بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

آنگونه ام که خواب، قبولم نمیکند

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۴۱ ب.ظ
زندگی "مثل ِ" خواب نیست ! بلکه قسمتی از آن، خود ِ خواب است . آنگاه بیدار میشوی که همه چیز تمام شده :)

نظرات  (۱۳)

باید تفسیرها بنویسن برای این جمله.
پاسخ:
چنان مستم چنان مستم من امروز
که از چنبر برون جستم من امروز
چنان چیزی که در خاطر نیابد
چنانستم چنانستم من امروز
به جان با آسمان عشق رفتم
به صورت گر در این پستم من امروز
گرفتم گوش عقل و گفتم ای عقل
برون رو کز تو وارستم من امروز
بشوی ای عقل دست خویش از من
که در مجنون بپیوستم من امروز
به دستم داد آن یوسف ترنجی
که هر دو دست خود خستم من امروز
چنانم کرد آن ابریق پرمی
که چندین خنب بشکستم من امروز
نمی‌دانم کجایم لیک فرخ
مقامی کاندر و هستم من امروز
بیامد بر درم اقبال نازان
ز مستی در بر او بستم من امروز
چو واگشت او پی او می‌دویدم
دمی از پای ننشستم من امروز
چو نحن اقربم معلوم آمد
دگر خود را بنپرستم من امروز
الان سر به سرت بذارم یا خودت در جریانی؟ D:
پاسخ:
نه نه من انکار میکنم همه چیو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
به به ****** *****
***** ** *****..
** *** **** *** **** ***** ****..


پاسخ:
سلام بر عزیز دل :)

سپاس از لطفتون .
ان شا الله :)

میام یه سر میزنم بهتون حالا 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ** ****** ****** ***** ** ***** ** * **** ***** *** ****** **
**** ** ** ****** ***** 
واقعاً هم مثل خواب میمونه همه چیز.
** ***** ***** ** ****** ****** ****** ***

پاسخ:
خواهش میکنم  ای بابا :))
واقعا :)

لا عکسسسس آقاگل :)))
  • פـریـر بانو
  • نگین...
    نمی دونم چی بگم راچع به پستت ولی...

    خوبی دیگه؟هوم؟
    پاسخ:
    خوبم عزیزم خوبم :)
    تو چطوری؟؟
    عشق جاان :*
    پاسخ:
    جان :)
    کاش خواب بود!!!
  • פـریـر بانو
  • خوب باش. همیشه. خب؟

    خوبم :)
    پاسخ:
    خوووبم 
    چشمم

    خداروشکر :*

     سلام

     به سلامتی خوش اومدی

     شما با خیال راحت بخواب

     من زنگ زدم سفارشتو کردم حتما قبولت میکنه

    خخخخخخخ

    دی::::


    پاسخ:
    سلام
    هوم ؟ :|
    همین الان و همزمان با این کامنت دارم مصاحبه ی شما رو گوش میدم!
    پاسخ:
    ^__^
    واقعاً خوابه؟ پس اینقد دست و پا نزنم والا؛ راحت بخوابم تا بیدار شدن!
    پاسخ:
    دیگه ببین با چی حال میکنی ؟ :)))
    بنام او
    ----------
    سلام خوبی؟

    وبلاگ جالب و خوبی دارید و حدس میزنم بازدید خوبی هم داشته باشید ، 

    پس چرا نمی آیید از این وبلاگ تون کسب درآمد کنید

    ما یک سیستم همکاری در فروش همیار راه انداختیم که میتونی بیایید داخل سیستم عضو بشید بعد توی سیستم محصولاتی که قرار دادیم را توی وبلاگت بگذاری هرکسی از طریق وبلاگ شما محصولات ما را خرید بکنه به شما پورسانت که تایین شده را بلافاصله بعد از این که محصول به دست مشتری برسه برای شما واریز میکنیم.

    درکل شما هیچ ضرری نمیکنی صرفا یک آزمایشه

    از اینجا تشریف بیارید :
    http://hamyar.biz/partner/index.php?act=register


    شمار تماس :  09014225505

    هر سوالی بود خوشحال میشم بپرسید
    پاسخ:
    اکی بای :|
  • الـنـاز خانوم
  • درستعـــ 😑
    پاسخ:
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">