بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

یک سینه حرف هست ولی نقطه چین بس است

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ب.ظ





به رسم نیمه شب های نه چندان دور , من بیدار روی تخت نشسته , چراغ توی هال روشن . پس یعنی بابا بیدار و تا چند دقیقه ی دیگر

با یک فنجان قهوه می آید , کنار دخترک و دلبرکش مینشیند قهوه را میگذارد میگوید : "من خیلی شیرینش نکردم بابا  دوست داشتی شکر

بریز میدونی که واسم خوب نیس " نگاهم میکند و میگوید زود بخواب , لبخند میزند و میرود ...


1. خیلی زود تر از آن که فکرش را بکنم بلیط در دست توی ایستگاه منتظر قطارم ...

2.شبیه خانه های نیمه کاره ی بدون سقفی که ادم های تویش میخواهد زود وسایل بچینند و توی یک گوشه اش بخوابند فقط امدم بنویسم 

و بروم تا سر فرصت دستی بکشم به عکس هایی که بلاگفا اجازه نداد انتقال پیدا کنند :) و جای جای اینجا 

3. سلام :)



نظرات  (۲۱)

الهیییییییییییییییییییی..خوش اومدی عزیز دلم....خیلی خوشحالم اینجا می بینمت...:**
پاسخ:
ممنون عزیز دلم 
یسرا تو همیشه کنارمی ها :)
انشاءالله به سلامتی و خوشی. خوبه که هدفی داری.. خیلی خوبه:)
پاسخ:
ممنونم عزیزم
  • فیروزه ای
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • هولدن کالفیلد
  • خوش امدی! :دی
    پاسخ:
    تشکر:)
  • ساحل آرام
  • وب نو مبارک :)
    اون وقت شب قهوه خوردی خوابت برد آیا؟ :دی
    پاسخ:
    اره 
    رو من کافعین اثری نداره
  • ماهی قرمز
  • خوش اومدی نگین جان :)
    راه میوفتی نگران نباش ؛)
    پاسخ:
    ممنون عزیز دلم :)
    سلام :)
    پاسخ:
    سلام:)
  • فاطمه گلی
  • سلام:)
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    به بیان خوش اومدی نگین جانم :)
    پاسخ:
    ممنون عزیز دلم :)
    وِلکام وِلکام نگین
    حالا چی برات کادو بیاریم ؟ :)
    پاسخ:
    برا تولدم کادو بخرین 
    یکی هندزفری یکی پازل هزار تیکه تاااا 4 هزار تیکه :))
  • مستر نیمــا .
  • اینجا هم بهتره هم مطمئن تره
    ول کام
    پاسخ:
    :) ممنون
  • محسن رحمانی
  • سلام اجی .خوش امدید.
    پاسخ:
    سلام تشکر
    خوووووچ اومدی ب بلاگ :***
    پاسخ:
    ممنوووووووونمممممم :)
    سلام به شما :-)
    پاسخ:
    سلام :)
    اون لیوان رو نذار روی لپ تاپ عزیز یه وقت می ریزه یا گرمای کف لیوان اثر می ذاره روی قطعاتش. 
    پاسخ:
    :)))))))
    باچه !
    سلام عزیزم...بالاخره اومدی;)
    خوشبحالت که تونستی مطالبت رو انتقال بدی من که نتونستم:/
    سلام ب روی ماهت
    خونه جدید مبارک

    پاسخ:
    ممنون عزیزمممم:)
  • مترسک ‌‌
  • عه! چه بی‌سروصدا اومدی! خوش اومدی ^_^
    آدرس لینکت اصلاح شد ;)
    خوب کردی اومدی پیش ما
    پاسخ:
    سلام :)
    بله دیگه اومدم :)
    ممنون
  • کرگدن آبی
  • سلام و تبریکات وافر یهویی!
    پست ها بدون عکس ها، هم جالب شدن هم عجیب! :))
    + راستی! اون رمز کامنتا تقریباً چیز بیخودیه، فقط کار مخاطبا رو سخت تر میکنه و تبلیغاتیا راهشونو هرجور شده باشه پیدا میکنن (هرچند هنوز تعدادشون زیلد نشده) تصمیم با خودتونه البته :)
    پاسخ:
    بدون عکس خیلی بده :(
    باید انتقالشون بدم :(


    سلام :) و سپاس فراوان 
  • گمـــــــشده :)
  • ممنون عزیز دلم 
    یسرا تو همیشه کنارمی ها :)

    ++آخه بلاگفا بودی نیتونستم پستاتو بخوانم و نظر بدم..:|..
    اینجایی خیلی بهتره..حس خوبی دارم..
    پاسخ:
    چیشد چیشد؟
  • اصلاح طرح لبخند
  • 
    عالی است مطلب تصنیف شده توسط شما بسی آتشیره نوشته شده است و من مطمئن هستم که این پست
    برای مفرط از وبلاگ نویسان پسندیده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">