بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

کمی تا قسمتی تابستان

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۹ ق.ظ

کلا آدم آرایشگاه برویی نیستم و اغلب خودم از پس خودم برمیام ،مگه کوتاهی مو یا یه چیز خاص پیش بیاد . یادمه تمام بچگیم جز مدل کُپ تخم مرغی ، مدل دیگه ای نزدم موهامو . یه سال یبار مامانم می‌بردم پیش افسانه خانم و میشستم رو صندلی و موهامو کپ تخم مرغی میزد .

عاشق این بودم که یبارم که شده موهامو مدل آناناسی ، فروهر یا فارآ بزنم و خیلی خفن بشم ، اما اینا چیزی نبود جز خیال، چون همیشه می‌شنیدم که این مدلا برا تو خوب نیست، پیشونیت کوتاهه یا بهت نمیاد .

میدونید آرایشگاه های زنونه جای عجیبیه ، یا همه دارن داشته ها و نداشته هاشونو به رخ هم میکشن یا سر از کار بغل دستی و چارتا همسایه اونور تر در میارن و یه دسته م  هست که انگشت به دهان این دسته ها رو مشاهده میکنه ، درست مثل من ... 

امروز بعد از مدت ها رفتم آرایشگاه، بعد از تموم شدن مانیکور، رو به آرایشگر گفتم :«خب ، کوتاه کن بره» ، که با چشای قلمبه ش مواجه شدم و این جمله که نه حیفه !!! چطوری دلت میاد؟؟ گفتم به راحتی ،درست مثل بعد از عروسی برادرم، که بعد از سال ها قید اون طول مو رو زدم و کچلشون کردم ....

چیه این دلبستگی و وابستگی کوفتی ؟ زندگی تنوع میخواد هیجان میخواد ،نمردید از یکنواختی ؟؟؟

اما کور خوندید ,به خرجش نرفت تا اینکه چند بار باشدت هرچه تمام تر گفتم لطفا بزن بره و دیگه راضی شد پیش بند رو ببنده پشت گردنم و آبپاش مو رو بیاره، اونوقت با حرص شونه رو کشید رو موهام و همزمان در مورد فواید موی بلند حرف زد ، با گیره موهارو‌ بالای سرم جمع کرد و گردنمو با شدت صاف کرد و گفت معمولی باش! و در مورد انواع مو، نظریه فلانی و بهمانی حرف زد و اون بین پرسید : مصری ِ فانتزی دیگه؟ مدل رو میگفت ، سر تکون دادم و دوباره شروع کرد داستان بافی در مورد عروسی های یهویی درجه یک و موی کوتاه و زیبایی چهره سخنرانی کردن و مغز من رو از وجه داخلی ِ منتها الیه سمت راست خورد ، در تمام مدت پروسه ی کوتاهی نه تنها آرایشگر بلکه مادرش و خواهرش غر زدند که :«ولی حیففف بوداااا» ‌ و وقتی که کار تموم شد سه تایی با هم  گفتن واااای چقد بهت میاد :)))  اره، اره ،گفتم که لامذهب جای عجیبیه این آرایشگاه‌های زنونه ... :)))

به این صورت  که  شما برای دم ابرو ، مدل و رنگ مو و لاک ناخونت هیچ اختیاری نداری و نمیتونی تصمیم بگیری و همیشه یکی هست که بگه نههههه خوب نیست ، یه چیز دیگه ....


#ازماست_که_برماست

نظرات  (۱۴)

  • دختر خانوم❤
  • خیلی جالب تعریفش کردی☺
    پاسخ:
    ممنون
    عوضش من دائم موهام کوتاه بود . آناناسی و کو تخم مرغی و قارچی و فارا رو یادمه که زدم انواع دیگه رو نه :/ 
    موی بلند یه چیز دیگه ست ، البته من از اینکه دم موهام بخوره به پس کله م بدم میاد ....
    موی نو مبارک ^_^ ایشالله هی باهاشون به بقیه پز بدی =))
    پاسخ:
    مرسی عزیزم 
    بنظرم هر نوع مویی زیباست 
    تنوع واقعا خوبه 
    بعدم بع دلم میخواد هر چند وقت یبار کوتاه کنم که بهشون رسیدگی من و اینکه یه تنوع بدم 

