بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

زندگی , بایدی ندارد

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۲۹ ب.ظ



میگه :جمعه هاست و بوی ماهی حلوا که خبر از یه ناهار الهام پسند میده  ,جمعه هاست و صدای بابا که صبح ها میپیچه تو خونه! تازه اون موقع ست که تو رختخواب میفهمم جمعه ست که بابا خونه ست :) 

میگم : جمعه ست و پنج شنبه ش تنها بودم  و الان حتا . مرضیه رفته خونه ,مریم پیش خاله اش منتظر دیدن داداش ِ سربازش و فاطمه و شمیم و فرناز توی شهر افتاب وول میخورند لابد . نیلوفرم در به در دنبال ناشرای ِ کتاب های ِ سفارشی ِ من  که شب برسونه به دستم  و من مست ِ بوی ِ کاغذای تا نخورده و نو بشم , منم که  نشستم رو تخت هی تیک میزنم کاری ِ در حال ِ انجامم رو , اتاقو تمیز میکنم و ظرف و لباس میشورم و هراز گاهی از پنجره بیرون رو نگاه میکنم ببینم کی رد میشه از اینجا و نکنه بینشون باشی ؟

جمعه ست و دوست نداشتم پنج شنبه تموم بشه , امام زاده و فلافل خوری  ِ تنها و سیاهی ِ شب و سکوت تموم بشه.

جمعه ست اما میتونه نباشه . چون خودم همیشه میگفتم زندگی باید نداره . ولی امان از جمعه ای که نه بوی غذا باشه و نه صدای بابا و نه چشمای خسته و پف کرده ی مامان. 

زندگی بایدی نداره . اما "چرا " چی ؟؟



نظرات  (۹)

  • میرزاده خاتون
  • منم بوی کتابای نو رو دوست دارم :)
    پاسخ:
    چقدر خوببب
    بایدو نفهمیدم :|
    ینی باید چی؟ 
    چرا چی؟
    با من اینکارو نکن ، گیجم :))
    پاسخ:
    متوجه سؤالت نمیشم
    اما دارم میگم زندگی باید نداره ، باید غمگین باشم باید فلان باشم نداره اما چرا داره 
    چرا تنهام؟چرا ...
    جمعه هایی که تنها باشی قشنگ نیست... خوب شد که داره تموم میشه جمعه :)
    پاسخ:
    آره 
    هعی... :(
    پاسخ:
    بخندید :)
  • واقعیت سوسک زده
  • جمعه های تنها دل ادم را عین تکه پارچه ای کهنه تی بی رنگ می کنند .
    می دانم که می گویم .
    پاسخ:
    آره دقیقا :)
    خب :|
    مرسی برای پاسخت !
    پاسخ:
    چرا این شکلی ؟:\

    :( بد توضیح دادم ؟
    جمعه های که بی هیچ همدمی میگذره خوبه به نظرم :) 
    مثلا یک روز در طی هفته آدم تنها باشه سرش سبک میشه یه حس نمیتونم قشنگ توضیحش بدم اما خوبه :)
    پاسخ:
    شاید آره راست میگی

    سلام:)

    پاسخ:
    سلام :)
    از اینکه خودم گیج بودم این شکلی شدم :))
    نه خوب توضیح دادی دیگه
    پاسخ:
    اها ازون لحاظ :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">