بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

STREET PHOTOGRAPHY

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹ ب.ظ


شاید شنبه برای همه ی ما مثل  ِ دختر شمسی خانوم باشد ! غرغرو ,  بدترکیب و پر فیس و افاده ! یک روز طلقا مزخرف که کلاس های سر صبحش تمام انرژی آدم را تخلیه میکند !! مثل چرندیات دختر شمسی خانوم  : از دماغ دختر خاله اش تا سرویس طلای عروس عمویش!

اما شنبه این ترم ِ من , برایم جور دیگریست ! روزی که میروم عکاسی خیابانی ، چایی با بیسکوییت میخورم , بستنی شکلاتی میخرم ,قرمه سبزی میپزم ,لباس میشویم ,مو گیس میکنم ,ظهر تا غروب میخوابم و اهنگ میگذارم , بلند آواز میخوانم ! و رنگ های درس مبانی  را  با گواش روی مقوای اشتنباخ اتود میزنم.چه خوب میشد اگر شنبه ها هیچ وقت شبیه دختر شمسی خانم نبود ! مثل یک ,شنبه ی هیجان انگیز ! یک , شنبه ای مثل شنبه ای در پاییز ! مثل ِ امروز :)




ME



+ بااین اوصاف بیان ِ نسبتا عزیز باید یه رمز ثابت انتخاب کنم اکثر پست های عکسیم رو رمز دار کنم و بتونم کامل شرح بدمشون و رمزش رو  هم بدم به کسایی که میخوام !! بلاگفا اصلا اینطوری نبود ! :|


+استریت فتوگرافی ِ خطر ناک ِ امروز


نظرات  (۲۰)

شنبه ت مثل سیندرلا بوده^_^
پاسخ:
فداااااااا
خب خب.
شنبه‌ام کسالت بار شروع شد.
با خواب آلودگی و حس اینکه باز دوباره دانشگاه :)))
و یک ناهار تنهاییکی بیرون و چرخی توی کتابفروشی انقلاب بعد خسته و له پای پیاده برگشتن به خونه.
شنبه‌ی جذابی نبود اصلا.

پاسخ:
شنبه من پر از هیجان بود :)) از یکشنبه ها متنفرمممم
  • خانوم ِ لبخند :)
  • مبارکه خانم هنرمند ِ عزیز ِ ما :*
    هم خونه ی نو هم سال تحصیلی جدید هم دوربین ِ نو ..
    یه عالمه تجربه و اتفاق خوب برات آرزو دارم نگین جانم : )
    پاسخ:
    ای جان دلم عزیزمممم ممنوووون
    شنبه ها همیشه خر است... پاییز و امروز و اینا نداره....
    میخوای رمز بذاری نگین؟.... به کسی نگین... :).... ولی به من بگین...
    پاسخ:
    خیلیم خره
  • مترسک ‌‌
  • عه! اتفاقاً همین امروز یه مورد استریت فتوگرافی دیدم، نکنه خودت بودی؟ ;)
    پاسخ:
    کجا کجا؟
  • آناهــیــ ـــتا
  • روزهای مختلف هفته طی ترم های مختلف برای من دختر شمسی خانوم بودن :))
    یه ترم شنبه رو دوس نداشتم و دوشنبه رو دوس داشتم, یه ترم شنبه رو دوس داشتم و سشنبه رو دوس نداشتم, یه ترم عاشق دوشنبه بودم و از چارشنبه متنفر.... اما تا جایی ک یادم میاد کلاسای پنشنبه همیشه برام منفور بوده.. حتا اگر دوستداشتنی درسام توش بودن.

    حس می کردم با صبح زود بیدار شدن و رفتن به دانشگاه تو اون روز, یه آزادیِ حق مسلم طوری ازم گرفته شده.
    البته یه ترمی م جمعه کلاس داشتیم, اونم یه درس مزخرف :|
    دیگه فک نمی کنم لازم به توضیح باشه راجب حسم بهش :| :|

    +خطرناک چرا دخترک؟
    پاسخ:
    بخاطر جریانی که پیش اومد آنا :))))))


    آره دیگه روزای هفته همینه!
  • هولدن کالفیلد
  • نه بابا؟ چادری هستی تو؟ جل الخالق! تو تصورات من مانتویی بودی که! :دی
    پاسخ:
    وات ؟ وای؟
    تشبیه زیبایی بود....
    پاسخ:
    نه خیلی :))))
  • محسن رحمانی
  • تشبیه جالبی بود . تشبیه شنبه به دخترشمسی خانم.
    پاسخ:
    :) واقعا هست دیگهههه
    من که این ترم شنبه ام افتضاحه...

    عهههه تو :))
    پاسخ:
    تو چه روزیت افتضاح نیس نگار؟ :-/ 
    :))))

    عه عاره مننننن
    بیان چه جوریه مگه؟ نکنه بسیجی نماها حمله ور شدن بهت؟:)
    پاسخ:
    نه بابا 
    کلا نا امنه
    دزد زیاد شده !

    جقدر خوب میشد همه ی شنبه ها... و حتی همه ی روزها مث دختر شمسی خانم نبود... و اینکونه مث تو بود....

    +عکاسی.... بهترین نوع خوشکذرونی و بر از حس های خوب 

    +سلام
    پاسخ:
    سلام:)
    اوهوم
    :)
    نتایج استریت فتوگرافیه شنبه رو کجا ببینیم حالا؟
    پاسخ:
    مینویسم رمز رو میدم :)
    عکاسی دوست دارم.
    پاسخ:
    :)
    :)
    رشته تون چیه؟
    پاسخ:
    طراحی صنعتی 
    عی استریت فتوگرافر ! چی گفتم! میدونی که من عکساتو دوس دارم. چه خوبه شنبه تو دوس داری
    پاسخ:
    :)))) عزیزمممم
  • مترسک ‌‌
  • سر اون کوچه‌ای که نبش اون چارراهه بغل اون مغازهه بودا، همون جا :D
    پاسخ:
    شاید:))))))))))
  • هولدن کالفیلد
  • چرا نداره، بودی دیگه!
    الان توی تصورات تو من شبیه برد پیتم به من ربطی نداره :)) من توی تصورات همه شبیه برد پیتم! :))
    پاسخ:
    :))))))) عاو برد پیت ! :|
    شنبه هایی که هشت صبح کلاس داری یا باید سرکار بری از همه بدتره ، شنبه ای خوبه که از خونه خارج شدنت باشه برای بعد از ظهر ، صبح هم هر موقع دلت خواست بیدار شی ، شنبه باید روز خود ِ آدم باشه ، نه شروع هفته با صبح زود بیدار شدن :(
    پاسخ:
    اره ...
    چشمش زدم خاهر ! برامون شنبه ها رو هم کلاس گذاشتن
  • عرفـــــ ـــان
  • منم امروز کلاسِ عکاسی داشتم ...
    حداقل ۱ میلیون بدم به دوربین !
    از استاد هم که پرسیدم هر کی نخره یعنی افتاده ؟
    گفت من دوربینت رو نمیخوام عکست رو میخوام !
    بگردم شاید یه جا کرایه بدن !

    + استادایِ شمام انقدر سخت گیرن ؟
    پاسخ:
    این سخت گیری بود؟
    من که خریدم دوربین دوتمن
    اساتید ما سخت گیرن در این حد که کل خابگاه خالی شد همه رفتن خونه هاشون کلاساشونو ی هفته قبل و بعد کنسل کردن اما من هنوووووووز اینجام و تازه فردا بعد از اخرین کلاسم میخوام برم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">