    😋😍😍😍😍😍

    از عنفوان کودکی یادمه همیشه چتری میزدم و بهمم نمیومد :| اما نمیدونم چرا اصرار داشت مامانم به چتری زدن!
    بعدشم که کلا لیِر :|
    موهای منم لخت و خرماییه. بلند بود خیلی. رفتم بعد گفت چرا میخوااااای کوتاه کنی موهای به این نازیو؟؟ گفتم دلم میخواد. اونم قانع شد البته :))
    کلا آرایشگر ها مدلشون همینه! انگار زاده شدن که یا سرکوفت بزنن بهت یا وقتی خودشون دست به کار می‌شن، بح بح و چح چح کنن :|
    پاسخ:
    اخ لیر هم دوست داشتم اما نمیشدددد بزنم لعنتی 
    ولی از حق نگذریم هم مانیکور خوب بود هم کوتاهی رو همون قدر که خودم میخواستم زد و اینکه قیمت ش هم مناسب بود 
    رفت تا دوماه دیگه که یه پست بذاری نه؟! 🙄
    پاسخ:
    چَرا فسطه میکنی عااامو
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • کپ تخم مرغی با کپ قارچی فرق داره؟ :-"
    پاسخ:
    هنوز اونقدر حرفه ای نشدم که بدونم 
    کپ  قارچی همونه که بهش میگن آلمانی و یه کاسه میزاشتن تو کله و دورشو میزدن؟؟😂😂😂😂
  • بلاگر کبیر ^_^
  • وی مبارکه نگین.... خیلی خوب کردی... 
    پاسخ:
    مرسی عزیزم 
  • اسماعیل غنی زاده
  • ;)
    پاسخ:
    :)))
  • جولیک ‌‌‌‌‌
  • نه، قارچی اینه:
    https://rojelab.com/video/cc-content/uploads/thumbs/0133.jpg
    موهای آدم رو بدون توجه به جنس و حالتش صاف می کردن تافت میزدن خوشحال از اینکه وای چه جیگری شدم میومدی بیرون، یه حموم میرفتی میشدی شرلوکِ بندیکت کامبربچ :|
    پاسخ:
    شتتتتت ولی بنظرم اینا همه از یه خانواده س 😂
    سلام نگین خانم گل گلاب
    مبارکا باشه
    خوب کردی که سر حرفت وایسادی...
     من که کلا موهام بلند نمیشه... یعنی تحملشو ندارم صبر کنم انقد بلند بشه که بیاد رو شونم! چون میپیچه تو هم میره بالا و خیلی زمان میبره تا برسه به اندازه دلخواه:-(
    پاسخ:
    سلام بانو 
    مرسی عزیزم 
    موی بلندم خوبه اما خب خیلیا حوصله شو ندارن
  • شاهزاده شب
  • من یا صفرم یا یک
    منتظر میشم کلی بلند شه
    بعد بخوام کوتاه بزنم باید در حد پسرونه باشه :)))
    5 سال پیش اینکارو کردم

    پاسخ:
    اره دیگه دقیقا :))
    یه چیز جالب هم هست که من شنیدم روانشناسا میگن جهت جلوگیری از افسردگی چن وقت یکبار برین ارایشگاه زنونه روحتون در جرررریان باشه. 

    پاسخ:
    اینطوری بیشتر اعصابمون به جریان میفته که😁😁
    :))))))
    خیلی خوبی تو نگین 😍
    مبارک باشه
    پاسخ:
    تو که بهتری :)))
    مرسی عزیزم 
  • פـریـر بانو
  • زدی؟ ایول! مبارکه :))

    همتون به طرز شگفتی دارین من رو وسوسه می‌کنین دوباره بزنم بره موهام رو! منتهی من اگه این بار بزنم نه پسرونۀ معمولی می‌زنم نه کچل میکنم. عین این داداشامون می‌زنم که دورش کوتاه کوتاهه و وسطش بلند! (نمی‌دونم چه مدلی بهش می‌گن. خلاصه همون :دی)

    آرایشگاه‌های زنونه جای غریبیه! حس می‌کنم وارد دنیا آدم فضاییا شدم! :| واسه همین اصلا نمیرم. مثلا هرچندسال درمیون واسه همون کوتاهی مو. آخرین بار چندسال پیش بود. داشتن به یکی مشاوره می‌دادن که چطور افسردگیش رو رد کنه و با شوهرش بسازه! :|
    پاسخ:
    اررره زدم رفت :)))
    مرررسی
     بزن خب ،تنوعه باز بلند میشه، والا نفهمیدم چه مدلیه 
    :))) ای بابا
    کلن آرایشگرا همینطورن. منم موهام بلند بلند بود پسرونه زدم اولش میگفت وای حیفه نکن این کارو بعدش ک گفتم مبخام کوتاه کنم و چند سال ی بار این کارو میکنم بزن بره، رفت چند تا کش اورد بست ب موهام و جداشون کرد برای اکستنشن. بعدم شروع کرد ک چقد میاد کوتاه و فلان... 😑
    پاسخ:
    درگیرن ولشون کن :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">