بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

روز شمار هفدهم_یادداشت اول

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۱ ب.ظ

۱. من از دیدن آدم ها سیر نمیشوم . از آن هایی َ م که خوراکم دیدن است  .اتفاقا در حرفه ی دیزاین چندین نوع دیدن وجود دارد : 

مشاهده| observation| :  توجه کردن به و سنتز چیزهایی جالب توجه یا الهام بخش که به راحتی میتوانستند مورد بی توجهی واقع شوند .

بازرسی|inspection| : تمرکز بر ریز ترین جزییات و پالایش آنها 

ادراک |perception| : وجه انسانی مشاهده که ترکیبی از توجه کردن و همدلی است 

بینش|vision| : نوع غیر واقعی دیدن توانایی دیدم در ورای زمینه ی کنونی و به شکل ملموس دریافتن اینده های بالقوه.

پس قطعا آن آدم خُله ی توی شهر که همه ی این نوع دیدن هارا توی نگاهش دارد ، نه گشت ارشاد است نه پلیس امنیت ، بلکه منم _ خوره ی دیدن  وقضاوت نکردن .

۲. هر خانمی که توی مترو پوست سفید و شفاف ونگاه مهربان و خسته  اش توی یک روسری رنگ روشن گیره دار جای گرفته  من را یاد مادر می اندازد،  دل تنگی هم ویروس بدیست ، مارا میکشد اما خودش نمیمیرد.

۳. هفده روز  گذشت _روز پایانی کلاس ها .

۴.از متروی خالی یا خلوت هراس دارم


  • نگین ...

نظرات  (۷)

  • نیمه سیب سقراطی
  • ۴. چرااااا ؟ عالیه که ! حتما باید همه توی چش و چالت باشن که حس امنیت داشته باشی ؟ :))
    ۲. جاااااان دلم :*
    پاسخ:
    همه نه اما یکم دوروبرم شلوغ باشه نترسم :)))
    @بوس
  • اسماعیل غنی زاده
  • از مترو متنفرم :/

    پاسخ:
    من نیز هم 
    روزشمار برا چیه؟ اگه تنهایی بگو کامنت ترسناک بنویسیما :)
    .
    4- والا طبیعتا باید از متروی خالی خوشحال باشین چون بالاخره یک جایی برا نشستن هست :d
    پاسخ:
    روز آخر مشخص میشه :)))

    بله اما ترسناکه واقعا :|
    من یه سری بود طرفای ولیعصر سوار مترو شدم، ملت قشنگ تو سوراخ دماغم بودن، حالا مقصدم کجا بود؟ تجریش! دیگه سر ایستگاه ماقبل آخر که رسیده بودیم فقط من و دوستم مونده بودیم و حتی اون دستفروشه هم دیگه رفته بود؛ اولش حال داد که جای نشستن پیدا کردیم اما یه خرده که گذشت عین تو احساس عدم امنیت کردیم :))
    پاسخ:
    بعد یجوریه کع تمام اتفاقای فیلمهای دیده و ندیده ی ادم میاد جلوچشمش 😁😂
    عه! من فکر میکردم دچار یه عادت بد شدم که اینجوری نگاه میکنم ملت رو.
    الان با این تعریف شما خیالم راحت شد. الان توی مرحله ادراک هستم ایشاللا به زودی مرحله بعدی هم میرسم.
    پاسخ:
    برادرم حالا شما میخواید انقد نگاه نکنید ها؟؟😂😂😂😂😂
    چرا اینطوری نگاه میکنید ملت رو؟؟؟
    به قول استادم نرید جلو دختر پسر مردم لبخند بزنید و نگاه معنادار بکنیدا😂😂😂
    شایدشما منظوری نداریداما بقیه منحرفانه فکر میکنن
    واسه اون آخری ما نیز ....جای خلوت ترسناک میشه
    پاسخ:
    اررره :)))
  • شیمیست خط خطی
  • چه خوب نگاه کردن رو توضیح دادی. خیلی دقیق و علمی، همونجوری که من تو این پست آخر منظورم بود، ولی نتونستم به این تمیزی شرحش بدم  :)
    پاسخ:
    علم دیزاین توضیح داده :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">