجه شدم تولدت بوده. تولدت مبارک و سال های پیش رو پر از روزهای قشنگ. :)
    پاسخ:
    سپاس از تبریک
  • شیمیست خط خطی
  • بیست و چندمین بودنت مبارک :))
    پاسخ:
    ممنون از تبریک قشنگت
    تولدت مبارک نگین عزیزم...ببخشید که دیر شد و نبودم :(
    زنده باشی همیشه :*
    پاسخ:
    نگو این حرفو :) مرسی مهربون
    آخی راستی تولدت بوده هاااااااااااااااااا !! ع من یادم رفته بود :|

    هرچند مزه اش رفته دیگه الان و اون روز خودش باید می گفتم بهت ولی بازم تولدت مبارک :*
    کلا خیلی بی معرفت شدم نسبت به سراغی از بقیه گرفتن!! خیلی ها از نبودنم شاکی ان :دی
    پاسخ:
    نگو این حرفو ، خب ؟ 
    ممنونم ازت عزیزم 

    سلام نگین جان ..بالاخره بعد از مدت طولانی تونستم برات کامنت بزارم
    تولدتو تبریک میگم عزیزم
    انشالله عمر باعزت همراه با سلامتی و محق شدن ارزوهای رنگیت باشه :)
    پاسخ:
    من ازت ممنونم عشق جان  لطف کردی
  • رفیعه رجعتی
  • چه نوشتن متفاوتی از تولدت داشدی:))
    با تاخیر ،تبریک میگم؛)
    +عکس خودته؟!
    پاسخ:
    آره خودمم
    ممنون عزیزم 
  • آقای خوش فکر
  • تولدتون با کمی تاخیر مبارک :)
    باورم نمی شد تو این روز بخوام جایی کامنت تبریک بگذارم !
    پس این روزها هم تسلیت ...
    پاسخ:
    ممنون لطف دارید 
    عزاداری خاتون قبول 
    قطره اشکی چکید از این حس مشترک
    پاسخ:
    :)
    هر لحظه خنثی تر...
    حس مشترکیه ک بیشتر بنظرم عذابه تا حس.
    روزای خاص ولی معمولی.
    تولدت مبارک عزیزم
    پاسخ:
    ممنونم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">