بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

همین جلو- سمت چپ- زیر قالیچه ی نمدی

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۲۲ ب.ظ
میگم - این تصویرو دیده بودم یه جایی , قبلا .
میگه - ما قبلا یه بار زندگی کردیم . پیش از بودن 

+کرگدن نامه 

نظرات  (۱۲)

اره همه مون روزی در عالم ذر بودیم...
پاسخ:
اوهوم :)
منم از خیلیا اینو شنیدم...که انسان ها یکبار قبلا هم زندگی کردن...برای همینه که گاهی بعضی قیافه ها برامون آشنا به نظر میرسن و یا حتی احساس خاصی به یک نفر داریم...میگن اون یک نفر شخص خاصی تو زندگی قبلیمون بوده...

:: البته که این چیزایی که گفتم یه مشت شنیده هست و بدون تحقیق و سند و مدرک می گمشون و هیچگونه اعتبار علمی و فلان و چلانی ندارد :)))
پاسخ:
اره احتمالا :)
  • بلاگر کبیر ^_^
  • هممون یه لحظه هایی داریم که قبلا دیدیمشون اما اینکه کجا و کی مغز آدم رو به درد میاره.. خوب چه دلیلی داشته ما دفعه ی قبلی مثلا , دقیقا مثل همین حالا زندگی کرده باشیم ؟
    پاسخ:
    منم نمیدونم همه چیز حدس وگمانه 
    بهش اعتقادی ندارم :)
    پاسخ:
    اعتقاده دیگه :) اینم درسته
    ینی ما قبلا یبار زندگی کردیم بعد مردیم بعد دوباره داریم زندگی میکنیم؟! :دی
    پاسخ:
    نه ، ینی همونطور که زندگی بعد از مرگ داریم یه زندگی قبلی هم داشتیم شاید


    +ولی این عقیده ی هندوهاست و کاملا اشتباه ما همه تو شک . شبهه افتادیم شاید یه پست مفصل بنویسک
    اوهوم :) با حرف "میگه" موافقم :)
    پاسخ:
    شاید :)
  • مرتضی علیزاده
  • نگفت زندگی کردن مون برای دفعه سوم هم اتفاق می افته یا نه ؟
    پاسخ:
    نه دیگه در همین حد گفت :))
    میگن ولی من نمیتونم باور کنم
    یعنی هعی زندگی ریپیت میشه؟؟‌ ینی من قبل مردنم بازم من بودمو همین جریاناتو داشتم؟؟؟ رویای صادقه بیشتر باهاش حال میکنم تا این زندگی دوباره
    پاسخ:
    نه تناسخ با اینی که من میگم  فرق داره 
    متاسفانه همه چیز رو قاطی کردن
    آشناپنداری. یه حالت ذهنیه که دلایل علمی متفاوتی براش گفته شده البته عقیده های متفاوتی هم در این مورد وجود داره. مثل عالم ذر و رویای صادقه و...
    خواهش میکنم قابلی نداشت د:
    پاسخ:
    مرسی استاد ناصر :))) بله بله صحیح 
  • رفیعه رجعتی
  • علم روان شناسی قبول نداره این ادعا رو!ما معتقدیم این صحنه هایی که میگیم یک بار دیدیم یا شنیدیم،یک بار در همین دنیا،اون لحظه اونجا حضور داشتیم واقعا!ولی به صدا ها،علائم،ویژگی های مادی و اشیای اون مکان،بی توجه بودیم!یعنی خیلی توو بحرش نرفته بودیم واسه همینم هست که در یک موقعیت مشابه که قرار میگیریم،فکر میکنیم "قبلن"دیدیم در صورتیکه قبلن همونجا حضور داشتیم منتهی بی توجه!!:)
    پاسخ:
    این دوجمله ای که من نوشتم سر دراز داره وبه هم مربوط نیست تناسخ ، ذر ، و دنیای سوم سه تا چیز جداست . 
    و من کاملا میدونم که احتمال واقعیتش پنجه ! اونم با علم منطق! حالا پستی می نویسم دربار ش 
    این پست صرفا سه مکالمه ست و خوب میدونم روابط و روان شناسی رو
  • رفیعه رجعتی
  • آهااا پ بنویس استقبال میکنیم:))
    پاسخ:
    چش چش :))))
    چه وحشتناک 
    پاسخ:
    حقیقته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">