بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

Hope Is a Good Thing

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ب.ظ

+ وقتش نیست سکوتتونو بشکنید؟؟+


امید تنها یه واژه نیست ! یه حسه ! یه حس که با خوندن یه متن باعث شد من بعد ِ چند روز خودم بشم ! دیگه ادم ِ متفکر ِ غصه دار ِ دیشبی بین ساعت 11 تا 2 نباشم . دیگه 8 تا 10 صبح خیره نشم به لیست ِ کارای  انجام نشده م , دیگه شمعدونی ها رو به حال خودشون ول نکنم , به پاییز فکر نکنم  , با دیدن برف بغض نکنم , چاییمو بدون قند نخورم , یه اهنگ رو هی پلی نکنم ! ,با دیدن قهوه ی دیشب مونده تو قهوه جوش عاشق نشم  ,کتابای نخونده رو ته کمد قایم نکنم  , از کنار نرگسای دست بچه های ِ سر چهار راه بی تفاوت رد نشم ! بلوز کاموای ِ راه راه ِ صورتی و کرمم رو ته ِ چمدون ِ بسته م نچپونم .

امید یه حس ِ یه حس ِ ناب که من بشم ادم ِ اکتیو ِ قبلی  که کار ِ دوساعته ی خونه رو در نبود اهل خانواده توی 20 دقیقه انجام بدم , کارایی که فکرشم نمیکردم برسم انجام بدم در عرض 1 ساعت بیرون رفتن تموم کنم ! امید معجره نمیکنه ! بلکه خود ِ معجزه س  که به ادم اونقدر انرژی میده که میتونه یه کوهو جا به جا بکنه !

امید میتونه بمونه , همین جا توی ِ همین اتاق ِ آبی , بین پنجره های بزرگش . بین شاخه های درخت ِ اناآر , امید میتونه با من جابه جا شه , مثلا توی ِ جیب ِ سمت ِ چپی ِ کوله م خودشو جا بده , توی ِ راه اهن تو قطار تو خوابگاه  تو کلاس تو حیاط دانشگاه توی ِ سرم رو شونم .

امید میتونه بین خاطرات باشه  , توی ِ جرعه های قهوه ی نصفه شبی ِ پدر دختری یا بین ِ اآناآر هایی که داداش برام دون کرده ...

, امید خود ِ معجره س ...



+ کاش میشد دست دراز کنم و بگیرمش توی ِ مشتم! مثل ِ ستاره هایی که هر شب بهم چشمک میزنن:)


نظرات  (۱۲)

باشد بنای خیری
پاسخ:
متشکر ان شا الله 
دقیقا چیزی که من بهش رسیدم و چندساله همه با کلمه‌ی امید کشکی، خودخرکن
و‌غیرو مسخرم می‌کنن :))))

Hoping for ever
پاسخ:
خب تو توجه نکن !
  • هولدن کالفیلد
  • امید یه چیز مزخرف و مهمل و پوچه که انسان به اون زنده است! :|
    پاسخ:
    نع !! :)
    زندگیتون پر امید
    کلا ادم هرچی بخاد بهش میرسه
    مثل خودم که کار 20 روزه پایان نامه رو تو 5روز جمع کردم!
    پاسخ:
    به به ب سلامتی 
    ممنونم :)
  • ماهی قرمز
  • آخ که عکسو عاشقم :)
    پاسخ:
    من تورا عاشقم :)
    امید چیز خوبیه که آدم رو هل میده رو به جلو.
    پاسخ:
    اوهوم :)
    امید؟ بی زحمت یه دونه ازش، همسن و سال منم بفرستین واسم هزینه پستش رو هم از جیبش کش می رم و می دم بهتون! والاااا D:

    پاسخ:
    آخه من چی بگم به تو :)))) باش میفرستم
  • امیرحسین :)
  • از دید من امید یعنی او+میده. البته این نظر شخصی منه که اساسن منطقی نیست :| اما خب اینکه فکر کنی آخرش اگه تلاش کنی اون چیزی رو که میخوای بدست میاری  و اسمش رو بذاری امید خیلی کیف میده. 
    پاسخ:
    بله بله دقیقااا ! 
    سلام خوبین شما ؟ ازینورا :)
    جدی انقد روحیه گرفتی؟:دی
    پاسخ:
    من ساده شاد میشم ! با جزئیات ریز زندگی ! و به سادگی با یه تلنگر کوچولو انرژی میگیرم! :)
    امید کیه؟ :)
    پاسخ:
    نه نه شخص نیست 
    همون چیزیه که ما باهاش زنده ایم
    امیدوار بودن به آدم انگیزه و آرامش میده..

    ایشالا همیشه امید داشته باشی نگین جانم ؛ ))
    پاسخ:
    بل بل :)


    عزیزمممم
     : )
    پاسخ:
    سلام :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">