بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

وادادگی

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۱ ق.ظ

در تاریک ترین نقطه ی جغرافیایی، و هجوم پژواک گذشته .


#مثل بالا آوردن تمام خاطرات :) 

  • نگین ...

نظرات  (۸)

چقدر غم انگیزه که حداقل این امشبو تنهایی بگذرونید :(
وقتی خاطره ها رو بالا میاری خاطرات شیرنم غمیگن میشن و میرن..اگه برن.. 
پاسخ:
ای بابا :) نه اینقدر حالا 
بالاخره پست گذاشتی :)))) دلمون تنگ گشته بود!
پاسخ:
زشته که نشناسم کسی رو که خوشحاله از پست گذاشتم ⁦❤️⁩⁦❤️⁩
نگین:)
پاسخ:
میرزا :) 
  • פـریـر بانو
  • نگین...
    پاسخ:
    جان دلم 
    دیدن دوستان قدیمی منو  به سر شوق میارن
    پاسخ:
    همچنین :)
    خوبید خوشید ؟؟
  • شاهزاده شب
  • نقطه تاریک :(
    پاسخ:
    :)
    نگین 
    دوربینت کوووو؟!!

    +
    سلام :)
    خوبی ؟:)

    پاسخ:
    سلام عزیزم. دوربینم ؟ :))

    قربونت . تو خوبی ؟
    دوربینت دیگه ؛)
    دوربین رو هدر قالبت ؛))


    سلام 
    رسیدن بخیر :)
    خوبی ای ستاره سهیل ؟!
    کجایین شما ؟!:))

    پاسخ:
    دوربین که مال قرن ها پیش بود دورت بگردم
    سلام عزیزم 
    من ستاره سهیلم ؟؟
    خودتم که نیستی جانم :)))
    فدات شم . من هستم همه جا هم هستم . ولی انگار گم شدم . 
    گاهی فکر میکنم هیچ مامنی قد اینجا خوب نیست 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">