بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

Shut up please

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ق.ظ


همه ی ما ها به نحوی مسیرمون یکی دوباری خورده به باشگاه چه از نوع ورزش چه برای سلامت چه بادی بیلدینگ چه بادی بیوتی چه کاهش وزن و... قطعا هم یک هفته ی اول از درد بدن مُردیم !! ولی خب در اصل زنده موندیم . منم یکی از چند دهمین یا چند صدیم باریه که تصمیم گرفتم تصمیممو عملی کنم و برم باشگاه این دوازده روی که اینجام ! (منهای روزهایی که گذشت) . جلسه ی اول بدن سنگکوب میکنه بی وقفه حرکات با تعداد بالا صد تا دویست تا سیصد ها  و ... بعد از تموم شدن اون جلسه مربی گف اخیششششش خدا این ورزشو از ما نگیر !! به به !! دردشم حس خوب میاره ! من اونجا حسم لطفا خفه شو همراه با خنده های هیستیریک بود! (اینجا با خودم گفتم خداروشکر کار با دستگاهو انتخاب نکردم و زیر بار نرفتم :| همون تردمیل و تمریناتش بسه :))) ) موهام وا رفته بود صورتم قرمز شده بود و حس کردم الانه که ماهیچه هام منفجر بشن! یا قطع عضو شم چون اینبار مدت خیلی زیادی  گذشته بود از باشگاه ِ قبلی ! درسته که من روزی دوبار باید برم اونجا, درسته اگه موزیککککک نباشههه نمیتونمممممم ,درسته سخته و الان آی عم عه مرغابی و روزی چند بار میرم زیر دوش اب داغ , بلکه از درد ماهیچه هام کم شه  اما فعلا بی فایده س ! اما اخرشم میرسم به حرف مربی که اخیششش خدا این ورزشو از ما نگیر !! ولییی موقتا حسم نسبا به حرفاش شات آپ پلیزه :|

+امروز صبح اهنگ ِ قلاشِ محسن چاوشی رو برده بودم آی حال کردن ملت :))) منم رو تردمیل درحال خودکشی بودم :)))

+خداحافظ سیب زمینی سرخ کرده :| !

+ بین خودمون بمونه به محض رسیدن به خوابگاه یه شب با بچه ها میریم فلافل سلف سرویس نوید اهوازی و دلی از عزا در میارم . ازون شب به بعد روزه میگیریم برا جبرانش :))))

+بهتره برم بخوابم !! ناشتا که رفتم سر تمرین ! دیشبم که دیر خوابیدم دو ساعتیم اینجا درد کشیدم .حالا وقتشه بمیرم تا تمرین ساعت سه ! شدم عین ادمایی که یه دست با چماق زدنش :|

+بهتر بعد از ده شب میتونم یک شب به جای خوابیدن سرم نرسیده به متکا بین راه  بمیرم :|

+شاعر میفرماد ذلت و درد هجری؟ کشیده ام که مپرررررس 

نظرات  (۱۳)

باشگاه رفتن خوبه. اون حس درد کردن ماهیچه ها یه جوریه دوستش دارم.
پاسخ:
من دوست ندارم :/
:دی
آب م زیاد بخور فقط:))
بعدم برو بچه صداتم درنیاد:)))
پاسخ:
:)))) چشم قربان
این باشگاه از اون چیزاییه که با گروه خونیم سازگاری نداره :D
چند بار رفتم و هر سری دست از پا درازتر برگشتم :))
دقیقاً برعکس شنا، که ولم کنی عین ماهی همش می‌پرم توی آب :))
پاسخ:
خیلی وقته شنا نرفتم بااینکه عاشقشم
  • دختری درمِه
  • آخ آخ سیب زمینی سرخ کرده :-\

    از این نمیشه گذشت :-)
    پاسخ:
    باید گذشتت
  • هولدن کالفیلد
  • اااااااااااا نوید اهوازی، شمال بودم چقدر خندیدیم به این نوید :))
    پاسخ:
    بنده خدا ! چرا اخه؟
  • دختر همساده
  • بعد اینهمه وقت دوری از ورزش چرا انقدر سنگین شروع کردی خوب؟؟؟
    اوه بدن دردش خیلی بده.من همیشه روزای اول کسل و معتادگونه میشم.. آدم هی دلش حموم دو نفره میخواد !
    خو یکی باشه ماساژ بده زیر دوش دیگه :)))

    * مرسی که اومدی وبم.مشکلم حل شد.این سه روز انقدر مطالعه کردم .چقدر سخته! خلاصه شما کمک خواستی خودم هستم :))
    پاسخ:
    چون مجبورم مجبووووور :)))

    +شرمنده دیگه
  • شیمیست خط خطی
  • :)))
    چون الان خودم هم تو این وضعیتم حرفی برای گفتن نیست! :)
    پاسخ:
    :)))) تسلیت
    همون شات آپ ـی که گفتی بدون پلیزش :|
    خسته م شد نگین :))))
    پاسخ:
    عزیزم :)))
    قلاش را ما هم صبح ها گوش میدهیم و حال میکنیم :)
    پاسخ:
    :))))))))))))
    فلافل که سالم..چاق نمیکنه باو
    پاسخ:
    :| آبم چاق میکنه
  • آلبرت کبیر
  • غر نزن ... هدایت شو :)))
    پاسخ:
    باش :|
    من از ورزش بدم میاد ، یعنی به نظرم واسه سلامتی ضرر داره حتی :دی
    سیب زمینی سرخ کرده خیلی خوبه اما ، واسه سلامتی مفیده حتی ، با سس زیاد لدفن ^_^
    پاسخ:
    عزیزم :|
    :|
    :))))))

    باشگاه؟ باشگاه چرا؟ مگه خونه چشه؟ :D
    پاسخ:
    مگه من شیرازیم؟ :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">