بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

روز خود را چگونه میگذرانید ؟

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۵۲ ب.ظ



به نام خدا . امروز خود را با صبحانه ی کامل , پاک کردن اسفناج, تمیز کردن حیاط , درست کردن سالاد , نوشیدن چای , فیلم دیدن، در آن غرق شدن  فلذا از یاد بردن اینکع غذا روی گاز هست , سرخ کردن سیبزمینی ,چیدن سفره ای زشت ,کل کل با دختر خاله رد و بدل کردن فیلم , بغض کردن , سند ِ اهنگ و انیمیشن برای جمع ِ کثیری از دوستان ,صحبت پیرامون همه چیز و فکر و فکر و فکر !

و در ادامه شاید دلم بخواهد بین حال و  هوای صد ها گلدان و گل و قلمه ای که پدر ریخته توی حیاط نفس بکشم, بمیرم اصلا و شاید کمی بیشتر بغض کنم . تازه الان  باید یک نفر را پیدا کنم که ساعت 2 نصفه شب برایم شیرینی نارنجک بخرد و قاه قاه بخندیم :)

 + شما چطور ؟



نظرات  (۱۹)

ایشششش یادم رفت از هنرام عکس بگیرم:-\ 
پاسخ:
:|
احساس خوب و آرامش توی این متن و دو تا عکسش، قلپ قلپ می‌جوشه :))
خوش باشی دوست جان ;)
پاسخ:
قلپ قلپ نوووش :))))

ممنونم هما هم همچنین :)
من امروز و کلا چند روزه که درگیر خونه تکونی هستیم. .لامصب تمومی نداره :|
پاسخ:
اوف خونه تکونی :|
خواب/چت/نهار/آهنگ/چت/خواب

:))))
پاسخ:
خواب خواب خواب |:
ما با رفقا رفتیم بیرون,کباب زدیم به بدن.مبسوووط!
عصر هم رفتیم دیدن فامیل و کلا درس تعطیل و فردا با روی سیاه میریم بیمارستان:)
پاسخ:
نووووش جان
خوب کاری کردیییی
  • گمـــــــشده :)
  • سالادت خوشگله ها...
    من کل روز رو در حال سابیدن بودم.خخخخخ
    اون صورتیه تو کاسه اس چیه؟
    پاسخ:
    :))) انقد تند تند و الکی همه چیزو اماده کردم نفهمیدم چی شد :)))
    اون سس البالوعه برا سالاد 
    اوخــــی، آخه این عکسا چیه گذاشتی:|
    نمیگی بچه میبینه دلش میخواد..:|
    پاسخ:
    :|
  • بلاگر کبیر ^_^
  • با سفره ی زشتتون کاری ندارم اما دوست داشتم با سر شیرجه میزدم تو غذاتون :))
    بنده تازه از سفر رسیدم ^_^
    امروز هزار تا کار دارم اما فعلا پای نت هسدم ^_^
    پاسخ:
    عزیزم :))))
    بیو بیو 
    رسیدن بخیر :)
    بمون خستگی در کن :))
    چه روزی داشتی :))
    روز من خلاصه میشه در تلوزیون ،چای ،تمیزکاری، چای ،آهنگ ،چای . 
    پاسخ:
    روزا همینه :) 
    خوبه دیگخ 
    چااای چااای چاااای :)
    سلام
    من کار به زشتی زیبایی سفره ندارم، الان بشدت گشنمه و اون غذای خوشگل که به نظر خوشمزه هم میاد رو می خواااام :((
    پاسخ:
    سلام 
    وای :( من شرمندتونم مرضیه جون 
  • خانم والیوم
  • چ حوصله ایییی.خوشابحالت..
    پاسخ:
    گاهی اوقاتم مجبوری حوصله داشته باشی برای فرار از خیلی چیز ها 
    چه عکس‌های زنده‌ای، آدم روحیه میگیره
    نوشته هم خوب بود البته
    پاسخ:
    ممنونم :)
    همه ی کارارو توی یه روز انجام دادی؟ :دی
    آورین آورین
    پاسخ:
    اره :|

    خاهچچچ میکنممم:)))
    قسمت فیلم دیدنش خیلی خوب بوده! ;-)
    پاسخ:
    اره اونم این روزایی که داره حوصلمو سر میبره 
    عکسا خیلی هم خوبن :)
    پاسخ:
    ممنونمممم
    مکالمه رایگان داشتم با رفقا تلفنی صوبت کردم :)))
    پاسخ:
    :))) خوبههه
    بححح سفره رو بین :))))
    سندِ آهنگ رو میدونم واسه اون جمع کثیر :))

    پاسخ:
    :)))) هیچی نگو دیگهههه :)))
  • بلاگر کبیر ^_^
  • نگین بیا وبم چارتا عکس ببین دلت وا شه :)
    پاسخ:
    چشم عزیزم اومدم ها عکسای انزلی ؟
  • خانوم ِ لبخند:)
  • اومدم سلامی عرض کنم بگم خیلی خوش سلیقه ای نگین:)))
    آدم عکساتو میبینه سر ذوق میاد : )
    شیرینی نارنجکیاتو با منم تقسیم میکنی اگر برات بخرم؟:))
    پاسخ:
    فداتشم عزیزممممممم :)
    سلاممممممم
    اگه تو باشی پیشم بخری برام خب ارررههههه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">