بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

میدانم ، یک روز سبز خواهم شد

شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ق.ظ

آخرین بار که سال کبیسه بود 4 سال پیش بود که نیم ساعت به سال تحویل همه چی بهم ریخت . لبخند مامان بابا و امید ِمحمد و ارزوی همه .

به خودم اومدم و میبینم پس فردا عیده و من خالی از حس.  

چشم وا میکنم ، از شیار پنجره ی اتاق نور مستقیم خورده تو چشمم ، انگار همه وول میخورن و کل ِحیاط پر از خاک و سم و گل و گلدونه . بیشتر دقت میکنم بابا اون گوشه داره با گلا حرف میزنه .

 حالا دو روز دیگه عیده و من هنوز نمیدونم که چرا دقیقا ؟ کی میدونه باید چی خواست تو این دقیقه ها ؟ چیشد که انقد دیر شد اصلا ؟


نظرات  (۱۳)

سبز منی تو :*** 
پاسخ:
جآنم
والا ما هم هنوز نفهمیدیم چی شد که تموم شد!

پاسخ:
فهمیدید ب منم بگید :))
نمی‌دونم چرا سالای کبیسه این قدر بد تموم میشن؛ چهار سال پیش من هم خوب تموم نشد، امسال هم که از دو ساعت قبل از تحویل سال نگهبانم تا فردا ظهرش کنار خانواده نیستم...
پاسخ:
اونو ننویس به پای بدی یا خوب بودن 
خب؟:)
هرچند نبود کنار خونواده رو خوب مبفهمم منی که مدام نبودم
عالی بود :)
پاسخ:
ممنونم:)
  • .: جیرجیرک :.
  • از چند روز قبل برنامه چیدم که امروز مال خودم باشم تا یه چیزایی به این "من" برگرده. یه خلوت به خودم بدهکارم. 
    امروزو با خودت بگذرون، تنهایی بزن بیرون...
    پاسخ:
    چقد خوب :)
    سعی میکنم ...
    پول و سلامتی باشه,همه چی حله عیزووووم
    پاسخ:
    خدایی؟
    سلامتی اره 
    اما پول ....... باشه قبول 
    بقیه چیزا چی
  • #حاج_احسان_ یعقوبی
  • شب ولادت دخت نبی ان شا الله حال هوای همه خوب باشه :)
    پاسخ:
    الهی امین :)
  • رفیعه رجعتی
  • چهار سال پیشتو یادته واقعا ؟! :| من اگه حتی بدترین اتفاق زندگیمم رخ بده، یادم نمیاد :| همین امسالو نمیدونم بعضی ماهاشو چه کردم :| چهاااار سااااال پیش عاخه؟! :|
    پاسخ:
    اره وقتی یه اتفاق بیفته ... ادم یادش میمونه :)
    هوممم...چارسال پیشو یادم نمیاد...این یعنی دارم پیر میشم :))

    :: امیدوارم سال پیش رو برات قشنگ و رنگی رنگی باشه نگین جانم :* :*
    پاسخ:
    مرسی جانم برای توهم همینطور باشههه
    آیکون سبز بشی خودم بیام بهت روبان بزنم خوشگول تر بشی :))))

    پاسخ:
    قرمز باشه ها :)))
    منم خالی از حسم ولی بهش بی‌محلی می‌کنم. هیچ کمکی هم نکرده و کاملا خودآگاهم که حسی ندارم! :)) :/

     
    پاسخ:
    اقااا 
    منم بییخیال شدم:)))))))
    خب نباید که سر این نخ غم و غصه ها رو بکشیم دنبال خودمون. یه جا نباید ولش کرد؟ هوم؟
    پاسخ:
    یه وقتاییم غم نیست 
    ادم خ.دشم نمیدونه جیه
    سلام شب تون بخیر
    باورتون میشه من امسال اصلأ حس خونه تکونی نداشتم ؟!!!! امسال همه انگار درگیرش بودند انگار کار همون یه روز اضافه ست
    پاسخ:
    سلام شبت بخیر عزیزم


    چقد خوووب چط.ر میشه اخه ؟ :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">