بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

جٌفت یکـ

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ق.ظ

شاید انتظار داشتید حداحافظی کنم و برم . یا حتی طوفانی تر برگردم اگه رفتم. اما هیچکدوم ! انقد خوشحال بودم با خبرای خوب این یه ساعت اخیر رو که خستگی ِ تمام ِ مدت از تنم رفت بیرون .و یهو یادم اومد من که همه چیزو مینوشتم اینجا ،غمو ،شادیو ،گنگیو و... حیف نیست امشب ننویسم از خوشحالیم ؟؟ اونم روزی که جفت یک بود ؟

به همین خلاصگی قسمتی از خوشحالیمو بگم درسی که قرار بود همه مون دوباره تکرار کنیم با توجه به امتحانی که دادیم (خیلی سعی کردم که نگم قرار بود بیفتیم ؟) . بالاخره پس از مدت ها نمره ش اومد ( چارتا ورقه صحیح کردن 11 روز زمان میخواست ؟ ) و من انقد واسش ذوق کردم و بالا پایین پریدم و کولی بازی در آوردم  و این حالتم اونقدر وحشت آور بود برای بیننده ها بابا رو مجبور کرد بهم یه جایزه بده و تو چشماش خوندم ، نوشته بود : با خل ترین حالت ِ این دختر چ کنم ؟؟؟

و هر چند دقیقه یک بار از هال داد میزنه جااانمممم چهااارده ! :)))


1. سلام  . و مرسی از همه ی شمایی که با کامنت هاتون منو بعد از دوماه ِ سخت که برگشتم خوشحالم کردید :)

2. 11/11

3. بابا میگه استادت کی بود حالا  ؟ منم در حالی که شل و ول شدم میگم مشهدی بود و سخت گیر ! تا حالا انقد تو زندگیش قانع نشده بود

4.ولی بنظرم هنوز داغن ! بابا هنوز تو چشاش تعجبه میگه بابا ینی مگه قرار بود پاس نشی ؟؟ مامان فقط میخنده

5. تُف -اخه مگه امتحان ِ اوله ؟ اخه مگه نمره چیه ؟ :))) این همه خوشبختی از کجا ریخت تو تنم؟


نظرات  (۲۴)

😍 چه صفحه کلید قشنگی ... منم میخوام😭
سلاااام^_^
خداروشکر که نمره گرفتی:)
مشهدی و سخت گیر؛)
پاسخ:
سلام:)

:))))))
شما چقده بچ پولدارید*_*
پاسخ:
نه بابا الان با پنجا تمن خدایی پفک هم نمیدنا :))))
به به پووول :)
پاسخ:
:))) با یه پفک خرج میشه
ای جانم! الهی همیشه همینقدر شنگول باشی نگین جونم ^_^

:: ینی عاشق اون جااانمممم چههاارررده شدم :))))

:: اون برچسب رو کیبوردت! من غششش! چقد خوبه آخه :)))
پاسخ:
دیدی من اخر اسیر برچسب شدم ؟ :))))گول خوردم


قربون شما گل من
خوبی دخترجونم ؟


اره منم عاشق بابامم میبینی ؟ :"))))عشقههه
  • نیمه سیب سقراطی
  • آخ خ خ خ خوش به حالت دختر ...
    14 هم نه ! یه 12 بگیرم اینجوری شادی بریزه تو دلم بشم خل ترین دختر دنیا ... فعلا که در حالت آویزون به سر می برم :(
    پاسخ:
    :)))))
    بالاخره نمره ش اومددد دیدییییییییی 

    عههه چراا؟
    حالا برو‌خداروشکر کن در طول اون امتحانا جلو چمشون نبودی :))))
    مبارک این این چارده و اون پنجاه تومنِ دلبر :))))))
    پاسخ:
    اخ اخ من جواب دادم انگار پاک شده چون با گوشی بودم 

