بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

بی نشان

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ق.ظ
امشب باد وحشی تر از اونیه که بخوام موهای نداشته م رو تو دستاش رها کنم ! فقط باید پناه ببرم به اتاقم و کف ِش دراز بکشم . اونوقت بعد از مدت ها منتظر باشم همینطور پرده ها رو بزنه کنار و خنکی ش بخوره تو صورتم . ازونجا بگذره و بچرخه تو سرم و هرچی داغیه بشوره ببره درک ِ اسفل السافلین .
به واقع این تابستون شده عین چند راهی های بی نام و نشون که ادم ترجیح میده لحاف تشکشو پهن کنه همون وسط و برای فرار از فکر نکردن بگیره بخوابه . اونقدی که گودی کمر بگیره یا از زخم بستر بمیره حتی .



The Brass Teapot 2012


راستش تابستون وقتی برای ادم مترادف باشه با سفر ولی بر خلاف تصور هیچ سفری تا حالا در کار نبوده باشه اینجاست که حتا نمیتونه انتخاب کنه باید همینطور غرغر کنان به خواب ادامه بده و با حسرت ترک های دیوار رو بشماره یا اینکه فیلم ببینه کتاب بخونه کلاس بره ( اینا هم اعصاب میخواد) . در نهایت وقتی نتونه هیچ کدوم رو انتخاب کنه به زندگی جغد وار خودش ادامه میده و ساعت سه بامداد چیپس و نوشابه میخوره و در جواب نگرانی ِ وجدانش مبنی بر بوجود اومدن چربی های اضافه میگه گور بابات!  من که قصد ازدواج ندارم مامانمم متقاعد کردم !! :)))
و اینگونه تابستون تموم میشه و دوباره همون آش و همون کاسه !! :)))

نظرات  (۹)

وای نگو ازین گودی کمر :/

توی تلگرام دقیقا در همین مورد داریم حرف میزنیم..سفر و اینا :دی
پاسخ:
اره دیگه :/ 
:/
بخور بابا گور بابای همه چیز :|
پاسخ:
اره بابا:))))))))))
اصلاً تابستون تا بوده همین بوده :))
پاسخ:
خب نخواستم همچین تابستونی رو :|
سلام 
تاب ستان ؛ ):|
فقط مواظب باش تاب ازت نگیره همین :)
بجای اون همه بطالت برو کلاس ورزشی :)
شنا ، یوگا و حتی شطرنج میتونه به تمرکزت کمک کنه :)
همیشه که مسافرت اسمش بوده ولی تابستون با کلاس هاش شناختن نه با مسافرت 
ظاهری :دی 

موفق باشی :*
پاسخ:
نه کلاسایی که من میخوام برگزار نمیشه به حد نصاب نمیرسه یا برش داشتن برا تابستون در طول سال برگزار میشه 
 ممنون عزیزم
  • شیمیست خط خطی
  • من که چند سالی میشه تابستون با سال تحصیلی برام فرقی نداره! 
    ولی امروز خیییلی دلم میخواست مجبور نبودم بیام دانشگاه و تا ظهر تو رختخواب می موندم :|
    پاسخ:
    خب اره ادمیزاد همینطوریه !! :))))
  • سجاد بوداغی
  • جالب بود
    تا حد زیادی حرف‌های منم بود :)
    پاسخ:
    اوهوم
  • شاهزاده شب
  • فقط بگذره تابستون :(
    پاسخ:
    والا :|
    تابستون خاصیت خاصی نداره
    فقط دلتو تنگ میکنه واس غیرتابستون!
    البته من به خودم میگم غلط میکنی تابستون دلت مدرسه بخواد!:|یادته موقع مدرسه چقد ناله میکردیو تابستون خواستی؟!بیا!اینم تابستون!

    پاسخ:
    والا :))
    البته واسه ماها خاصیت نداره ها ! واسه خیلیا داره :))
  • رفیعه رجعتی
  • فک میکنم کاملن ب شرایطتت نزدیکم!حتا فک کردن ب این شرایط و روی کاغذ درآوردنشون هم اعصاب میخاد!!:|
    پاسخ:
    والا با  این نوناشون :))))
    بیا بریم خودکشی دسته جمعی =))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">