بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

دنیای ِ شلوغ ِ تنها (2)

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۳۰ ب.ظ

دوشنبه ها صبح که چشم باز میکنم دلتنگ میشوم و خاطرات را زیر و رو میکنم  .هی دلتنگ میشوم و دلتنگ میشوم و دلتنگ تر از دلتنگی های جمعه  ها عصر . تبدیل به موجود غم انگیزی میشوم که انگار توی ِ یک روز ِ ابری روی نیمکت ِ نارنجی ِ توی راه اهن به انتظار قطار ِ ساعت 3 هی بادهای غمناک میخورند روی صورتش و هی دلتنگ تر میشود. 

دقیقا همینجا !
همینجا که دارم سرشار از دلتنگی میشوم , نه زندگی, باید تٌفش کنم ! باید دل تَنگی را با تمام وابستگی های ِ نفرت انگیزش توی ِ صورت جهان ِ خاکستری تُف کنم ,سرپا بایستم و از باد ها فرار کنم, از دلتنگی و از خاطرات. ارشیوش را بگذارم توی همان قفسه های خاک خورده ی کثیف و دوباره بخابم . دوباره صبح دوشنبه شود و دو قاشق سکنجبین را توی آب ِخنک حل کنم و ناشنا بنوشم . باید بدون صبحانه بروم به سمت ِ سلف که نهار را روی میز های ابی بخورم ,با شمعدانی ها عکس بگیرم و دور بریزم هر چه که خاطرات را زیر و رو میکند و گندش را در می آورد و این دل را بی قرار ِ تکرار نشدن ها میکند ,باید بریزمشان دور , عین ِ یک بیماری ِ دور ریزنده.
باید جهان را دور بریزم ,گل های خشک شده و سررسید های روبان پیچ شده ,کاغذ های مچاله یِ تا شده توی قفسه ی اخری  زیر کتاب ِ  پنجمی , شیشه عطر های خالی و یاد ِ هر چیزی که دیگر تکرار نخواهد شد .
باید بایستم ,
سطل آبی بردارم و بپاشم روی جهان ِ کوچولوی ِ نقلیم !
 فقط جدول های کنار خیابان نیستند که باید هر چند وقت یکبار رنگ بخورند ! هان؟ 
دنیا آبی تَرَش قشنگ تر نیست ؟ :) 




نظرات  (۹)

آبی آلبالویی خال خال صورتیم بشه قشنگ میشه ها :دی
پاسخ:
نه آبی ِ خالص :)
یامن احساس میکنم به خودت سخت میگیری
یاواقعاسخت میگیری به خودت
یکم راحت بخند
یکم رها شو
پاسخ:
من که از چیزای دیگه دارم میگم ! نمیدونم من ناواضح نوشتم! یا شما دقیق نخوندی !
سختی در کار نیست :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • آبی نماد آرامش برای من ... دنیای آبی آّبی ام آرزوست :)
    پاسخ:
    ای جونم یکتا :)
    معلومه که دنیای آبی از دنیای خاکستری و دودی الان ما، قشنگ‌تره...
    پاسخ:
    :)
    دنیای آبی قشنگی برای خودت بساز :)
    پاسخ:
    همیشه ابی بوده
  • مهدی ابوفاطمه
  • موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون
  • گمـــــــشده :)
  • گل ها چه خوشگلن نگین..
    پاسخ:
    :)
    گُلا چه شادو قشنگن :)
    دنیات همیشه آبی عزیزم :)
    پاسخ:
    ممنونم عزیزکم
    بله، دنیا و اصلا همه چیز رنگی اش قشنگتراست
    پاسخ:
    بله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">