    اره واقعا ینی میگی هنوز امید دارن به خوب شدنم ؟
  • بلاگر آرام
  • از همین تریبون به استاد های بالقوه و بالفعل اعلام میکنم سخت نگیرین بابا ببینین ملت چقدر خوشحال میشن:)
    مبارکه:)
    و به امید سخت نبودن کنکور:‏|‏
    پاسخ:
    :))))
    نه بابا کنکور سخت نیست که
  • .: جیرجیرک :.
  • کل انرژیت از مانیتور زد اینور. یاد یکی از امتحانای خودم افتادم که یه همچین حالتی پیش اومد و وای که چقدر می چسبه لعنتی. خوشحالم که خوشحالی ^_^
    پاسخ:
    شما عزیز دل که پیگیر من بودید ... خوبه حالتون ؟؟ :)

    خوب باشین :)

    ممنونم ی دنیاااا

  • هَشت حَرفی
  • به شما جایزه میدن به ما هم جایزه میدن :|
    پاسخ:
    حالا سالی یدونه ازین :)))))))
  • رفیعه رجعتی
  • خخخخخ منم یکی از سخت ترین درس هام رو 12 شدم که البته با منت کشی و اینا، بهم 14 داد -___- 
    مشهدیا مگه سخت گیرن ؟! :| 
    ایسوز موخام :(
    پاسخ:
    :))  ن خب فقط خواستم بگم مشهدیه 😒😂😂😂

    راحت شدیم پس
    چه خوبه وقتی ستاره ـت روشنه :))
    پاسخ:
    ستاره ی اینجا شماهایین
  • گمـــــــشده :)
  • سلااااااااااااااام
    ای ول چه خوبه
    امتحان پاس شده خیلی عالیه
    ایشالا همیشه شاد و خوشحال باشی
    پاسخ:
    سلام عزیزووووم 
    بلههه ممنون ازشما
    یاد امتحان ریاضیات مهندسیم افتادم که وقتی دیدم ده شدم مثه چی بالا پایین می‌پریدم :دی
    بعد مامانم وقتی فهمید اینهمه خوشحالی واسه یه ده می باشد برگشت بهم گفت خجالت بکش آخه ۱۰ هم خوشحالی داره :|

    منم هنوز که هنوزه با این سن و با این حجم و ابعاد از بابام جایزه می‌گیرم و چقدررررررر هم که می چسبه ^_____^
    پاسخ:
    ابعاد به این خوووبییی 
    والااا 

    اون ده واین چهارده من اندازه صد نمره ارزش داره
  • هولدن کالفیلد
  • جدی دو ماه نبودی؟ :|
    پاسخ:
    بله . حتی بیشتر 
    :)))))

    :: خوبم ^_^ 
    وقتی می بینم دوستام اینقد شادن خوب تر هم میشم تازه :))

    خیلی! همچین بابایی هم آرزوست :)))
    پاسخ:
    مهربان جاااان :)
    مهربونی از خودته عزیزِ جااان :* :)
    پاسخ:
    :*
    کامنت من را پاسخ نداده ای :)))
    پاسخ:
    اقاا جواب داده بودم اشتباه شده
    |:لذتی که توی افتادن هست داخل پاس شدن نیست
    پاسخ:
    هااا اینم میشه 😂😂
  • یا فاطمة الزهراء
  • ای جانم :) قربون ذوقت برم
    ذوقت رو اساسی بهم منتقل کردی :) :* منم ذوق زده شدم حسابی 
    خدایی امتحانایی که ازشون ناامیدی این نمره ها می چسبه :دی
    پاسخ:
    جون خودتی :) ایکون قلب 
    آره بابا ارزشش عین بیست پایان نامه ست 😂😂😂
    دس دس
    پاسخ:
    قرص؟ :|
  • مهربآنو ...
  • به منم منتقل شد ذوقت :)
    دم بابا گرم بابت جایزه (:

    پاسخ:
    جانا :)
    چه پرانرژی بود این پست :))
    پاسخ:
    اره اینو سمانه کاااملا در جریانه :| به طور ریز و جزیی و انلاین خبر داشت از این اتفاق :)))
  • هولدن کالفیلد
  • چه روزگار مزخرفی، اصلا من نفهمیدم ، دیدم نوشتی این همه وقته نیستی فکر کردم مسخره کردی واقعا :|
    کی اینهمه روز شد؟ :|
    پاسخ:
    دیگه ادم یسری اولویت هایی داره خب ؟
    اینه که گاهی تو اونا غرق میشه و کلا بی خبر از اینکه عه کی اینهمه روز شد ؟ 
    عمر میگذره ....
    :)
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">