بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

از پیشنهاد ها

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ
1. من پیش از تو ! (me before you)

شاید وقتی هنوز در حال نگاه کردن این فیلم هستیم و حتی نیم ساعت پس از تمام شدنش ، فیلم ِ خیلی خیلی خیلی قشنگ و رمانتیسمیکی باشد دوستش داریم جذبش شدیم و هزار جور فکر  ونقد دیگه ای توی ذهنمون وول میخوره .اما بعد ِ فکر روی تمامی ِ ابعادِ اون میفهمیم که احتمالا تیا شروک یک فیلم خیلی معمولی ( نمیگم آبکی و لوس) ساخته  . و این عامه پسند بودنش بوده که باعث فروش زیاد کتابش شده (احتمالا). و به قول دوستی  احتمالا عامه پسند بودنش فقط به خاطر ِ جای ِ خالی ِ عشق توی زندگی هاست 
+ حواسمون به عشق توی زندگی هامون هست ؟؟
+با تمام این ها شاید خیلیامون با هزارتا دلیل ِ محکم تر بعد از این حقیقت ِ بزرگ ِ توی فیلم هنوز هم دوسش داشته باشیم :)
+سه کتاب من پیش از تو ، من پس از تو ، یک بعلاوه یک رو کی خونده ؟





2. the lobster  (خرچنگ)

و اما "خرچنگ" ! به قول فاطی_مون شاید غیر عاشقانه ترین فیلم ِ عاشقانه ای ِ که دیدیم . 
که در همه جای ِ اون ردی از سستی و ظلم ِ عشق به چشم میخوره 
فیلمی متفاوت و احتمالا خوب ! و البته کمی غریب :)






نظرات  (۱۴)

لبستر رو که عاشقم :)))
من پیش از تو فیلمش چرت بود، کتاب اول واقعا خوب بود، کتاب دوم کشش داشت برای خوندن ولی واقعا نیازی به نوشتن نداشت :)))
+اگر کتاب ها رو نخوندی میتونم قرض بدمش بهت
پاسخ:
کتابارو نخوندم و فعلا چندماهیه کتاب خوندن رو گذاشتم کنار
  • رفیعه رجعتی
  • من جدیدا فیلمی که هولدن پیشنهاد کرد رو دان کردم! بلک میرور:) ندیدمش و واقعا در تلاشم که ببینمش:| اینام که گفتی میره توو لیست دانلودم:دی 
    +نه نخوندم! نویسنده هاش کیان؟!@__@
    پاسخ:
    سریاله دیگه ؟
    ببین اینا مجموعه کتابه یه سرچ بزن متوجه میشی جریانشونو
    یه نکته دیگه بگم چون خودم از تریلر خفنش خیلی کنجکاو بودم که اقتباس خوبی شده یا نه کتاب رو خوندم، یعنی تقریبا خیلی ها اول کتاب رو خوندن بعد فیلمشو دیدن، کاملا برعکس بوده. اون موقع که دیدمش ریت مردمیش هفت و خرده ای بود درصورتی که حقیقتا شش امتیازی که لایق این فیلمه اما بخاطر پرفروش شدن فیلم خیلی دست بالا بش رای دادن
    پاسخ:
    از کتاب روی اوردن به فیلمش خیلیا 
    اما من چند بار رفتم برای خرید و بودجه ش رو نداشتم 
    اینکه گفتم بزا فیلمش رو ببینم الانم که رغبت ندارم برای خوندن کتابا شاید اول کتاب هایی که اولویت دارن بخونم بهتر باشه
  • گمـــــــشده :)
  • یعنی ببینم؟
    :))
    پاسخ:
    اگه دنبال فیلمنامه ی عالی و این مسائل نیستی ببین 

    من حوصله فیلم ندارم مدت هاست.. کتاب رو هم به خاطر نگاه کردن زیاد توی سیستم به خاطر تایپ کم و بیش کنار گذاشتم، سردرد می گیرم موقع خوندش. روزگارم با کتاب های صوتی می گذره:)
    پاسخ:
    کتاب صوتی هم باید تجربه ی جالبی باشه ها :)
    من فقط میدونم اسم نویسنده کتابش جوجوعه اونم چون هولدن بهش می خنده:))))
    پاسخ:
    مرسی مرسی :))))
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • فیلم عاشقونه و رمانتیک آخرین باری که دیدم فیلم رام و شام بود. و فیلم راج کاپو شعله. با ویدو دیدیم! :دی
    پاسخ:
    کرسی اقا گل :)))))
    ((-:میبینیم حتما
    پاسخ:
    ببینید:)
    من فقط فیلم من پیش ازتو رو دیدم و بانظرت موافقم...
    چون سبکش مورد علاقه ی من نبود،نخریدم کتاباشو
    پاسخ:
    اوهوم درسته
    این لابستر فرانسوی_انگلیسیه آیا؟ 
    من یه لابستر بهم آخه پیشنهاد شد ببینم که فرانسوی_انگلیسی بود!! و هنوز ندیدم و حتی هنوز سرچم نزدم ببینم تو چه مایه‌هاییه!! 
    پاسخ:
    ببین دقییق نمیدونم به شک انداختی منو 
  • منِ مجازی
  • مرسی از پیشنهاد ، می بیفور یو رو زیاد تعریفِش رو شنیدم خدایی خیلی مشتاقم ببینم :))
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)
    من دلم موخوادد ببینم ولی نوموشه-___-
    پاسخ:
    میدونم ولی ببین
    نگین جان سلام عزیزم از وب بلاگر اومدم پیشت ^_^
    عزیزم دوست شیم آیا؟ :)
    منتظر خبرتم گُلم :*
    پاسخ:
    سلام عزیزم خوش اومدید
    خرچنگ یا خیلی سنگین بود یا خیلی چیپ. من که نتونستم ارتباطات بگیرم باهاش. فقط اونجا ش باحال بود که دلیل خرچنگ شدن شو گفت. :) 
    پاسخ:
    فیلم کلا یه چیز سلیقع ایه دیگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">