بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

[ یَلدا , دو ,سه ,تمام ]

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۲۹ ق.ظ


#جیک_ثانیه_یلدا:)) , بساط ِ یخچالو بکش بیرون , مخمل و فهامه رو ماچ کن , از وحشی اومده , تیموری فورگت و هلو زمستان :)

فقط اینکه فکر نمیکردم انقدر زود پاییز تموم شه بدون ِ اینکه بتونم مث هر سال بگذرونمش! در واقع پاییز امسال یه جور ِ خاصی بود ! راستش شیرینی هاش اونقدر شیرین بود  که تلخیای ِ زیادشو از بین ببره ! که در عین ِ خستگی  و بی خوابی های زیادش  خنده و قهقهه و لحظات ِ خوب ، حالخوبی هاشو نگه داشت , بارونش , برفش  ,مسیر خوابگاه تا دانشگاه, دیدآر ها , نیمروهای نصفه شبی , خوابالوعه شهر ِ موش ها , عدم تعادل جهت پیدا کردن مسیر ایستگاه ِ اتوبوس در صبح گاهایی که از خواب یه ساعنه با تکون های شدید مریم بیدار میشیم و ... .

راستش پاییز ِ ملسی بود :) و یلداش با اتفاقاتی که افتاد یه کم عجیب اما خوب بود :)


شاعر میفرماد:

شب یلدا شد و رفتی و از غم خوانده ام

از این هجرت به آن شب گیسوان افشانده ام

گذشت اما هزاران شب از آن هجران و من

اسیر آن شب یلدای جانسوز مانده ام

+در هرمونیک بخوانید 

+عیدی هم گرفتیم از دوست جان :)


نظرات  (۱۱)

  • مترسک ‌‌
  • عالی ^_^
    همه چیز خیلی زود میگذره.
    پاسخ:
    بله
  • خانومی ...
  • به به چه شب یلدا یی .
    منم دلم خواست ،من امسال تنها بودم ..
    پاسخ:
    منم تنها بودم :)
    بابا عژب ضیافتیییییییی
    پاسخ:
    یادت رف بگی ژوووون:))
    به به این سفره بعد حمله دیدن داره :D
    یلدا مبارک یلدای جیک ثانیه ای خوبی بوده گویا :D
    شعرم قشنگ بود
    پاسخ:
    خوب بود :)بااینکه اتفاقات خوبی نیفتاد
    بعد تازه من فقط یه کاسه بستنی و یه تخمه خوردم هیچی نخوردم و لالا :))))
    من الان نشسته ام در انتظار سرکار خانوم که کارشون با استاد تموم شه :دی

    عکسا هم خوشگلن..البته قبلا دیده بودم :دی
    پاسخ:
    چشمم روشن :)))
    به به
    عجب یلدای خوابگاهی خوشمزه ایی
    با تاخیرات مبارک نگین جان :)
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم :))
  • فاطمه گلی
  • چون دختر پاییزی
    زود تموم شد؟
    :)

    چه سفره ای چیده بودی:)))
    جای ما خالی


    پاسخ:
    نه خب امتحان داریم :)))))

    جای همه خالی
    خدایی برای خوابگاه دانشجویی امکاناتتون زیاده :دی
    امیدوارم زمستون چند برابر پاییز شیرین باشه :*
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم تو همیشه نظر لطفته :* فداتشم من اخه مهربونم
    والا در این شب همایونی ما داشتیم سواری می دادیم به کیان(جوجه آبجی) که نون سوخاری به دست رو کمر بنده نشسته بود و امر به رفتن می کرد! اصن چیزی نفهمیدیم از شب یلدا!!!
    پاسخ:
    ماهم خیلی نفهمیدیم راستش . اتفاقات عجیبی داشتیم
  • خانوم ِ لبخند:)
  • تجربه ی یلدا توی خوابگاه نداشتم..اما عکسات کلی خوب بودن نگین..خیلی زیاد ^_^
    حالِ خوشت پایدار..این بهترین چیزیه که این لحظه میتونم برات آرزو کنم:)

    پاسخ:
    ممنونم . تجربه ی جالبیه مرسی به دنیا وبرای تو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">