بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

چای روضه زخم قلب ما را خوب کرد !

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ق.ظ


اینکه قطعا همیشه بدبختر از ما کسی وجود نداره درش شکی نیس !  اما جدای این خستگی ها و اینکه وقتی به سشنبه و کلاسای نفس گیرش میرسم و احساس میکنم واقعا کم اوردم و دیگه نمیتونم!! و اینگه خدای من هنوز تا پنج شنبه و تموم شدن کلاس ها مونده!؟ و هنوز نمیتونم راحت و کامل بخوابم بخورم و به کارای شخصیم برسم ؟ این روزا انگار یه چیزی رو گم کردم انگار یه چیزی کمه و بسیار دلتنگ شدم! دلتنگ محرم هایی که شبیه محرم بود  و من خونه بودم  اما حسش باهام بود بوی دودش تو دماغم و صدای نوحه هاش تو گوشم . اما گاهی نه بوی دودشش میرسه و نه صداس تبل وسنجش ! اما این وسط یه دلخوشیاییی ارومت میکنه!! مثل 


چای بعد روضه هیئت مسجد خوابگاه بین خستگی و بی خوابی ودرس 




  دفاعی که با نمره ی بیست پروندش بسته میشه!!


و اما بلیط !! بلیطی که به سختی پیدا شد و گذاشته شده زیر تشک تخت که

 هر چند سخت 

 هرچند تلخ

وهرچند کم

اما فردا منو میرسونه به مراسم ها و خونواده و اقوامی رسیدن اونور ! اما من موندم اینور




و هر چند کلی درس و ژوژمان های میان ترمی که همه رو گذاشتن هفته ی  اینده و دست اما  خالی بنده !!!ولی خب این تنها فرصت منه ...

خوابگاه شبیه قبرستونه ! خالی و ساکت !




نظرات  (۸)

  • ماهی قرمز
  • امسال تاسوعا عاشورا دقیقا افتاده تو اوج درس و مشقا !
    پاسخ:
    :( نه بابا فقط ما آدم نیستیم بوخودا !!! همه خوابگاه خالی شده
    یکى از راحتى ها و خوشحالى هاى من اینه که دوران درس و نمره و امتحان و پروژه و ارائه تموم شده!
    و یکى از ناراحتى هام اینه که دوران دانشگاه و حس اون دوران تموم شده!
    پاسخ:
    خب اره از طرفی با خودت میگی این نیز میگذر و ته دلت میگی خدایا کی پس تموم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اما بعد که تموم میشه بشدت دلتنگ این دوران و دوران های قبلی میشی ...
  • مترسک ‌‌
  • با آرزوی موفقیت، جوان ;)
    پاسخ:
    ممنونم :)

    شما پیر هستید عایا مگر؟؟ :)))
    حس میکنم این محرم مثل محرم هر سال نیست 
    پاسخ:
    احتمالا !
    سلام برار 
    خواستم بگم خوشبختانه ما هنوز زنده ایم !!!!
    امیدوارم در تمام مراحل زندگی نمره 20 بگیری .
    همیشه شاد باشی 
    پاسخ:
    سلام :) شما چرا ادرس نمیزارید؟ من ادرستونو ندارم!
    دیگه زنگ نزدی؟! :دی
    پاسخ:
    خداییش تا ساعت یک داشتم فک میزدم :|
    سلام مهندس
    +
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام .متشکر
  • مستر نیمــا .
  • من فکر میکردم شما چادری هستی 
    تبریک برای دفاع
    پاسخ:
    هستم دیگه :)))

    مبارکش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">