بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

بی من تو در کجای جهانی که نیستی؟؟

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ق.ظ


رفت و آمد هست اما لزوما هر آمدی رفتنی همیشگی نمیطلبه و ما باید خواه نا خواه برگردیم .

یک روز به آغوش یک روز به خانه و یک روز به گذشته های خیلی خیلی دور .

قطعا جایی که من میرم  هم بازگشت داره گاهی همونجا به گذشته ,گاهی هم با یک تیکه کاغذ  و سوت قطار به خانه .

جایی که من میرم علاوه بر فاصله ی چند صد کیلومتری تفاوت کیلومتری هم موج میزنه  و همین باعث میشه دو دنیای متفاوت به وجود بیاد.

 در واقع وقتی اینجام روحم اونجا نیست و تمام ذهنم تغییر موضع و دغدغه میده و این شاید حداکثر تنوعی باشه که موقتا توی زندگیم رخ داده .

پس یه پوئن مثبت تا اینجا :)





تار و پود دلم داره رشته رشته میشه , شبکه خبر داره ادای احترام  به کشته شده ها رو نشون میده :(((



نظرات  (۱۲)

میری تهران؟!
خوش بحالت...
تهران میخوام خب :(
پاسخ:
نگار؟؟؟
میرم خوابگاه دیگه 
فردا کلاس دارم :)
سفر بی خطر.
یه کاری اینجا دارم اگه نشد منم راهی سفر میشم.
پاسخ:
:)
  • فیروزه ای
  • دلم برای مسافرت های خودم تنگ شد
    پاسخ:
    :)
    به سلامت :)

    * خدایا همه دارن میرن خوابگاه و دانشگاه خو منم دلم می خواد دیگه :(
    پاسخ:
    :)
  • مترسک ‌‌
  • ایشالا که به سلامت بری و برگردی ;)
    پاسخ:
    ممنون ممنون
    سفر بسلامت :*
    پاسخ:
    فدااااات
    آخ نگین گفتی
    منم
    :|
    پاسخ:
    :(
    سفر سلامت نگین دوست داشتنی

    بعد ی هفته ک نت نبودم وقتی اومدم و فیلم قاریا رو دیدم حالی داشتم ک نگو خدا واقعا ب خونواده هاشون صبر بده و واقعنی میگم مارم شریک بدونن تو غمشون
    پاسخ:
    آمین :)


    ممنون
  • پاک باخته
  • عهههه
    رفتی؟؟؟
    ببخشید خیلی درگیر بودم

    دعا کن برام عزیزم
    پاسخ:
    :) چ خبر؟
  • ساحل آرام
  • پاییز امسال تلخ شروع شد :(
    پاسخ:
    :( ساحل
    خب یافتمت نگین ... تلگرامو پاک کردم ازین به بعد اینجا نطق میکنم :))
    پاسخ:
    من میشناسمتون؟ نغمه جان تویی؟
  • فاطمه گلی
  • خطت همون قبلیه؟
    پاسخ:
    اره :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">