بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

میترسم ازون روزی که دیوونه نباشی ...

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۰۵ ب.ظ

این روزا همش دارم فکر میکنم . به قاشق کنار بشقابی که توش قرمه سبزی مونده ، به پالتویی که از خشکشویی گرفتم ، تو کاوره و الان از تخت اویزونه , به انگشتری که زندایی از انگشتش در آورد و کرد تو انگشت من و حالا انگار که گمش کردم ، به نون چایی هایی که مریم از شیراز آورده بود ، به خنده های محسن وسبا ، به کمر شلوار کرم رنگه که لق میزنه ، به ویندوز لپتاپم که هی میپره ، به پروژه ها ، به دکتر "ب " ، به خونه ، به مامان ، به بابا  ، به کارت ویزیتی که داداش دیروز سفارش داد، به خودم ، به خودم ؟


1. نفهمیدم پس من کی وقت دارم تا بتونم به قولی که به سبا دادم عمل کنم ؟ سفر دونفره به یک مکان نامعلوم و یه روز عکس بازی تو خیابون ها !


2. به طور جنون آمیزی هر نیمه شب ،حتی اگه پروژه ها برا کلکسیون ِفردا مونده باشه فیلم میبینم و این میطلبه همینطور وحشیانه فیلم دانلود کنم _ آره خب اکانت نامحدود دکتری دارم و کیف دنیا رو میکنم (ایکون دیرام رام رام دیرام رام - هِد میزند _بسوزید)


3. این طوریه که کلا تو تاریکی به سر میبریم!  قبل از طلوع میزنم بیرون بعد از غروب برمیگردم تا بیام و به تخت عزیزم برسم . 


4. به یک نفر پایه ، حتا چهارپایه جهت متر کردن خیابان ها در این هوا و کمی کافه گردی و عکاسی نیازمندیم . گور بابای درس و این صوبتا :/

نظرات  (۱۴)

کاشون بودی اینقدر می بردمت خونه قدیمی متر کنی که تا مدت ها هوس متراژ خیابون به سرت نزنه! :))
پاسخ:
من حاضرم بیا بیا :((((
  • یا فاطمة الزهراء
  • 1. ان شاء اللّه خیلی زود وقت کنی و برین سفر :) 
    2. این مرز به جون منم افتاده با این تفاوت که به بابام گفتم سی تا فیلم خریده
    3. چه سخت :(
    4. من پایه ام :) کی بریم؟ ^__^
    پاسخ:
    1.ممنووونممم
    2.مرض؟ :)))
    3.:)
    4.ندومبه :(((
    به سبا؟!
    یا صبا؟

    پاسخ:
    سبا 

    صبا هم داریم
    من چهارپایه م :/ اما من کجا و تو کجا :/
    پاسخ:
    ایکون اه ناله و فغان
  • نیمه سیب سقراطی
  • یه وقتا اصن لازم نیس فکر کنی ! فکر ، فکر میاره ! یه وقتا باید بزنی دنده بی خیالی مطلق ، هی دلتو دلداری بدی که اینم رد میشه مثه بقیه ... و با خاطر جمعی بشینی خودتو با فلیم خفه کنی ... 
    پاسخ:
    کاش میشد دلمو بدم دستت
  • نویسنده ....
  • نگیین قلب
    پاسخ:
    بوس بهت:)
    جالب بود. سبا رو نمیدونستم.
    .
    میگم که حالا ویندوز لتاپتون میپره چرا؟ شاید قدیمی شده ها. 
    به نظرم بندازیدش بره.

    پاسخ:
    عه حالا دونستید :)))


    تازه عوضش کرده بابا دو هفته نمیشه :|
    اگه سرباز نبودم قطعاً پایه برای متر و وجب و سانت کردن خیابونا بودم :/
    پاسخ:
    ایکون اه و حسرت و اینا:((((
    تهران نیستم وگرنه میگفتم :حرکت 😅
    پاسخ:
    :|
    :))
    چقد پایهههه
    منم مدتیه هر چی دم دستم باشه می ذارم کنار مبادا روزی دو تا فیلمم و یا یکی و نصفی فیلمم مبادا قضا نشه :)))))
    پاسخ:
    مرسی واقعا از شما :))
    اصن آدم یه وقتایی باید برا خودش باشه! مگه نه؟ بیخیال دنیا :))
    شاعر گفتنی: ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد :]
    پاسخ:
    اره بیخیال دنیا :))

    چشم :)
    آخ منم وردارین ببرین سفر. منم دلم نفس عمیق میخواد. وقت ندارم ولی :(((

    @آقاگل
    این سبا همون ملکه سبا تو سوره نمله. داستان حضرت سلیمان.
    پاسخ:
    بمیره این وقت که هیچ وقت نیست :)))

     بی بریم

    مرسی :)
  • آقای خوش فکر
  • پایه و چهارپایه رو گشتم نبود، نگرد نیست!
    پاسخ:
    نمیتونم قول بدم :))
    ((-: اون دوربرا نیستم وگرنه حتما پایه بودم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">