بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

i miss you most at night

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۵۰ ق.ظ



دلیلی که یه دخترو ساعت سه نصفه شب جای تخت و خواب ِ شبانه ی آرومش میکشونه جلوی اینه ی روشویی تا آب خنک بپاشه رو صورت پف کرده و چشمای قرمز و خاطره ی خوش این شب و روزا که حالا کوفتش شدن ! این ِ که دلش بی قرارِ صورتک های غمگین و واژه ی کاش بودی و دلم برات تنگ شده ی یه هویی و تنها و خسته ی ِ برادرش  بعد از یه دوره ی خاص ِ زندگی چند صد کیلومتر اونور از و تو تلگرام و این مجازستان و دقیقا  میون این هیاهوی ِ  مقدمات جشنه.
 و این ماجرا وقتی غمگین تر میشه که روال جدا شدن یه برادر رو از همون ابتدای ازدواجش بپذیری و هیچ چیزی نه آزارت بده نه برات غیر عادی باشه ! اینجاست که بعد از دیدن شهرزاد به جای این که به روال عادی جدید ِ روز و شبت برگردی و دوازده شب بخوابی و سراغ هیچ واژه ای هم حتا نری , یه فیلم ِ قدیمی و ایرانی میزاری و تو تاریکی اتاق ,کنار دوستایی که میدونی خواب نیستن و الکی فقط ارومن دستمال برداری و فین فین راه بندازی و هزار تا فکر و خیال رو رژه ببری تو ذهنت و تمام بدنت درد بگیره نه از سرمای دیشب و امشب بلکه از تن ِ خسته و چشمای خابالود ِ داداشت وقتی بعد از 13/14 ساعت دوندگی تو این روزای ِ شلوغ و داغون میرسه خونه و حالا دلتنگت شده و پیشش نیستی !!!
حالا !
همین حالا ,
 تو همین شلوغی ِ در ظاهر خوشحال که همه در تکاپوعن و من تا همین چند ساعت پیش خیلی عادی تر از بقیه بودم , چرا نیستم ؟؟؟ 
#چرا !



نظرات  (۱۲)

  • بلاگر کبیر ^_^
  • :(((
    پاسخ:
    :)
    بعد چندسال دیگه هم میرسه که شاید سال به سال نبینیمشون...اون که غم انگیزتره:(
    پاسخ:
    :)
    عزیزم :((

    یاد روزهای ازدواج خواهر برادرام افتادم..یک خوشحالی توام با اندوه...
    پاسخ:
    :)
    عزیزم :((

    یاد روزهای ازدواج خواهر برادرام افتادم..یک خوشحالی توام با اندوه...
    پاسخ:
    :*
    سخت نگیر
    پاسخ:
    :) 
  • مهدی ابوفاطمه
  • :)
    پاسخ:
    بله:)
    خوب مگه بده ازدواج کرده و رفته پی زندگیش؟
    آدمها تا همیشه که نمیتونن کنار هم بمونن.
    کاش من همین لاآن هزاران کیلومتر از این خونه دور میشدم و حتی تا آخر عمر هم تنها زندگی میکردم.
    پاسخ:
    مگه من گفتم بده؟؟؟
    مگه گفتم ناراحتم که رفته پی زندگیش یا ازدواج کرده ؟
    مگه نمیدونم که ادما نمیتونن  تا اخر کنار هم بمونن ؟؟
    مگه نمیشناسم آدم ها رو؟

    سخت گرفتید ها ! :)
  • ریحانه .الف
  • :)
    عادت میکنی به جای خالیش، کم کم حتی اتاقش رو هم صاحب میشی!
    پاسخ:
    قضیه ی حادی نیست اخه !!!که از نبودنش بخام اذیت شم !
    اون کارا برا بچه هاس
    من که اتاق خودمو دارم :)

    نگین همه دوره‌های مشابه رو تو زندگیشون تجربه کردن
    تنها نیستی :)
    پاسخ:
    بله میدونم :) انکار نکردم اینو !
  • گمـــــــشده :)
  • ووووووی اگه الی ازدواج کنه من می مورم.اگه امیرحسین مزدوج بشه ذوق می کنم.خخخخخخ
    خدا برای هم حفظتان کناد..:))
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم
    اینجاست که عادت به کمک انسان میاد ...
    پاسخ:
    :)
    تو دلم همیشه حاضری:)
    پاسخ:
    عزیزم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">