بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

the fault in our stars

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ


با اینکه این روزا ماجرای ِ اسکار و جایزه ی ِ دیکاپریو یا fury road عه هفتا اسکار گرفته و تفکرات و ایده های فیلم های شرکت کننده یا برگزیده ی تو این مسابقه خیلی داغ ِ اما تو این بحبوحه میخوام فیلمی رو معرفی کنم که شاید خیلیاتون دیده باشیدش .این فیلم جدای ِ از تمام لحظه های تلخش , داشت رشد ِ امید رو نشون میداد .اونقدر که بارقه های امید تو قلب فرد ِ بیننده هم راه پیدا میکرد و انتقال این حس  و شاید خیلی حس های دیگه هم زمان با اون حس که هی میرفت و میومد برای من  چنان دوست داشتنی بود که این فیلم رو دوست داشتنی کرد . موضوعی که شاید این روزها خیلی باهاش درگیر باشیم . یه جاهایی از زندگی قلبمون خالی بود اما کم کم و کم کم پر شد از عشق از انگیزه و از امید . پر شد تا هیچ وقت خلا و پوچی و نفرت راه پیدا نکنه.





آگوستوس :  تو این دنیا نمیتونی انتخاب کنی که آسیب نبینی  . اما این حق انتخاب رو داری که به کی اجازه بدی بهت آسیب بزنه 


the fault in our stars




نظرات  (۱۳)

عخخی!! این فیلمه!! نمی دونی من چند وقته می خوام اینو ببینم یعنی دانلودش کنم ولی هی نشده، یه اولیت دیگه جاشو گرفته :دی
پاسخ:
:)))) ای بابا ! ای اقااا:)
  • زهیر خنیاگر
  • یکی از قشنگترین فیلمایی بود که دیدم
    پاسخ:
    خیلی هم خوب :)
    متشکریم از اینکه بهمون فیلم معرفی کردید با تچکر :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)
  • بلاگر کبیر ^_^
  • اشکال نداره عسل بانو :*
    پاسخ:
    فدای شما :)
    2015؟
    باید خیلی خوب باشه..اگه تو میگی حتما باید دیدش
    راغب شدم گیرش بیارم :دی

    بی شک بی عشق نمیشه
    یک واقعیته
    عشق نشدنی هارو شدنی میکته
    تمیدواهی رو واقعی
    و جاودانت میکنه
    پاسخ:
    البته نظر شخصی من بود 
    خیلیا تلخیش بیشتر روشون اثر گذاشته بود تا این حس هایی که من ازشون گفتم:)
    بعضی وقتا دلم میخاد برا مطالب خوبت هی ماچت کنم
    پاسخ:
    ممنون عزیزم لطف دارید
    رمانشم هست، نمیدونم ترجمه شده تا الان یا نه ولی هست.
    فیلم، خوب بود.
    پاسخ:
    بله رمانشم هست :)
  • کلنگ همساده پسر
  • برم ببینمش. من ندیدم هنوز
    پاسخ:
    خب خوبه ببینش
  • خانم والیوم
  • خووووبه!
    پاسخ:
    دیدی ؟

    فیلم رو ندیدم... ولی خیلی این تیکه که "ما انتخاب می کنیم کی بهمون آسیب بزنه" به دلم نشست.... فکر هم نمی کنم کسی با این حرف مخالف باشه...

    میشه مقایسه کرد با این پاراگراف از وب هزار بادۀ ناخورده در رگ تاک (کلیک)

    معشوق موجودی است قدسی و دست نیافتنی و ظالم و جابر و خونخوار که تقریبا نوعی بیماری سادیسم دارد و عاشق هم به بیماری مازوخیسم دچار است. معشوق آزار می دهد و عاشق هم آدمی است که از آزار معشوق لذت می برد!
    پاسخ:
    ممنونم از کامنتتون :) مدتی نبودید جاتون خالی بود :)
    بله نمیشه مخالف بود 
    راستش الان با گوشیم باید بیام سر فرصت اون لینک رو مطالعه کنم خیلی سپاس
  • گمـــــــشده :)
  • این فیلمو خیلییییییییییییدوست دارم. عالیههههههههه. عالی.
    پاسخ:
    عه پس دیدی :)) 
    ای جان
    جایی بود که سرورمان شیلین وودلی را یافتیم :)))
    پاسخ:
    ؟ چیشده ؟
  • قاسم قاسمی
  • عالی
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">