بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

روز شمار سیزدهم_ یادداشت دوم

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۹ ب.ظ

1. از اون سالی که من وارد خفن دیزاین ( طراحی صنعتی ) شدم نه تنها از دست کنکور و این داستان هاش خلاص نشدم بلکه هر ساله دارم پا به پای داوطلبان ، نکات کنکور و آزمون عملی و چه کتابی بخونیم و چه کاری بکنیم  رو مرور میکنم - هر سال همین موقع ها ، زودتر یا دیرتر تا شهریور من دارم به خواهر برادرا و اقوام  ِ دانش آموزای مامان یا دختر دایی ِ مامانِ  فلانی  یا پسر عموی دوست ِ دختر خاله ی بهمانی مشاوره میدم . بااینکه رتبه ی کنکور خودم بد نبود فکر میکنم اگه الان دوباره کنکور بدم  رتبه ی یک رو میارم با این اوصاف و درصد های خفنی رو ثبت بکنم در سازمان سنجش و گینس !!کم مونده بشینم کتاب هارو هم خلاصه کنم واسه این داوطلبان ِ هیچی ندون و لقمه ی آماده بخواه ِ  این رشته و بگم اینارو بخون شما قبولی فقط دست از سر من وردار !


2. فردا ، آغاز اولین تجربه ی عکاسی ِ مدلینگ


3.حافظا ! می خور و رندی کن و خوش باش ولی ....


4.هیچ

نظرات  (۹)

خوشا مدلی که عکاسش تو باشی ;)
پاسخ:
ooooommmggg
:)))
نه دیگه انقد جناب مترسک!
  • ماهی کوچولو
  • خوبه حوصله ات میکشه من بودم پشت دست میزدم :)) 
    موفق باشی عکاس جان :) :*
    پاسخ:
    نه هنوزم انقد بی اعصاب نشدم :)))

    ممنون جانا 
    من هنو هنگ این شمارش روزام. :)
    همین که مترسک مون میگه ^_^

    پاسخ:
    من خودمم هنوز هنگ شمارش این روزام آقا گل ....

    همون که به مترسک گفتم :)))
    اصلاً هوس کردم مدل شم ازم عکس بگیری :))
    پاسخ:
    ای بابا آقوو :))) لطف دارید حتاا
  • نیمه سیب سقراطی
  • ۱. بعد اینهمه سال هنوزم حالم از اسم کنکور بهم میخوره :/
    ۲. مدل بشم عکاس شدن بلدی ؟ :))

    پاسخ:
    اره کهههههههه بلدم:)))))))))
    بعضی ها هم هستن خودشون به زور میخوان تجربه بدن :|
    پاسخ:
    شاید اون خیرتو میخواد
    برای مشاوره کنکور بازار کسب راه بندازین :))))))
    پاسخ:
    من کلا تو کار رایگانم :)))
  • ظَـــحرآ :)
  • اوه اوه 
    زحمت منم که قراره بیوفته روت باز 

    پاسخ:
    زهرا من اگه نخوام چیزی نمیگم ، شماها خداییش خودتونم زحمت میکشید روی سخنم با کسایی غیر از شماهاس:)
  • ظَـــحرآ :)
  • :**
    پاسخ:
    :*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">