بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

رحمت بر پدر دوری و دوستی ها

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۰ ق.ظ
نگویید این همه دوست داشتن را . این همه دلم برایت تنگ شده را . هی چپ و راست و بالا و پایین و توی تلگرام . بعد از یک ماهو ده روز , زیر پست های اینستاگرام یا توی گروه فامیلا ,کنار ماشین ,سرکوچه یا توی خلوت ِ شب و صدای جیرجیرک ها . تو روخدا هی تکرارش نکنید, به هم لبخند نزنید, محبت حجت نیست که بر یکدیگر تمامش کنید. یک کاری نکنید که به آخر خودتان برسید و بعد از این همه دوستت دارم و دلم برایت تنگ شده عین چرخه ی خسته کننده ی بخور و بپوش و بشور ِ زندگی برایش  یک عادت ِ روزمره که دیگر هیچ جا و هیج وقت شمارا نبیند بشوید ,که لبخند نزند که دیگر نگاهش از پوست و گوشت و استخوانتان رد نشود و ان ته ِ ته ِ قلبتان ته نشین نشود, که دیگر نبینتتان نشناستتان کنار بگذارتتان و تمام بشوید .  یک جوری بدتر از چرخه ی زندگی , که هیچ شروعی ،حتا تکراری ، پیش رویتان نباشد .

نظرات  (۹)

رحمت، رحمت :|
پاسخ:
اوهوم :)
نگین چرا انقدر همه چیز رو سخت میگیری و سخت میبینی؟!
پاسخ:
من ؟ نه ! این که یه نوشته ش و یه حقیقت اما نه سخت نوشتمش نه سخت دیدمش
  • بلاگر کبیر ^_^
  • :(
    پاسخ:
    :)
  • مرتضی علیزاده
  • مگه میشه؟
    مگه داریم؟!!!
    پاسخ:
    اره
  • مرتضی علیزاده
  • رحمت به شیری که خوردی
    اما این گفتن دوستت دارم ها و دیده نشدنها جزو قوانین طبیعت و زندگیه
    منم خودمو با این بیت آروم میکنم که :
    گرش با من نبود میلی 
    چرا ظرف مرا بشکست لیلی
    پاسخ:
    آره دیگه چرخه ی زندگی
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • این نوشته تون یاد کتاب یک عاشقانه آرام نادر ابراهیمی انداخت من رو.
    مثلا این قسمت:

    عاشق کم است و سخن عاشقانه فراوان. دیگر کلام عاشقانه دلیل عشق نیست و آواز عاشقانه خواندن دلیل عاشق بودن...

    پاسخ:
    حالا خوب بود ؟یا بد این یاداوری
    آخ...شیشمین برچسب...
    پاسخ:
    آخ 
    آفرین

    عالی بود !
    پاسخ:
    ممنون :)
    نگین:(
    پاسخ:
    جان دل ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">