بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

وضع همیشه همین است . با نام و یاد خدا لیست ایده ال گرا و خوبی را برای تابستان مینویسیم و میزنیم روی در کمد ِ خوابگاه . به به چه چه راه می اندازیم  و هی از ان حرف میزنیم که خب من منتظرم تعطیلاتم شروع بشود . اما غافل از اینک فقط 4 روز اول همه چیز خوب و ارمان گرایانه و ایده ال  پیش میرود . روز پنجم که بشود شش و هفت و هشت , کلافه میشوی .

لیست کتاب هایی که باید بخوانی را فراموش میکنی و قید نقاشی اتاق را میزنی ، مرتب کردن فایل های لپتاب را نیمه کاره رها میکنی به فاطی مسیج میزنی که فولان فولان شده ماشینت را بردار با بچه ها برویم  یک وری ، به نفیسه تلفن میکنی که فولان فولان شده چرا عروس نمیشی ؟ اخرش هم تنها دلخوشی ات میشود  قلقلک ها و پتو کشیدن ها و اپ پاچیدن های دم ظهری ِمامان و تق تق کوبیدن های دم صبحی ِ بابا برای از خواب بیدار کردن ما ! و برگرداندن عادت صحیح زندگی به یک عدد بچه ی جغد ِ بی برنامه ی بخور و بخواب و نرو باشگاه و بیخیال ِ همه چیز :|


چارلز دیکنز و کاکتوسم

نظرات  (۱۲)

  • محمدباقر قنبری نصرآبادی
  • :-)))

    عالی بود.
    پاسخ:
    ممنون
  • مترسک ‌‌
  • تابستون تا بوده همین بوده :|
    پاسخ:
    زندگی ما کلا همینه :)))
  • آناهــیــ ـــتا
  • اصن این "برگرداندن عادت صحیح زندگی به بچه جغد" بخش فان قضیه س!
    تا وقتی آدم به این مرحله نرسه باورش نمیشه تعطیلات اغاز شده :))

    البته به حال من یکی خیلی فرق نمیکنه کلا همونم :|
    پاسخ:
    مرسی که صادق هستی :)))
    البته من که کار می کنم
    ولی خب دیگه بعد از یه اتفاق خیلی سخت که قراره فراغت داشته باشم ... الان که فکر می کنم بازم کار می کنم :))))))
    پاسخ:
    بله شما همیشه در حال کار هستید 
    مرسی صداقتتتت 
    :)))))
    جالب اینجاس که اون بچه جغد عادتش رو تغییر نمیده و در عین حال مامان و باباش دست از تلاش برای تغییرش برنمیدارن :دی
    پاسخ:
    و همچنان این پروسه ادامه داره :))))
  • مستر آکولاد
  • حالا شما که خوبه ولی ما که تو این تابستون هم باید بریم دانشگاه ...

    پاسخ:
    ماهم تا اخر تیر خلاصیم فقط :)))
  • علی گوهری
  • آخ گفتین :/
    یعنی این روزایی که هیچ کار مفیدی آدم انجام نمیده خیلی رو اعصابن
    پاسخ:
    دچار عذاب وجدان میشیم
    نمد؟
    فکر میکردم منقرض شده!
    پاسخ:
    اره :)
    شمال !
    اینا خیلی زیاده الانم که مده !
  • ماهی قرمز
  • ای جون به عکس ، من عاشقم عکسای تو را :)
    پاسخ:
    جون به خودت ! :)))
  • نیمه سیب سقراطی
  • بسه دگ ! پاشیم بریم دانشگاه :))

    امضا : یک عدد جغد !
    پاسخ:
    والا ! خسته شدم !
  • ریحانه. الف :)
  • :|
    واقعا چرا تابستونا این شکلین ؟!
    قبل از اینکه بیاد که قشنگتره :{
    پاسخ:
    اره والا :))))
    چقد درد مشترکه:))) من با اینکه لحظه شماری میکردم واسه این روزا الان حس میکنم حال هیچ کاری نیست:/
    پاسخ:
    :))))) برا همه مشترکه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">