بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

میگف :  دقیقا لحظه ای که احساستو بیان میکنی تنهاییتو بدست میاری !

نگاهش کردم .

 گونجیشکه پر زد و رفت , 

یه تیکه برف از پشت پنجره افتاد رو چوبا , 

منم سرمو کردم زیر پتو 




+ سهم من نیست این همه سکوت 


نظرات  (۱۱)

:)
پاسخ:
:)
جانا سخن از زبان ما میگویی...
پاسخ:
نگا ر ِ من نگار ِ من 
پس بیا تقسیمش کنیم :)
پاسخ:
چیو؟ تنهاییو؟
راست گفته.
پاسخ:
اره
در راستای خط آخر؛ جناب یگانه می‌فرماید:
سکوتتو بشکن و برگرد
پاسخ:
همیشه باید شکست؟
  • فانتالیزا هویجوریان
  • سهم من آن حساب بانکی ِتپل است
    پاسخ:
    سهم همه حرف ه وقتی همه جا ساکت ه
    گفتنه دوستت دارم مثل تزریق یه عالمه ویتامین به طرف مقابله... برای بعضیا ایجاد مسمومیت میکنه...
    باید آروم آروم تزریق بشه... :)
    پاسخ:
    شایدم اصلا نباید تزریق بشه
    چرا واقعا؟!
    نه میخوام بدونم چرا!
    پاسخ:
    چی چرا ؟
    اینو تو اون دفتره، نوشتم..:)
    مچکرات..
    پاسخ:
    :)
    خط اول
    پاسخ:
    این یه قآنونه
    Hom:||

    Dlm barat tangolide bud negini:-* ♥
    پاسخ:
    عزیزممم منم دلتنگتم بانووو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">