بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

موردات ِ معضل دار ِ یک خوابگاهی (2)

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۰۶ ق.ظ
وقتی میخواید تا صبح بیدار بمونید دم ِ گوش من از جن و پری حرف نزنید . خب ؟

وقتی میخواید تا صبح بیدار بمونید دم ِ گوش من از جن و پری حرف نزنید . باشه ؟

وقتی میخواید تا صبح بیدار بمونید دم ِ گوش من از جن و پری حرف نزنید . اکی ؟

وقتی میخواید تا صبح بیدار بمونید دم ِ گوش من از جن و پری حرف نزنید . مفهوم ؟


+  -___- دستش را روی سرش میگذارد و به قتل آنان فکر میکند.


نظرات  (۹)

نگییین منم خیلی میترسم ازین چیزا!!!
اگه پیش من درموردشون حرف بزنن خون به پا میکنم حتی!!!
پاسخ:
داشتم عصبی میشدم 
بدونِ جن و پری، که شب‌های خوابگاه، صبح نمی‌شه. :|
پاسخ:
اها :|
  • پیمان کرامتی
  • امان از هم‌خوابگاهی و هم خونه ای..امااااان...امااان
    در مورد آل هم حرف زدن؟
    پاسخ:
    :|
    پری که خوبه که. :)
    یک بنده خدایی صحبت میکرد میگفت اول توی خوابگاه از جن و روح و اینا صحبت کردیم و شبش دو تا از بچه هایی که زود خوابیدن رو با نخ و سوزن دوختیم به تخت! بعد برقارو خاموش کردیم. رفتیم تو بالکن شروع کردیم به سر و صدا تا بیدار بشن. برید خلاصه شکر کنید با همچین موجوداتی همخوابگاهی نشدید. صحبت که طوری نیست. :d

    پاسخ:
    خرافاتی داریم زیاد !
    بعد تازه به جای انجام دادن پروژه هاشون  میان درباره ی وجود پری دریایی و چن و فولان حرف میزنن و بررسییی هایی میکننا
    بکش عزیزم, بکش راحت باش :-D
    پاسخ:
    چشم
    :))))
    این مباحث که قدیمی شده دیگه توی خوابگاه و اینا :|
    پاسخ:
    :| نه خیلی 
  • قاسم صفایی نژاد
  • :D
    پاسخ:
    :)
    جا من خالی بوده دو سه تا چیز ترسناک تعریف کنم همه شون برن سریع بخوابن از ترس:))
    پاسخ:
    :)))) ای بابا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">