بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

روزشمار ششم_یادداشت چهارم

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۵۴ ب.ظ

۱. حدود ۱۵دقیقه به دیوار سنگی با فاصله ی یک متری از ضریح تکیه داده بودم و غرولند میکردم باهاش ، دل میدادم و اسمارو میگفتم وحاجت میگرفتم ، با صدای خواهرم به خودم اومدم ، چقدر خلوت و مرتب بود امروز همه چی ، نه کسی کسیو هل داد نه دعوا شد  نه گیس و گیس کشی بود ، فقط بعد دو دقیقه فهمیدم که من یه جای دیگه رو با ضریح اشتباه گرفتم و ضریح چند متر اونور تر بوده :/  همیشه مشکلات من بنیادین بوده ، الان مثلا با ابعاد حرم مشکل دارم، نمیگن سوتفاهم پیش بیاد و یک جوان ، مبتلا به« احساسات جریحه دار» بشه ؟(بله بیماری جدیده D:)


۲دیدن ، چیزی بهتر از  عکاسی در شب ِ حرم امام رضا؟ تو اون حجره های سنگی سفید بشینی هی شکار کنی اون لحظه های ناب رو . هی ببینی و ببینی تا شاید سیر شی ازین همه دیدن .


۳.گم و گور شدن تو صندلیای تاریک سینما ، پیاده روی های دم غروب تا پارک ، بیدار موندنای تا صبح ، نشستن رو پله های ایوون بین گلای بابا و زیر درخت انجیر ، زیر و رو کردن سررسید های نوشته شده ی قدیمی ، نشون کردن کتاب ها برای خوندن ، نشستن رو تکه اجرهای دور اتیش تو باغ و شمردن ستاره ها و فکر به پرواز شاید تنها چیزایی باشه که  یه جور راه فرار  این روزاست  و فکرای عجیب غریب ِ بی شاخ و دم .


۴.امید... امید .... دریچه ای از نور ....


نظرات  (۸)

  • میرزا ژوزف پولیتـزِر
  • امید امید... میترسم دیچه ینور زیاد باشه چشمات خوب نبینه مثل اون ضریح یه جا دیگه سر دربیاری... بهتر نیست همیشه یکی همراهت باشه؟ شمارت چیه؟ ترابردش کن به همراه اول. هیچکس تنها نیست
    پاسخ:
    نه نه یکم نور لازمه میرزا ؛))) ظلمات نشه دیگه
    ای بابااا اسیر شدیم 😂😂😂
    جدی و شوخی!!!!
    پاسخ:
    واقعی
    سلام
    زیارت قبول خواهر.... حرم همش حریم حضرته، ضریح و دیوار و در و سنگفرش و ... نداره، قربون اون احساسات جریحه دار شدت برم :)

    آدم گاهی حس میکنه نمیتونه به لحظه ی بعد از نفس کشیدن تو اون فضا فکر کنه! دلم تنگ شد....
    پاسخ:
    دعا کردیم شما رو :)

    اره خواهر درسته :)) 
    سلام. زیارت تون قبول. اگه برای ما هم دعا کردید که چه بهتر. اگر نه هم تا دیر نشده اقدام کن :)
    .
    عکس خب برای ما هم میذاشتی. فقط عکس میگیری؟ نشر نمیدی؟

    پاسخ:
    دعاتون کردبم :)
    نه نه :)) نشر بدم ایشالا اینستا 
  • قاسم صفایی نژاد
  • زیارت قبول
    پاسخ:
    ممنون . قبول حق
  • شیمیست خط خطی
  • دلم هوایی شد :|
    پاسخ:
    عه :)) 
    دعاتون کردم  دیگه :)
    ایشالا قسمتتون

     سلام

     زیارت قبول

    اخی احساسات جریحه دار شدتو برم من

    :))

    ضریح ک دیوار سنگی نداره

     ایکون چشای گرد شده

    خخخخخخخخ

    پاسخ:
    علیک سلام :|
  • مرتضی جعفرزاده
  • سلام دوست عزیز مطلب عالی بود ممنون
    لطفا  ما رو هم دنبال کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">