بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

از نظر من بلاگر بودن همیشه یه مزیت و پوئن مثبت بوده و هست .نه به خاطر ِ قلم ِ شیوایی که ندارم ،  بلکه بخاطر تمام انشاهای مدرسه و پروژه وامتحانا های دانشگاه که چنااان سیاه کردم که استادا که نفهمیدن از کجا خوردن و همچنین نیز دلهایی که به من امیدوار شد .

 هم اکنون نمره ی پروژه ی اولم ( حجم خوبیم داشت d:) و حجم زیاد پروژه ی دومم رو مدیون این پوئن مثبت هستم . چنان براشون پروژه بستم و آنالیز های گنده گنده از خودم نوشتم ، که بعد از 8 تا درس، الان که این نمره رو ازش دیدم بعید بود ! استادی که تلورانس نمره هاش متاثر از اعصابش بود و هیچ وقت حقمونو ازش نگرفتیم , حالا سر عقل اومده و این موفقیت بزرگ رو به خودم و جامعه ی طراحی صنعتی و شما تبریکک  میگم :))


+ 29 ژوئن روز جهانی طراحی صنعتی هم مبارک :) ^_^

+ یه برچسب تو وبلاگ بسازم برای این نمره هام ! هر ترم دارم حماسه ساز میشم :))



نظرات  (۹)

  • آقاگل ‌‌
  • الان یعنی باز 11 گرفتی؟ :d
    خوابگاه تنهایی خوش میگذره؟ بخصوص که الان نمره رو داده استاد. تنهایی خیلی کیف میده!
    .
    طراحی صنعتی میخونی مگه؟ 
    تبریک میگیم پس روز طراحی صنعتی ها رو.

    پاسخ:
    نه دیگه یه نمره ی خوب  گرفتم اقاگل

    خوش ؟ چه خوشی ؟؟ خوش نمیگذره . خصوصا الان که دسته کلیدم و شارژز دوربینم گم شده و توکمد هام کلی وسایل دارم :|
    یه حس خاصی داره ...

    بله طراحی صنعتی میخونم :) 
    ممنون و متشکر
  • آقاگل ‌‌
  • این گم شدن کلید و شارژر دوربین میتونه بی ارتباط با تنهایی و صداهای توی راهرو نباشه ها. باز از من گفتن. :d
    .
    پس شیرینی بدین حالا که نمره خوب گرفتین. :)

    پاسخ:
    اقاگل
    اقاگل
    اقاگل :((((



    _ این نمره شیرینی نداره هاااا اون 14 داشت 
    ببین منو?بهت افتخار میکنم:))
    روزتون هم خیلی مبارک باشه:)
    پاسخ:
    عزیز دلی جانااا
    رشته‌ی دلبریه من فقط 1 ساله آشنا شدم باهاش از طریق یکی از رفقام. الان فکر کنم اگه حوزه نمی‌رفتم و شناخت داشتم میومدم توی همین رشته! :))
    تبریک میگم. ایشاللا یکی از درجه‌یک‌های این رشته بشید.
    پاسخ:
    واقعا دلبره واقعا دلبره وگرنه من تغییر رشته نمیدادم :))))))
    البته پوست کن هم هستا :))

    سپاااس
  • اسماعیل غنی زاده
  • مبارک ... امیدوارم بهترین بهره رو از درست برده باشی :)
    پاسخ:
    ممنونم ازت :)
  • باده پرست
  • با آرزوی موفقیت و اینکه بعدا به خاطر عدم کاریابی و یا کاری که مربوط به رشته ت نیست سر خورده نشی
    پاسخ:
    ممنون
    ایشالااا

    پس بالاخره تو ارشد هم 20 گرفتی

     به به چ عالی

     بیستتان به کام

     سلام

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    همیشه از این جور نمره ها و موفقیتا ((:
    پاسخ:
    والا بخدا :)))
    وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">