بعد از ابر ...

در آغوشــ آسمان رازیستـــــــــــ

بایگانی

هرجا چراغی روشنه از ترس تنها موندنه

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ب.ظ

تمام شب هایی که تا صبح به تنهایی بیدار بودم و بیدارم و همینطوری میکوبم رو کیبورد لپتاپم یا رو کاغذ یه چیزایی رو آنالیز میکنم و به دفترچه منتقل میکنم تو دلم آرزو میکنم که کاش یه آدم بیدار وجود داشته باشه روی این کره زمین که من وسط شلوغیای این شبهای روشن همه چیزو ول کنم و وسط این همه کاغذ ، کف اتاق ، دراز بکشم و باهاش حرف بزنم و از خنده دلم درد بگیره ...

نظرات  (۱۶)

تنها آرزوم خوابه )':
پاسخ:
خواااب :))
شب ها انگاری همه چی طولانی تر میشه ....تنهایی ‌‌‌کش میاید ...

واسه همین شب ها زود می خوابم .:))
یه جایی حتما یکی بیداره ..که اونم احتنالا ارزوی مثل تو داره ‌‌‌
پاسخ:
ببین خیلی خوبه ...
همه چی آروم و ساکته 
مشغولی
جسمت مشعوله
روحت مشغوله
فکرت مشغوله 

ای ترس تنهایی من کدووووم گوری ای تو..کوری چراغ روشنو نمیبینی؟-_- :(
پاسخ:
:))))
  • آقاگل ‌‌
  • هنوزم تنهایی؟
    صدا نمیاد دیگه از تو راهروها و سمت حموم و سرویس بهداشتیا؟ 
    کمد چی بیخود باز و بسته نمیشه؟ نور زیر در اتاق چی کم و زیادیش چطوریه؟ 
    پاسخ:
    :)))) ای بابااااا آقاگل دس وردارید :)))
  • .: جیرجیرک :.
  • شبای تحویل پروژه، یکی از دلایل ما برای ادامه و امید به آینده و بیدار موندن، آنلاین بودن هم کلاسیا توی تلگرام بود. همه با هم تا صبح، برای ارائه ای بهتر. 
    یادش به خیر...
    پاسخ:
    اخی:)))
    یادش بخیر :)
  • آقاگل ‌‌
  • حالا میدونی چی جالبه؟ خودم از شنبه تاحالا تو یک خونه تنهام. خونه معمولی هم نیست لامصب. دو طبقه است. جفتش خالیه. یک جایی از شهر که جن هم نمیاد! بعد من میام اینجا روزا و شبا. :)
    پاسخ:
    واقعا مرسی :))) خودتون نمیترسید؟
  • شیکپوش (^_^)
  • یه رفیق پایه و دیوونه میخواد اینکاراا :))
    پاسخ:
     :)) شاید
    سلام
     چ ارزوی خوبی؟
    ولی یادت باشه شب ک همه خوابند نباید  بلند بخندی و از خنده دل درد بگیری

    پاسخ:
    سلام
    چشم :|
    ای ترس تنهایی من اینجا چراغی روشنه..
    پاسخ:
    این چراغه همیشه روشنه 
    نگینی که من میشناسم ارتباط عمومی خیلی قوی داره و طبیعتا دوستای خیلی زیادی :)
    پاسخ:
    :))
  • پـــــر ی
  • ایده خوبیه ولی هرگز اجرایی نمیشه :(
    پاسخ:
    شاید بشه یه روزی ... یه شبی ... یه جایی ...
  • ماهی کوچولو
  • منم همچین چیزی دلم میخواست بهش رسیدم امیدوارم بهش برسی
    پاسخ:
    عزیزم :)
  • آقای سر به هوا ...
  • من عکاسی میکنم وقتایی که شب خوابم نمیبره .
    از سوژه هایی تاریکی که حس خوبی بهم میده .
    یا مینویستم ، توی کانالم ...
    پاسخ:
    چقدر خوب 
    به تنهایی شما خندیدم اینجوری :)) و  دچارش شدم دچار شدنی! خواب شبا کابوسه کلا!
    پاسخ:
    طعنه نزن طعنه گرفتارت میکنه :)))
    عنوان... داریوش... هرروز از فکر سقوط، با کوه صحبت میکنه...
    پاسخ:
    :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • نَتَسی نَتَسی :))
    پاسخ:
    :|چش چش 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">