بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

سرما نخوردم ! چرا که وقتی تنها بودم وسط درس تو خابگاه حسابی خوردم ! اما الان خیلی خوشحالم که حداقل میتونم بگم یکی هست ! با خیال راحت بیفتم رو تخت و تا شب منگ ِ خاب ِ امیخته با درد باشم! که هی لیوان بیاره و بگه پاشو اینو بخور تا خوب شی و من فقط به این فکر کنم چقدر خوبه خونه , چقدر خوبه اتاق ِ ابی و انارهای قرمز ِ پشت پنجره ..
یه دل ِ نگران ...
یه لبخند...
دستای گرم ...





+ امروز وقتی پرسید چطوری ؟ با جرئت بیشتری گفتم نه خوب نیستم! اما خوب بودم و خوب میشم! و واقعنی لبخند زدم ! چون یقین داشتم به خوب بودن به خوب شدن به خوب موندن به موندن به تعطیلات ! 
به بودن ..
به بودن ...


نظرات  (۱۲)

  • ماهی قرمز
  • یه حس خوب ، یه دلگرمی ، یه اطمینان :)
    پاسخ:
    اوهوم 
    خوبی؟
    خوش بگذره کنار مامان جان :)))
    پاسخ:
    ممنونممممممممم جای شما خالی
  • گمـــــــشده :)
  • الهی..
    خوب درک می کنم این حالتو...:))
    پاسخ:
    :)
    آی گفتی.. :(
    پاسخ:
    :)
    الحق که هیچ جا خونه نمی شه..
    پاسخ:
    اوهوم:)
    اینکه یکی باشه که حواسش به ادم باشه بهترین حس دنیا است ..
    پاسخ:
    آین حس کافیه باشه تا احساس خوشبختی بکنی
  • ماهی قرمز
  • من؟
    عالیم ؛)
    پاسخ:
    شکر خدا 
    من امروز یکم بهم ریختم دلیل داره! احتمالا میدونی ! :))))))
    سعی دارم تا بامداد امشب که میشه فردا یکمخ ودمو جمع و جور کنم !!
    درایو هامو مرتب کنم تا ذهنمم مرتب شه بعدش دودوتا چارتا کنم و بخابم چون از شنبه باید بشدت کار بکنم و درس و اینها
    نباید ذهنم نامرتب باشه
    بعد بیام دونه دونه بهتون سر بزنم و باهاتون وقت بگذرونم :)
    جان ِ جان! :*

    باید حاشیه ها رو پاک کنم الان درگیرم درگیر حاشیه ها 
    عکس واقعیه؟
    چه قشنگه.
    پاسخ:
    عکس واقعیه دیگه!
    یه ریست فکتوری بزن و خودتو خلاص کن :دی
    پاسخ:
    نه نه یسری اطلاعات لازمه!
  • محسن رحمانی
  • هیچ جا مثل خونه خود ادم نمیشه .
    پاسخ:
    اوهوم:)
    میخونمتااااا اما بی صدام فعلا :-*
    پاسخ:
    :) لطف دارین
  • ساحل آرام
  • تعطیلات خوش بگذره :)
    میگم توی این دو هفته کلاس نداری آیا؟ :دی
    پاسخ:
    هفته ی اینده دارم
    یکشنبه یه دونه
    دوشنبه مهم نیست سه تا دارم اما نمیرم
    سه شنبه هم سه تا که به دک
    چارشنبه یکی که عب نداره
    :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">