بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

گنجیشکا بی خودی شلوغش نمیکنن!

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۳ ق.ظ

مثل ِ صبح ِ دلگیر و سرد ِ یک روز آذر یخ زده م ! بار دومی است که توی ِ اتاق ِ 306 ُ بلوک ِ 3 ِ خوابگاه دختران تنها مانده ام ! شاید همه انتظار دارند بخوانم : من ماندم تنهاییییی تنهااااااااا من مانده ام تنهاااااااااای تنهااااااا . 

اما دوساعت است که به وسایل پهن کف اتاق ِ فسقلی ام خیره شده ام , به تخت های خالی خیره شده ام به جای ِ ماچ ِ فهامه خیره شده ام به  پنجره ی بدون نور .

به صبح بخیر هاایی که رد و بدل میشود به مواظب خودت باش های بین آدم ها  و منی که تنها به همه ی دنیا خیره شدم با بلیطی که تا چند ساعت دیگر توی دست هایم میگیرم و با یک چمدان و کوله بدنبال صندلی 13 ! صندلی ای که نحس نیست !

سه شنبه ها ! ....

راستی ؟چرا هیچ کس به من نگفت مواظب خودت باش؟؟؟





نظرات  (۱۴)

اییییییییییینقدر از کلمه مواظب خودت باش بدم میاد
یعنی چی اصلا؟

پاسخ:
به مسافر میگن نه ؟؟
  • آقای مربّع
  • هر سشنبه میری ؟
    پاسخ:
    چهل روز اینا نرفته بودم
  • ماهی قرمز
  • کسی که بهم میگه مواظب خودت باش بنظرم میاد خیلی دوسم داره ، هووووم ؟!
    پاسخ:
    اره!! خیلی !
  • کبوتر بانو
  • تا الان که ما همش به بقیه گفتیم مواظب خودت باش :|
    پاسخ:
    :) از الان یکی دیگه بهتون میگه :)
    از وقتی که کسی نیست صبحها بهم بگه مواظب خودت باش ترجیح میدم صبحها رو خواب باشم....
    پاسخ:
    گاهی اره !
    بااین تفاسیر ادم دلش میخواد بیدار نشه جایی نره و...:(
    کجا به سلامتی؟
    مراقب خودت باش.
    :-)
    پاسخ:
    خونه
    ممنون

    چه عکس قشنگی
    پاسخ:
    ممنون
  • گمـــــــشده :)
  • تو جیگر منی..ازین به بعد خودم می گم همیشه..^____^
    پاسخ:
    جان دلم عزیزمممم
    چون چظیفته که مواظب خودت باشی:| 
    وظیفه رو که هی گوشزد نمیکنن:| :))) 
    پاسخ:
    :))))) نه من مسیول نیستم :)))
    نه بابا به مسافر میگن سفرت سلامت ، خوش بگذره..
    من که حتی مسافر هم نیستم...
    پاسخ:
    خب منم مسافر بودم :)
  • هولدن کالفیلد
  • چون که میدانند بادمجان بم آفت ندارد! :دی
    پاسخ:
    هه :)
    اوممم به منم نگفته کسی!!!!
    گفته!!!!
    خو اخه ادم مواظبه دیه ا:-D 

    پاسخ:
    جان دل :)
    خیلی مواظب خودت باش 

    پاسخ:
    ممنونم
  • شقایق وحشی
  • آخی....
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">