بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

در حالی که یک ساعت از شام خوردنش میگذرد، میکس تابستان 96 رادیو جوان را پلی کرده و به غرغر های زیر لب ادامه داده و به چپاندن وسایلش در چمدان هااااا میپردازد . همچنین نیز دیده شده که وی انکار کرده شنبه پروژه ی نهایی را باید تحویل استادش بدهد :|



1.هشتگ خوابگاه خالی 

2.هشتگ وای من یه وانت وسیله رو چطوری ازین طبقه ببرم پایین ؟

3.هشتگ من که بدبخت نیستم

4.هشتگ بابا امید هم خوب چیزیه 

5.هشتگ فیلم های (حتی انیمیشن)خوب رو معرفی کنید میخوام از نت مفت اینجا استفاده کنم ( درام / فانتزی/ رمانتیک /تخیلی /قشنگ )

6. هشتگ لالالالالالا ( گوش های خود را میگیرد و عربده میکشد : نه نه من تنها نیستم توی ساختمون)

نظرات  (۷)

  • مترسک ‌‌
  • #کمبود_خواب :|
    پاسخ:
    افرین افرین مرسی
  • آقاگل ‌‌
  • چه گناه دارین تنهایین تو خوابگاه. خیلی ترسناکه. هی صداهای عجیب تو راهرو میاد هی میگی هیشکی که نیست! پس این صداها چیه؟ بعد یهو میبینی در یکی از اتاقا باز و بسته میشه. گوشاتو میگیری که صدا نیاد. ولی میبینی نور راهرو از زیر در پیداست. که خاموش روشن میشه. دیگه ادامه ندم تنهااییی میترسی. 
    .
    انیمیشن: آیس ایج، موانا، ترولز، زوتوپیا این چندتا رو جدیدن دیدم باحال بودن!
    پاسخ:
    خیلی بدی اقاگل :)))))) خیلی بدی من میترسم اینطوری
    با این همه تلاش شما، حتی ما هم ازینجا سکوت مرگبار خوابگاه رو حس می‌کنیم!‌ :))

    انیمیشن the boss baby رو ندیدم اما تعریفشو زیاد شنیدم. دوبله‌ش با مزه‌تره ظاهرا.
    پاسخ:
    بابا ساختمون به این عظمتتتتت من تنهام توش :| میترسم بخوابم :|
    عه ممنون دانلود کنم پس
    #یا روح القدس:دی
    پاسخ:
    :)))
  • نیمه سیب سقراطی
  • الان وسط تعطیلات این هفته چه وقت خوابگاه رفتن بود خب ؟ :|

    + اینم فیلم : 
    حال ندارم تایپ کنم :)))

    http://1ta414.blog.ir/page/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B2

    پاسخ:
    ینی چی چه وقت خوابگاه رفتن غه؟؟:))))))
    امتان دارم دیگه :|
    ممررسسیی
  • مترسک ‌‌
  • فقط کامنت آقاگل =))
    پاسخ:
    والا با این نوناشون :)))
    وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">