بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

IT'S ME

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۰۱ ب.ظ
1 .این اسمش "من-ه ". من از دیشب گشنشه . امروز صبح در یک حرکت غیر منتظرانه صبحونه ی مفصلی حاضر و دوستش رو با ارامش بیدار کرد .دقیقا مثل فیلم ها. دوستش داشت جفتک مینداخت که نمیخوام اما با دیدن سفره احساساتی شد و مُرد حتا .این اسمش جوگیری نیست . شما هم امتحانش کنید و مثل "من "باشید .




2. "من " فردا امتحان میان ترم استاتیک داره (افتاتیک) . حوصله خوندن هم نداره .با دوستاش امتحانو یک ماه عقب انداختن . برای همین تو این اعیاد و این تعطیلی که خوابگاه خالیه نتونست بره خونه :| . خود کرده را تدبیر نیست . مثل "من "نباشید .




3.من و دوستش به ازای هر یک ساعت درس (پنج صفه جزوه ) 45 دقیقه استراحت و نت گردی و حرف و حاشیه دارن .انگار نه انگار امتحان حذفیه ولی اون وسط بستنی میچسبه . مگه نه ؟ بی خیال ازشنبه میخونن حالا یک ماه دیگه مونده :| شما هم مث "من ".بی خیال باشید.




نظرات  (۱۶)

باحال بود
پاسخ:
ممنونم
سلام 
 آخه کی چیپس و سس رو صبحانه میل میکنه ؟^-^
این یک :)

دو : نوش جان :)
سه : کدومش دست توهه ؟؛ )
چهار  روزتون خوش :)

پاسخ:
سلام ، ما ما می خوریم 
متشکر
اون یکی 
  • آناهــیــ ـــتا
  • بجتنیییی :((

    نمیدونستم شما هم استاتیک دارید.
    فککنم محض آزار و اذیت روانی دانشجوآ تو همه رشته ها گذاشتنش :|
    پاسخ:
    ما آناتومی هم میخونیم. 
    میتونم ادرس تلگرام بدم برا همدردی حتا 
    ما رو خیلی آزار میدن نامردا
    کلا بهم ریختگی موقع درس خوندن یه نوع خاص از امراض هستش فکر کنم
    اونم واگیر دار :)
    پاسخ:
    شاید :/
    به به چه "من "ای . خوش بگذره خانوم :))
    پاسخ:
    چه من فلک زده ای :)))
    اوف دلم بستنی خواست :)
    خداروشکر از شر هرچی درس و امتحانه خلاص شدم :)))
    پاسخ:
    خب خوش بحالت حتااااا :))) 
    هیچکی نگف استاتیکک همه گفتن بستنی :)'
    من که نتونستم بخونم پاشدم کل ظرفای هفته رو شستم الانم لباس میشویم بعد جارو میزنم بعدش شاید بشینم سرجام مجبور شم بخونم :/
    ۱.نگو که اون که گوشه عکسه چیپسه:|
    ۲.تجربه نشون داده هر امتحانی رو زیاد نگرانش باشی خوب می شه:دی
    ۳.آورین فرزندم:)
    پاسخ:
    چیپسه :/ 
    نگران نیستم حالا باشم هم فرقی ندارم نتیجه صفره :))) 
    ممنونم
    ولی ما یه عمره که مثل «من» هستیم D:
    پاسخ:
    شما آقا 
    بله خود شما هستم 
    شما یه دانشجوی نمونه هستید :)))
    هنوز هم نخوندم ها . ساعت ده ونیم شبه هشت صب امتحان دارم
  • گمـــــــشده :)
  • آفرین
    بی خیالی خوبه
    ولی نه اینقد دیگه..یه ساعت درس و 45 دقیقه استراحت؟ داریم؟
    :))
    پاسخ:
    دیگه کاریه که از دستم بر میاد :))))
  • خانوم ِ لبخند:)
  • با این پستت هوس لقمه صبونه و چیپس و پنیر و سس و چایی شیرین و بستنی و کیم و ...
    بابا نگین این عکسا رو میذاری که استاتیک میفتی دیگه :))))
    پاسخ:
    میدونستم نیفتم اصن :/ توگفتی قطعی شد
  • سجاد بوداغی
  • چه صبحانه ای؛ دلم خواست
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنونم
    صبحونه شو نگاااااا :|
    اونوقت من دیشب جیگرم سوخت واست :)))
    چه منِ باحالی هستی تو :))

    پاسخ:
    اون جیگره منم سوختاااا که اینکار رو کردم
  • احسان خواجه مرادی
  • چوب بستنی ها رو نگه دارید که وقتی افتاتیک رو افتادید هم با دوستتون یاد این  ابستنی خوردن ها بیفتید!
    اینجوری که درس میخونید بیشتر اباهاش میشه اندیشه اسلامی پاس کرد تا افتاتیک!
    پاسخ:
    ممنون از یاداوری حقیقت :))))
  • ✿شمیم زندگی✿
  • جالب بود
    پاسخ:
    ممنون
    میتونی جای درس و استراحت رو عوض کنی حتی :))
    برا امتحانای بعدیت گفتم!
    پاسخ:
    چشم حتمااا :)))
  • real psychic readings
  • سلام! من فقط می خواهم به شما یک شگفت انگیز بزرگ برای اطلاعات فوق العاده شما حق اینجا است
    در این پست من برگشتم به وب سایت شما
    برای زودتر.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">