بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

عارضه

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۴۴ ق.ظ

وا مصیبتا اگر اسیر رخت خواب و بالشتی شوم که توام با خلسه درد و خواب و بیداری باشد .

 بیداری اش خوردن قرص و جوشانده و بوی اسپند و بخور به اندازه کافی ، و سوال های گهگاه نگران و به غایت مسخره ی «حالت چطوره؟»  از طرف افراد در حاال گذر است و خوابش ترس ِ از بیداری و درد و زخم بستر ‌.

برای من توام شدن درد و پتو و بالشت با گریه همراه است . سرما میخورم گریه میکنم ، کمر دردم به اوجش میرسد گریه میکنم ،تب میکنم گریه میکنم  ، توانایی راه رفتن ندارم گریه میکنم ، نمیتوانم بخندم گریه میکنم ، یک روز صبح بیدار میشوم و حالم از بوی غذا بهم میخورد و تمام آن روز خانه بوی غذا میدهد ، لرز میگیرم ، دست و پایم سست میشود و می افتم زیر پتو و باز گریه میکنم .

 اسیر پتو و بالشت شدن ِ این چنینی  ینی همراه شدن با استیصال و غم  .

و هم نشینی این دو برای من یعنی ترس. و وا مصیبتا که خواب و بیدار و نشست و برخاست آدم بوی ترس بدهد ، آنجاست  که سرشت آدم هم با ترس در می آمیزد .

  • نگین ...

نظرات  (۱۳)

  • نیمه سیب سقراطی
  • پاشو باو خودتو لوس نکن دختر، سرما خوردگیه دگ، خوب میشی :)
    سر سلامتی ات رفیق جان ...
    پاسخ:
    خوبم ؛)
    وا مصیبتا
    پاسخ:
    :))

    سرگیجه ش رو نگفتی که گریه داره...
    پاسخ:
    همه چیز گریه دار میشه وقتی بیماری میاد جلو
  • פـریـر بانو
  • منم یواشکی دو سه قطره اشک می‌ریزم.  ولی نمیذارم کسی بفهمه. چون برمیگردن میگن چقدر لوس و مامانی هستی! :|
    پاسخ:
    😁😂عزیزم سبک زندگی نشون میده طرف لوس و مامانی هست یا نه، بعد موقع مریضی کلا داستان فرق داره ، حداقل برا من ،خودش یه سبکیه لامصب
  • پیمان کرامتی
  • ناله هم باید خریدار داشته باشه
    وگرنه بیخودش میشه سردرد مصاعف
    پاسخ:
    نه لزوما 
    گاهی حال آدم دست خودش نیست دیگه ،خریدار هم ندارن
    دیگه کاری از دستش برنمیاد
  • هولدن کالفیلد
  • تنت که سلامت!
    ولی خدا نیاره اون روز رو که دور از جونت واقعی واقعی مریض شی :| :|
    پاسخ:
    دستت درد نکنه
    تن خودتم سلامت
    اون ترس کمی نداره از مریضی واقعی 
    ولی سلامتی و ترس از سالم نبودن منو میکشه
    می‌دونی درد داره نتونی رو پای خودت بایستی و راه بری ،
  • سید مقدام حیدری
  • سلام 
    مدتهاست که درباره رنج و لذت فکر می کنم
    خیلی پیچیده است قوانینش
    دعا برای داشتن دنیایی بدون رنج، دعایی تخیلی است، ان شاء الله با وجود همه رنجهای دنیا احساس خوشبختی و رضایت خود را از دست ندهیم. 
    پاسخ:
    سلام
    بله همینطوره
    ان شا الله
  • پیمان کرامتی
  • باید از جو ترسید
    تنها از جو :)
    پاسخ:
    چه جوی؟
    کجایی تو دختر؟
    نیستی و دلتنگتیم
    پاسخ:
    سلام :)
    همینجا :)
    لطف دارین
  • میرزا مهدی
  • پس کوشی؟
    پاسخ:
    همین دوروبرا میرزا
    سلام مدتهاست نیستین
    امشب یادتون کردم
    ان شا الله سلامت باشین...
    پاسخ:
    سلام ممنون از لطفتون :)
  • علی خراسانی
  • بد جای تاریخیم
  • آقای سر به هوا ...
  • دیگه نمینویسی ؟
    پاسخ:
    سلام :)
    نمیدونم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">