بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی
                                                       
                                                          شـــــــــــــــــهرزاد :


 باز میشه این در , صبح میشه این شب , صبر داشته باش 






+سریال: شهرزاد_قسمت سه
+عنوان: نفیسه سادات موسوی

نظرات  (۲۰)

چقدر دیگه‌صبر برای دیدن صبح؟!
پاسخ:
اندکی صبر سحر نزدیک ات
چه دیالوگ خوبی...
پاسخ:
اوهوم نگار میریزم رو فلش بهت میدم
شهرزاد خیلیی ازش تعریف میکنن ولی من اصن ندیدمش!!!!
یاد باشه بعدا بگیرم نگاه کنم:دی
شهرزاد دیوونه کننده است...دوسش دارم عجیب
پاسخ:
اوعوم:)
میدونم...
پاسخ:
:)
  • هولدن کالفیلد
  • چرا اینقدر غمگینی تو این روزها؟
    پاسخ:
    خوبم که :)
    سلام !
  • مترسک ‌‌
  • دیالوگای این سریال عالی از آب در اومدن، عالی... ^_^
    پاسخ:
    اوهوم :)
    موهای باز...اوج ایده آلِ منه!
    پاسخ:
    :) چه خوب 
  • ماهی قرمز
  • شهرزاد رو دیدی؟
    من هنوز نه ...
    انتخاب قشنگی بود :)
    پاسخ:
    اره تا قسمت 5 
    6 و 7 هم امشب میبینم و منتظر قسمتهای بعدی میشینم
    خنده ی تلخ من از گریه غم انگیزتر است
    کارم از گریه گذشته است بدان میخندم.
    پاسخ:
    :)
    این روزها همه از شهرزاد صحبت می کنند :دی
    یعنی برم بگیرم سریالو? :))
    پاسخ:
    به گلسا هم گفتم نمیدونم!! ینی خنثی بودم بهش تا قسمت هفت!
    بگیر ببین خوبه
    یکم عاشقانه های خونت میزنه بابا :)))
  • گمـــــــشده :)
  • من اینقده دوست دارم ببینم ولی حس می کنم اگه ببینم گریه ام می گیره...می گیره به نظرت؟
    پاسخ:
    نمیدونم. عیب نداره بابا گریه کن
  • گُلسا کیانمهر
  • شهرزاد چطوره؟!

    خیلی تعریفشو میکنن ..

    پاسخ:
    نمیدونم هیچ حسی بهش نداشتم تا قسمت شیش 
    فکر میکنم قسمن هفت خوب شد و به بعد اگر کارگردان گند نزه خوبباشه 
    :)
    هرزنامه تو. چک کن نگینی:)
    پاسخ:
    چشم
    شعرای نفیسه سادات عالیه
    پاسخ:
    هوم:)
    خب منم با دختر مهر بزرگ شدم و چیزی که دستگیرم شده اینه که تو فروخوردن بغض احدی به گرد پاش نمی رسه. ولی وقتایی که از بغض می نویسه یا صحبت می کنه میشه گفت همه ی آلاینده های دلتنگی در وضعیت فوق بحرانی قرار دارن!
    +عنوان مصراع اول یک "است" آخر جمله کم داره تا وزن جور بشه.

    سریال شهرزاد رو حتما و حتما جزو برنامه هام هست بخرم و با شهرزاد ببینمش.
    پاسخ:
    خوبید اقای شهاب؟؟ :)
  • شباهنگ (تورنادوی سابق)
  • اصن شما ساق دوش!
    پاسخ:
    جان جان:))
    معذرت می خوام اگر بیش از اعتبار کوپن صحبتی کردم... فقط خواستم در مورد معنی شعر عنوان نظرم رو بگم و اینکه بعضیها چطور بغضشون رو پنهان می کنن قصد جسارت نداشتم شرمنده. و همچنان شعر عنوان غلطه یه است مصراع اول کم داره.
    پاسخ:
    نه بابا خواهش میکنم این چه حرفیه میزنید؟؟؟؟
    ببخشید من حواس پرت شدم :)
    چشم الان صحیح میکنم!


    :)
    شعر که عالی سریالم که ندیدم باید برم بخرم:(

    +قربونت بغضت اخه:) بیا لپتو بکشم لپ لپی متین
    پاسخ:
    ای جانم متین جون ِ من دخترک ِ نااز :*

    نه این روزها از عاشقانه فراری ام :دی عاشقانه نمیخوام!! زدم تو خط رمان جنایی :))))
    پاسخ:
    یا خدا ! داری خطر ناک میشی پس:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">